خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

۵۰ بازديد

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

مزاياي شستن فرش در قاليشويي

۶۳ بازديد

 

اگرچهa3rm_4.jpg ممكن است فرش شما به تميزكاري منظمي كه ساير كفپوش ها مي طلبند نياز نداشته باشد، اما بايد هر سال تا 18 ماه يكبار به طور حرفه اي تميز شود، حتي اگر مرتباً جاروبرقي بكشيد كافي نيست. تميز كردن فرش حرفه اي باعث افزايش عمر فرش مي شود و به كيفيت بهتر هوا، كاهش آلرژي و بيماري كمك مي كند. اما آيا مي‌ توان اين كار را در خانه انجام داد؟ آيا با شستشوي فرش در خانه مي‌توان آن را به طور كامل تميز كرد؟

پاسخ ما به اين سوالات منفي است. براي آنكه فرشتان از هر نظر تميز شود شما به شستشوي فرش به صورت حرفه اي نياز داريد. پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر ساكن تهران هستيد و به دنبال بهترين قاليشويي در منطقه نياوران مي گرديد؛ قاليشويي كاردان را انتخاب كنيد. اما شستن فرش در خانه چه مشكلاتي دارد؟

اشتباهات تميز كردن فرش در منزل

سه اشتباه عمده كه در شستن فرش در منزل رخ مي‌دهد، عبارتند از:

ماندن شامپو روي فرش

اين اتفاق زماني رخ مي دهد كه يا از شامپو زيادي استفاده شود يا فرش به خوبي شسته نشده باشد. زماني كه فرشتان را در منزل مي شوييد، هر دوي اين اتفاقات عملاً اجتناب ناپذير هستند. اين بزرگترين دليلي است كه باعث مي شود حتي افراد سخت گير نيز گاهي اوقات از يك متخصص براي نظافت فرش استفاده كنند. باقي ماندن مواد شوينده در فرش آن را به يك آهنرباي خاك و آلودگي تبديل مي كند.

بيش از حد خيس شدن و نبود امكان براي خشك كردن مناسب آن

خيس شدن بيش از حد زماني اتفاق مي افتد كه مقدار زيادي آب روي فرش ريخته شده باشد. ماندن آب روي فرش و عدم خشك كردن مناسب آن، باعث تغيير رنگ در فرش مي شود. برخي از فرش ها در اثر خيس ماندن تغيير اندازه ميدهند و برخي ديگر دچار پوسيدگي مي شوند. خشك كردن فرش در خانه به دليل كمبود فضا بسيار دشوار است و احتمال ابتلا به مشكلات كپك زدگي بيشتر است.

عدم محافظت از فرش مرطوب در برابر پايه ي مبلمان

خطر ديگر تميز كردن فرش در خانه، لكه هايي است كه در اثر تماس پايه ي مبلمان با فرش هاي مرطوب ايجاد مي شود. در صورت تماس با سطح مرطوب، بسياري از مبلمان چوبي رنگ خود را به فرش پس ميدهند. در خانه هايي كه مبلمان داراي پايه ي فلزي هستند نيز احتمال زنگ زدگي وجود دارد.

افرادي كه فرششان را در منزل مي شويند به احتمال زياد با اين مشكلات روبرو مي شوند زيرا در هنگام تميز كردن، اغلب وسايل خانه را نمي توان از اتاق خارج كرد و نه تنها شستشو به طور كامل انجام نمي شود بلكه در خشك كردن آن نيز دچار مشكل مي شويد.

براي انجام هر كاري به محيط مخصوص براي انجام آن نياز است، پس بهتر است شستن فرش ها را هم به متخصصين بسپاريد تا در محيطي مخصوص به همين كار و با تجهيزات ويژه انجام شود. در قاليشويي كاردان در نياوران ما اين محيط را فراهم كرده ايم.

