مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي

۱۱۵ بازديد

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895

 

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

۱۱۹ بازديد

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

 

جديدترين نسخه از برنامه ويسگون را براي شما دوستان محترم اماده دانلود كرده ايم. ويسگون، يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد. اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. ويسگون به صورت رايگان عرضه شده است، پس همين حالا اين نرم افزار سبك و سريع را دريافت كنيد و لذت ببريد. شما هم اكنون ميتوانيد اين برنامه را بصورت رايگان و با لينك مستقيم از سايت دانلود برتر دريافت كنيد

.

امكانات نسخه حاضر در ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات آخرين نسخه :

افزوده شدن امكان كپي نظرات در حافظه موقت

افزوده شدن نمايشگر تعداد كاركترهاي مجاز در نظرات

افزوده شدن امكان دعوت كاربران با كد دعوت

رفع مشكل نمايش پروفايل هاي فارسي

رفع برخي مشكلات

رفع مشكل توقف در هنگام دريافت تصوير

 

دانلود با لينك مستقيم

 

ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

۱۰۸ بازديد

ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

  • ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

    ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ 

    7 رپورتاژ اگهي را در 1000 وبلاگ رنك دار منتشر كنم

    همانطور كه ميدانيد يكي از راههاي گرفتن بك لينك درج رپورتاژ در وبلاگ ميباشد من با توچه به اينكه وبلاگهاي زيادي دارم ميتوانم رپورتاز شما در اين بلاگها منتشر كنم  .

    هر رپورتاژ در حدود 100 بلاگ ارسال ميشود

    ليست وبلاگها با پيج و دامين انها

    وبلاگها با پيج و دامين انها
    تبيان پيج 66
    بلاگ اسكاي پيج 39 و دامين 61
    بلاگر گوگل دامين 61 فيلتر ميباشد بايد با فيلتر شكن وارد شويد
    رز بلاگ پيج 36-43 و دامين 50
    رويا بلاگ پيج 29-32 و دامين 59
    نيلو بلاگ پيج 31- 37 دامين 66
    بلاگيا پيج 27 و دامين 53
    فام بلاگ پيچ 25 دامين 32
    پارسي بلاگ 53
    بيگ سايت پيج 29 و دامين 58
    اوا بلاگ 39
    سايت ازيا 39
    ويستا بلاگ پيج 27 و دامين 23
    تعدادي سرويس هم زير 20 موجود است

    در هر كدام از سرويسهاي بالا بين 100 تا 300 بلاگ موجود است

    براي سفارش و ديدن پنل در سايت انجام ميدهم كليك كنيد

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

 

آيا الماس در ايران كشف شده است؟

۱۰۹ بازديد

 

آيا الماس در ايران كشف شده است؟

 

خبرهاي ضد و نقيضي از كشف الماس در ايران به گوش مي رسد. برخي از افراد ادعا دارند توانسته اند ذخاير بزرگي از معدن الماس را اكتشاف كنند. واقعيت اينجاست كه كشور ايران از مناطق مستعد اكتشاف الماس است و امكان كشف معادن الماس در ايران به دليل كمربندهاى افيوليتى دور از ذهن نيست. افيوليت مجموعه‌اي از سنگ‌هاي لايه‌لايه با توالي بالا خاص است. زمين شناسان معتقدند افيوليت ها لايه هايي از زير اقيانوس ها هستند كه سرد شده اند. آنچه مسلم است معادن غني سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي به وفور در داخل كشور نيز يافت مي شود از معادن الماس جهان سالانه بيش از يك ميليارد قيراط الماس استخراج مي شود.