 

مزاياي شستن فرش در قاليشويي

قاليشويي كاردان به عنوان يكي از بهترين متخصصين قاليشويي در منطقه نياوران از روش هاي حرفه اي براي نظافت فرش استفاده مي كند. مزاياي شستن فرش در اين قاليشويي عبارتند از:

  • استفاده از تجهيزات مدرن و به روز كه نه تنها شستشوي عميق تري روي فرش انجام مي دهد، بلكه امكان آسيب به فرش را به طور كامل از بين مي برد.
  • پيش شويي فرش كه باعث حل شدن آلودگي ها و چربي ها قبل از شستشوي اصلي مي شود.
  • شستشوي اصلي با استفاده از شوينده هاي باكيفيت و مناسب با الياف فرش از ديگر ويژگي هاي بهترين قاليشويي در نياوران است. متخصصين فرش شويي مي دانند كه با توجه به ميزان آلودگي بايد از چه شوينده اي و به چه اندازه اي استفاده كرد.
  • شستشوي كامل فرش و عدم به جاي گذاشتن هر گونه ماده ي شوينده از ديگر ويژگي هاي متخصصين قاليشويي كاردان است. براي اين كار از دستگاهي با دو برس چرخنده استفاده مي شود.
  • متخصصين قاليشويي، كاملاً مي دانند كه براي هر لكه از چه شوينده اي و به چه ميزاني استفاده كنند كه نه تنها از شر لكه خلاص شويد بلكه به هيچ عنوان امكان آسيب به بافت فرش وجود نداشته باشد.

  • نظافت ضدميكروبي نيز از ديگر مزاياي شستشوي فرش در بهترين قاليشويي در نياوران است. شستشوي اصلي باعث از بين رفتن بيشتر آلودگي ها مي شود، اما از بين بردن همه ي آنها عملاً غيرممكن است. درمان ضد ميكروبي به كار گرفته شده در قاليشويي، باعث ايجاد يك محيط نامناسب براي توليد و انتشار اين ميكروب ها مي شود و به كنترل مشكلات بو، افزايش عمر مفيد فرش و تسكين قابل توجه بيماران مبتلا به آلرژي كمك مي كند.

كلام آخر

براي هر كاري متخصصي وجود دارد. گاهي افراد فكر مي كنند براي صرفه جويي در هزينه بهتر است خودشان دست به كار شوند اما به دليل نداشتن تخصص كافي، مشكلات بيشتري ايجاد مي كنند. با يك تماس ساده، مامورين قاليشويي به منزل شما آمده و فرش را تحويل مي گيرند و بعد از شستشو و از بين بردن آلودگي ها مجدداً آن را به منزل شما تحويل مي دهند.

شما مشتريان عزيز ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد

 

منابع:

https://www.homeadvisor.com/r/carpet-cleaning-mistakes-to-avoid/

https://www.theotherplacecork.com/challenges-associated-with-carpet-cleaning/

 

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره به منظور نوسازي منازل مسكوني

۵۳ بازديد

تعويض پنجره قديمي با دوجداره به منظور نوسازي منازل مسكوني

خانه هايي را كه در قديم مي ساختند؛ با توجه به ساختار بافت قديم از امكانات آن زمان استفاده مي كردند كه مسلما با امكانات امروزه قابل قياس نيستند. به همين دليل است كه امروزه بسياري از خانه هاي قديمي ساز را به بافت جديد تبديل كرده اند كه در اين بين پنجره هاي آن ها را نيز تعويض مي كنند و آن را با پنجره هاي جديد متناسب با سبك و سياق آپارتمان ها و منازل مسكوني جديد به كار مي گيرند.

بنابراين تعويض پنجره قديمي با دوجداره كاملا امروزه مرسوم مي باشد و طيف وسيعي از مردم را برآن داشته است تا با تعويض پنجره قديمي با دوجداره، خانه و آپارتمان خود را نونوار سازند. در صورتي كه قصد خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره داريد و مي خواهيد از وجود اين پنجره ها در منزل و آپارتمان خويش بهره بگيريد؛ مي توانيد به وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com مراجعه كنيد تا بدين ترتيب بتوانيد در اين وب سايت اينترنتي اقدام به تعويض پنجره قديمي با دوجداره كنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

قيمت پنجره دو جداره وين تك

در صورتي كه قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ مي بايست بهترين و با كيفيت ترين جنس پنجره هاي دوجداره را خريداري كنيد تا خيال خود را تا چندين سال از وجود پنجره دوجداره در منزل و آپارتمان خويش راحت و آسوده خاطر نماييد. يكي از شركت هاي توليد كننده پنجره هاي دوجداره، وين تك مي باشد كه كيفيت و كارايي اين نوع از پنجره ها بر هيچ كس پوشيده نيست.