مهم ترين معادن ده گانه الماس جهان در اين مناطق واقع شده اند:

  1. معدن «جوبلي»، در منطقه ياكوتيا در روسيه
  2. معدن «اوداچني» ، در منطقه ياكوتيا در روسيه
  3. «مير» سومين معدن بزرگ جهان در روسيه
  4. معدن «آرگايل» در منطقه كيمبرلي در استرالياي غربي
  5. معدن «كاتوكا» در منطقه سائوريمو در آنگولا
  6. معدن «ونتيا» در ايالت ليمپوپو ، افريقاي جنوبي
  7. معدن گِريب، در روسيه
  8. معدن «جونانگ» در كشور بوتسوانا ، جنوب افريقا
  9. معدن « اُراپا » در كشور بوتسوانا ، جنوب افريقا
  10. معدن «باشوبينس‌كايا» در ياكوتياي روسيه

آيا تاكنون در ايران معادن الماس كشف شده است؟

معادن بزرگ الماس در ايران در حجم و ظرفيت معادن بزرگ جهاني وجود ندارد. تاكنون از نظر اقتصادي، اكتشاف گسترده اي از الماس ايراني درسطح كشور ديده نشده است. اخيرا ذراتي از الماس در استان سيستان و بلوچستان كشف شده كه احتمال وجود معادن الماس در ايران را بيشتر كرده است. در منطقه كوه سفيد سراوان و كوه سرخ در استان سيستان و بلوچستان به مقدار محدودي پودر الماس به همراه سنگ هاي قيمتي اكتشاف شده است. سازمان زمين شناسي كشور در اين مورد نظر مثبتي ندارد ولي منكر وجود الماس در مناطق شرقي كشور نيز نشده است. به نقل از اين سازمان امكان كشف معادن بزرگ الماس در ايران با ظرفيت معادن بزرگ جهاني منتفي است. اما برخي از آگاهان با توجه به همساني زمين هاي منطقه با كشورهاي همسايه، به احتمال وجود ذخاير الماس در ايران خوش بينانه نگاه مي كنند.

 

لازم به ذكر است كه در كشور افغانستان نيز ذخاير الماس و ديگر سنگ هاي قيمتي كشف شده است. با توجه به مشابهت لايه هاي زمين در شرق ايران و افغانستان، امكان كشف ذخاير الماس در ايران نيز وجود دارد. هندوستان نيز از ديگر كشورهاي منطقه است كه به معادن الماس دست يافته است. تجارت جهاني الماس به لحاظ ارزش اقتصادي بسيار ارزشمندتر از ديگر سنگ ها و فلزات گرانبها است. هنوز به صورت رسمي و گسترده در زمينه اكتشاف معادن الماس در ايران كار نشده است. تا كنون در حدود 14 هزار گونه الماس شناسايي شده كه به لحاظ كيفيت و قيمت يكسان نيستند.

چهار عامل در قيمت گذاري الماس اصلي ترين نقش را دارند:

  • درجه خلوص گوهر الماس ( كاني طبيعي)
  • رنگ الماس طبيعي
  • نحوه تراش الماس
  • اندازه بزرگي و وزن سنگ الماس

گنجينه اي از الماس در ايران

طبق جديدترين يافته هاي زمين شناسي در زير پوسته زمين بزرگترين ذخاير الماس ، پنهان شده است. الماس همان كربن خالص است كه تحمل فشار در طي ميليون ها سال به صورت شفاف و درخشان درآمده است. بزرگترين ذخاير الماس در ايران و جهان غير قابل دسترسي هستند. نتايج حاصل از امواج راديويي و پرتو نگاري ژئو سيستم هاي زمين نشان مي دهد كه ذخاير غني الماس در اعماق 145 تا 240 كيلومتري پايين تر از سطح زمين به وفور وجود دارد. در واقع جهانيان روي كوهي از الماس نشسته اند ولي امكان استخراج ان را ندارند. در حال حاضر علم روز دنيا راهي براي دستيابي به كوه هاي مدفون الماس پيدا نكرده است. بزرگترين معادن الماس تنها ذره اي از ثروت عظيمي هستند كه در دل زمين نهفته است.

بزرگترين الماس كشف شده در دنيا متعلق به معادن آفريقاي جنوبي بوده و عبارتند از:

  • الماس كولينان با وزن 3106 قيراطكه در سال 1905 ميلادي كشف شد.
  • الماسي بزرگ با وزن 995 قيراط از معدن آفريقاي جنوبي يافت شده است.
  • الماس با وزن 530 قيراط كه با نام ستاره بزرگ افريقا شهرت پيدا كرده است.

tp3k_q4.jpg 

مناطق اميد بخش براي اكتشاف سنگ هاي قيمتي و الماس در ايران كجاست؟

به طور كلي كاني هاي ارزشمند به دو گروه سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي تقسيم مي شوند. گوهرهاي ايراني داراي كيفيت خوبي هستند شايد معروف ترين سنگ قيمتي ايران، فيروزه نيشابور باشد. شرايط مختلف زمين شناسي، فشار، دما، بافت منطقه و زمان عواملي هستند كه در تشكيل سنگ هاي معدني تاثيرگذارند. با توجه به كمربندهاي افيوليتي، ايران نيز مي تواند جزء مناطق مستعد اكتشاف براي الماس باشد. در حال حاضر بيش از 200 محدوده داراي پتانسيل بالا و با ارزش از سنگ هاي قيمتي در شهرهاي مختلف شناسايي شده است. معدن الماس در ايران به صورت گسترده در اين نواحي وجود ندارد.

برخي از مناطق مستعد اكتشاف گوهرهاي قيمتي در داخل كشور عبارتند از:

  • رگه هاي پگماتيتي گرانيت الوند داراي توپاز
  • آپليتهاي توده گرانيتي الوند واقع در دره عباس آباد
  • منطقه بزمان واقع در استان سيستان و بلوچستان با پتانسيل زيركان
  • پگماتيت هاي مشهد و همدان داراي پتانسيل بريل
  • ذخاير عقيق ( گوهر آگات) در ميانه، خور، بايگ تربت حيدريه، فردوس، جنوب شرق زنجان، بيرجند، كرمان، خراسان رضوي، عقيق شجري بمرود در خراسان جنوبي
  • انواع زمرد سبز( گارنت) در سمنان جندق، منطقه بابا نظر زنجان، جنوب استان كرمان، سيستان و بلوچستان، همدان و بيرجند
  • ياقوت كبود يا سافير (Sapphire) در سيستان و بلوچستان، تكاب، مشهد، همدان
  • ذخاير فيروزه ايران در نيشابور، باغو دامغان، ساوه، كرمان

بزرگترين الماس در ايران كجا نگهداري مي شود؟

الماس درياي نور يكي از بزرگترين الماس هاي جهان بخشي از گنجينه ملي كشور است. اين الماس منحصر به فرد داراي رنگ گلبهي- صورتي و به وزن 182 قيراط است. اين الماس ناياب هم اكنون در موزه جواهرات ملي ايران و به عنوان پشتوانه اقتصادي ايران شناخته مي شود. علاوه بر درياي نور، گنجينه هاي ديگري نيز در اين موزه نگهداري مي شوند كه ذخاير الماس در ايران هستند. براي مثال

  • تاج پهلوي ساخته شده از طلا و نقره مزين به نگين هاي الماس برليان، مرواريد، ياقوت كبود و زمرد درشت
  • تاج كياني شاهان قاجار با نگين هايي از الماس، زمرد، ياقوت و مرواريد
  • جقه‌ نادري كه داراي سنگ زمرد بزرگي در مركز و چندين الماس زير و درشت است.