اما در عين حال بايد اين نكته را در نظر داشت كه قيمت پنجره دوجداره وين تك نسبت به پنجره هاي قديمي خيلي بالاتر مي باشد و شما در صورت تعويض پنجره قديمي با دوجداره مي بايست هزينه بيشتري را در اين راستا صرف كنيد. ولي در عين حال در نظر داشته باشيد كه هر چند قيمت پنجره دوجداره وين تك بالاست؛ ولي شما مي توانيد پنجره اي را خريداري كنيد كه مزيت هاي بسيار بيشتري نسبت به پنجره هاي قديمي شما دارد.

از طرفي ديگر يكي از خدمات ارائه شده در وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com تعويض پنجره قديمي با دوجداره با قيمت هاي به صرفه اي مي باشد كه شما مي توانيد با صرف هزينه كم اين نوع از پنجره ها را جايگزين پنجره هاي قديمي منزل خويش كنيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تك

 

رگلاژ پنجره دوجداره از خدمات ويژه و منحصر به فرد

يكي از خدمات ويژه و منحصر به فرد پنجره يو پي وي سي ريپير، رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد. رگلاژ پنجره دوجداره به نوع باز و بسته شدن پنجره دوجداره اطلاق مي شود كه بر حسب شرايطي اين امكان از شما سلب مي شود كه بتوانيد به خوبي و درستي روز اول پنجره خود را باز و بسته كنيد و با مشكلاتي در اين مورد رو به رو خواهيد شد.

به همين دليل است كه گروه تعميركاران مجرب و كارآزموده اي كه در تهران و كرج وجود دارند. شما مي توانيد از طريق وب سايت مربوطه با آن ها با بهره گيري از هر يك از راه هاي ارتباطي، در تماس باشيد تا با استفاده از تجربه و تخصصي كه آن ها دارند؛ بتوانند مشكل به وجود آمده را خيلي زود برطرف نموده تا شما بتوانيد از مزيت هاي شايان توجه اين گونه از پنجره ها نهايت استفاده و بهره را ببريد.

انواع پنجره دوجداره  upvcدر مدل هاي مختلف

همان طور كه مي دانيد پنجره هاي دوجداره upvc انواع و اقسام مختلفي دارند كه شما بنا به نياز خود و نيز با توجه به سليقه شخصي خويش مي توانيد هر يك از مدل هاي مختلف آن را براي منزل ويلايي يا واحد آپارتماني خويش خريداري كنيد و به خوبي از وجود هر يك از آن ها استفاده كنيد. در همين جهت است كه گروه https://www.upvcrepair.com در خدمت رساني به شما كاملا آماده و مهياست تا بدين ترتيب بتوانند هر يك از پنجره هاي يو پي وي سي را متناسب با نياز و سليقه شما آماده كنند و تحويل شما دهند.

بنابراين دست شما در انتخاب كاملا باز است و مي توانيد هر يك از نمونه هاي مختلف پنجره هاي دوجداره را در گروه هاي توليدي مختلف و البته با توجه به قيمت هاي درج شده در هر يك از آن ها خريداري نماييد و به منظور تعويض پنجره قديمي با دوجداره بتوانيد پنجره هاي قديمي خود را با انواع پنجره دوجداره upvc تعويض نماييد و از مزاياي اين گونه از پنجره ها نهايت بهره را ببريد.

 

انواع پنجره دوجداره upvc

 

معرفي وب سايت يو پي وي سي ريپير

وب سايت يو پي وي سي ريپير يكي از وب سايت هاي اينترنتي مي باشد كه هم به صورت اينترنتي و هم به صورت حضوري در زمينه توليد و نصب انواع پنجره هاي دوجداره يا پو پي وي سي مشغول به فعاليت مي باشد. اين گروه توليدي را به عنوان برديا پنجره مي شناسند كه در سال 86 فعاليت هاي خود را آغاز كرده است.