براي شركت در كلاس هاي آزاد آموزش طراحي طلا و جواهرات از لينك زير استفاده كنيد:

 

 

از حفاظ پنجره فرفورژه چه ميدانيد؟

۱۱۴ بازديد

از حفاظ پنجره فرفورژه چه ميدانيد؟


همانطور كه ميدانيد، آسان ترين راهي كه ميتوان توسط آن امنيت خانه و ساختمان خود را حفظ كنيد استفاده از حفاظ پنجره و درب است. در اين بين اما در سال هاي اخير تعداد انواع اين نوع حفاظ ها بسيار بيشتر از گذشته شده است. شايد در گذشته تنها از حفاظ هاي چوبي و يا آهني استفاده مي شد اما امروزه حفاظ پنجره فرفورژه نيز به ليست حفاظ هايي كه در حفظ امنيت ساختمان مورد استفاده قرار ميگيرند اضافه شده است. اگر شما هم با حفاظ پنجره فرفورژه و انواع آن آشنايي نداريد در اين بخش با ما همراه شويد.

 

حفاظ پنجره فرفورژه چيست؟

حفاظ پنجره فرفورژه چيست؟
زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عام بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي كه به عنوان حفاظ پنجره فرفورژه به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند كه شامل نوع صنعتي كه توليد كارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشكار در كارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت كه اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است كه توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محكم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد كه كيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

انوع حفاظ پنجره فرفورژه

چرا حفاظ پنجره فرفورژه؟
حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب كنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا دارا كيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي كه يك خريدار به آن دقت خواهد كرد نيز همين كيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره  فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است كه اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است كه توانسته اند تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

 

مزاياي حفاظ پنجره فرفورژه

كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت كنيد اين است كه اين نوع نرده ها هم كم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره فرفورژه نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

نكته اي كه در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است كه عده بسياري معمولا به جاي اينكه از نرده فرفورژه استفاده كنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت كه برخي از اين افراد اينطور بيان مي كنند كه نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است كه اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت كه نرده هاي فرفورژه تنها به يك شكل ساخته مي شوند. اين نوع نرده ها نيز داراي اشكال و انواع مختلفي هستند كه شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب كنيد.
اغلب افرادي كه ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده كنند اينطور مي گويند كه اين كار باعث مي شود كه نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يك شكل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است كه شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري كنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ كنيد. هرچند استفاده از اين نوع حفاظ پنجره فرفورژه ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد كند اما هنوز هم عده اي تصور مي كنند كه اشكال آن ها محدود است.

 

با حفاظ نرده پنجره  زيبايي و امنيت را براي خانه خود به ارمغان بياوريد!


بدون شك شما هم ميدانيد كه يكي از راههايي كه ميتوانيد توسط آن از خانه خود محافظت كنيد اين است كه براي پنجره خود نرده نصب كنيد. در واقع حفاظ نرده پنجره ، اگر به درستي و با ظرافت انتخاب شود، علاوه بر اينكه امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد به نماي ساختمان شما زيبايي خاصي را نيز خواهد داد.
همه ساختمان ها داراي يك يا چندين پنجره هستند كه در واقع زيبايي ساختمان شما را تامين خواهند كرد. اين پنجره ها علاوه بر زيبايي، بايد امنيت را نيز براي شما ايجاد كنند. اين نرده ها يكي از بخش هايي است كه از ورود غيرمجاز افراد از پنجره به داخل ساختمان جلوگيري خواهد كرد. همچنين اينطور گفته مي شود كه در ساختمان هايي كه بلند هستند و همچنين برج ها، حفاظ نرده پنجره  براي حفاظت و ايمني بيشتر به كار ميروند تا از حوادث غيرمترقبه جلوگيري كنند. حفاظ نرده پنجره  اما انواع مختلفي دارد اما پرفروش ترين و محبوب ترين آن حفاظ نرده پنجره  استيل است.

 

حفاظ نرده پنجره  مدرن

حفاظ نرده پنجره  استيل چيست؟
حفاظ هايي كه به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند كه از جمله آنها ميتوان به حفاظ نرده پنجره  استيل اشاره كرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز كردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني كه شما ميخواهيد از حفاظ نرده پنجره  استيل استفاده كنيد بايد بدانيد كه نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.
همه پنجره هايي كه در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممكن است كه در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شكسته شوند. در اينجاست كه نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد در ساخت ساختمان به آن دقت كنيد. شايد اولين چيزي كه افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميكنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ نرده پنجره  استيل در واقع به شما كمك مي كند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد.


حفاظ نرده پنجره  استيل از چه چيز ساخته مي شود؟


همانطور كه از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس استيل هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده كنيد ميتوانيد از حفاظ نرده پنجره  استيل 201 استفاده كنيد چرا كه در آن ها از آلياژ و نيكل كمتري استفاده شده است. در اين نوع استيل ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مقرون به صرفه است.
اما اگر شما قصد داريد كه حفاظ نرده پنجره  استيل را براي خارج از خانه نصب كنيد بهترين راه اين است كه از نرده هاي 304 استفاده كنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيكل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

 


 
حفاظ نرده پنجره  دوجداره


استفاده از اين نوع نرده ها در واقع به ساختمان شما زيبايي نيز خواهد بخشيد و شما ميتوانيد تا ساليان سال بدون نگراني از خراب شدن از آنها استفاده كنيد.


ويژگي حفاظ نرده پنجره  استيل


·        اين نوع نرده ها زيبايي را براي ساختمان شما به ارمغان خواهند آورد.
·        
اين نوع نرده ها دوام بسيار بالايي دارند.
·        
اين نرده ها نيازي به نگهداري و تعمير نخواهد داشت.
·        
شست و شو و تميز كردن آنها آسان است.
·        
اين نوع نرده ها ضد زنگ هستند.
·        
اين نوع نرده ها امنيت بالايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند كرد.
·        
اين نوع نرده ها از شيشه هاي شما در برابر انواع ضربه محافظت خواهند كرد.
·        
حفاظ نرده پنجره  استيل مقاوم است و استحكام بالايي دارد.
·        
براق و ضد خش است.
·        
در برابر حرارت، نور خورشيد و ديگر عوامل فرسايشي مقاوم هستند.
·        
دچار تغيير رنگ نخواهند شد.
·        
نيازي نيست كه آن ها را رنگ بزنيد.
·        
به مرور زمان كهنه نمي شوند.
·        
در محيط هاي اسيدي و همچنين قليايي مقاوم خواهند بود.
·        
قيمت بسيار مناسبي دارند.
·        
ضد ميكروب هستند و خاصيت آنتي باكتريال دارند.

 


انواع مختلف حفاظ نرده پنجره  متحرك


حفاظ پنجره  استيل اما انواع مختلفي دارد كه در اين بخش شما را با مهم ترين آن ها آشنا خواهيم كرد. يكي از انواع حفاظ نرده پنجره  استيل، نرده هاي افقي است كه اغلب از آن در ساختمان ها استفاده مي شود. براي ساخت اين نوع نرده ها از استيل هايي با طول بيشتر از يك متر و ضخامت 25 ميليمتر استفاده مي شود. اگر طول پنجره اما بيشتر باشد ممكن است كه طول اين نوع نرده ها به سه متر و ضخامت آن ها به 38 ميلي متر بالاتر هم برسد. در اين حال بايد يك فاصله دقيق هم بين استيل ها وجود داشته باشد كه معمولا بين 12 تا 14 سانتي متر است و مانع از عبور افرادي خواهد شد كه جثه هاي كوچك تر دارند.
 
حفاظ نرده پنجره  استيل

 


 حفاظ نرده پنجره  از داخل


توجه داشته باشيد كه نرده هاي افقي در واقع براي محافظت از افراد نصب مي شوند و هرگز يك مانع جدي براي ورود سارقان نخواهند بود چرا كه اين نوع نرده ها با استفاده از پيچ و مهره و همچنين يراق آلات به هم متصل خواهند شد و افرادي كه به عنوان سارق به صورت غيرمجاز وارد اين قسمت ها مي شوند به راحتي ميتوانند اين اتصالات را جدا كنند. انواع ديگري از اين نوع حفاظ نرده پنجره  استيل وجود دارند كه از جمله آنها مي توان به نرده پروفيلي، عمودي، نرده هاي هلالي و ..... اشاره كرد. دقت داشته باشيد كه هر يك از انواع اين نرده ها براي انواع خاصي از ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورتي كه شما با يك متخصص در اين زمينه مشورت نكنيد ممكن است كه نوع اشتباهي را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. بهترين كار اين است كه نصب اين نوع نرده ها را به يك متخصص در اين زمينه بسپاريد و از امنيت و زيبايي اين نرده ها لذت ببريد.

 

 

اهميت سئو در چيست

۱۰۳ بازديد

اهميت سئو در چيست

  • اهميت سئو در چيست

    اكثر كاربران اينترنتي صفحات مورد نظر خود را از موتورهاي جستجوي اصلي مانند گوگل، بينگ و ياهو پيدا ميكنند. از اين‌رو سئو مناسب كليد شما براي رسيدن به بازديد بيشتر است. علاوه براين موتورهاي جستجو همان چيزي را در اختيار كاربران قرار ميدهند كه آنها بدنبالش هستند، به همين دليل در مقايسه با تبليغات اينترنتي مشتريان اعتماد بيشتري به سايت شما خواهند داشت و اين امر نشان ميدهد كه ارزش سئو چيست و چرا بايد به آن توجه كرد.

     كلمات جستجو شده توسط كاربران در موتورهاي جستجو اهميت بالايي دارند، تجربه نشان داده است كه جذب بازديدكننده زياد از طريق گوگل ميتواند موفقيت هر شركتي را تضمين كند. بازديد بدست آمده از روش هاي سئو بر هر نوع تبليغ برتري داشته و در دراز مدت هزينه كمتري را نيز به شما تحميل خواهد كرد.

    چرا موتورهاي جستجو نياز به سئو دارند؟

    گوگل موتوري هوشمند است ولي هنوز نياز به كمك كاربران دارد، آنها هميشه در تلاشند تا نتايج بهتري را به كاربران اينترنتي ارائه دهند، با اين حال محدوديت‌هايي در اين مسير وجود دارد كه نياز به سئو سايت را ايجاد ميكند. سئو اشتباه ميتواند شما را از ديد كاربران پنهان كرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتيجه رقباي شما با محتوايي ضعيف تر بازديد و محبوبيت بيشتري داشته باشند.

    ربات هاي خزنده گوگل فاكتورهاي نسبتا مشخصي براي درك محتواي صفحه دارند كه در صورت رعايت آنها شانس شما براي كسب جايگاه افزايش مي يابد. اين فاكتورها را اصطلاحا onpage seo مي ناميم

    ايا بك لينك داييمي براي سايت خود ميخواهيد ؟

    تنها راه دريافت بك لينك دائمي آن هم از سايت هاي وبلاگدهي معتبر بصورتي كه از سايت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سايت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهي است .زيرا اولا رپورتاژ بدليل اينكه بصورت خبر منتشر ميشود ، هيچ گاه از سايت ها حذف نميشود . دوما در متن خبر ، چند بك لينك دائمي بصورت لينك فالو به سايت شما قرار داده ميشود . سوما مديران سايتهاي خبري ميتوانند بصورت نامحدود در سايت خود اخبار تبليغاتي و رپورتاژ قرار دهند . نهايتا از نظر گوگل رپورتاژ به هيچ وجه اسپم محسوب نميشود و حتي روز به روز ارزش آن بك لنيكي كه در رپورتاژ قرار گرفته بالاتر ميرود .
    گروه بلاگ بك لينك با دارا بودن 5000 وبلاگ در 20 سرويس بلاگدهي ميتوانم بلك لينك داييمي براي شما فراهم كنم

    براي ثبت با ما تماس بگيريد

    منبع :وبسيما

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

اهميت سئو در چيست