انجام پروژه هاي بسيار بزرگ در سراسر كشور نشان از ميزان رضايت مشتريان مختلف در اقصاء نقاط كشور به اين گروه توليدي مي باشد. برديا پنجره خدمات شايان توجهي را به مشتريان خويش ارائه مي كند كه در اين  بين كساني كه قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره دارند؛ مي توانند با اين گروه توليدي در ارتباط باشند تا پنجره دوجداره مورد نظر خويش را خريداري نموده و جايگزين پنجره هاي آلومينيومي و قديمي منزل خويش كنند. به علت همين موفقيت هاي چشمگير بوده است كه گروه برديا پنجره با عنوان upvcrepair تغيير نام داده است و اينك شما مي توانيد از وجود خدمات شايان توجه آن ها نهايت بهره را ببريد.

ضمن اينكه تعميركاراني كه در اين گروه توليدي وجود دارند؛ با كوله باري از تجربه و تخصص در زمينه فعاليتي خويش آماده هر گونه تعميرات از جمله رگلاژ پنجره دوجداره مي باشند كه در صورت هر گونه عيب و ايراد نهفته شده در اين پنجره ها مي توانند در سريعترين زمان ممكن مشكل به وجود آمده را حل و فصل نموده تا شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي خود استفاده كنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

مزيت هاي بسيار بالاي پنجره هاي دوجداره

پنجره هاي دوجداره از مزيت هاي بسيار بالايي بهره مند مي باشند. بنابراين در صورتي كه مي خواهيد از مزيت هاي اين نوع از پنجره هاي توليدي برديا پنجره يا همان يو پي وي سي ريپير بهره مند شويد؛ مي توانيد هر يك از انواع مختلف پنجره هاي يو پي وي سي را از اين گروه توليدي خريده و با تعويض پنجره قديمي با دوجداره در منزل خويش براي هميشه از شر گرد و غبارهاي آزاردهنده، سر و صداي سرسام آور راحت و آسوده خاطر شويد و در شرايط جوي مختلف از عايق بندي منزل خويش لذت برده و در كنار تمامي اين مسائل از زيبايي ظاهري اين گونه از پنجره ها نيز نهايت بهره را ببريد.

بنابراين به طور كلي وجود كيفيت و كارايي بالا و زيبايي ظاهري پنجره هاي دوجداره سبب محبوبيت اين نوع از پنجره ها شده است و امروزه طيف وسيعي از مردم به جاي پنجره هاي قديمي خود سعي مي كنند با تعويض پنجره قديمي با دوجداره به زندگي خود رنگ و لعابي نوين بخشيده و از مزيت هاي شايان توجه اين نوع از پنجره ها نهايت بهره را ببرند.

تعميرات حرفه اي با كادري مجرب

هر چند كه انواع و اقسام پنجره هاي دوجداره دربردارنده مزيت هاي بسيار زيادي باشند؛ اما در عين حال تعميرات هم بخشي از كار است و پس از مدتي ممكن است پنجره هاي دوجداره نيز علي رغم تمامي مزيت ها و خوبي هايي كه دارند؛ دچار عيب و ايرادهايي باشند كه نياز به تعمير يا تعويض قطعاتي در آن باشد.

به همين منظور گروه توليدي برديا پنجره موسوم به يو پي وي سي ريپير امروزه كادري مجرب و كاركشته را در زمينه انواع تعميرات پنجره هاي يو پي وي سي درون خود جاي داده است كه نسبت به تمامي پنجره هاي مختلف يو پي وي سي و قطعات به كار گرفته شده در  هر يك از آن ها كاملا شناخت دارند و مي توانند در صورت بروز هر گونه مشكلي چگونه از پس كار برآيند. بنابراين شما مي بايست همواره با مشاهده هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره خويش آن ها را به دست افراد توانمندي بسپاريد كه در اين زمينه كاملا مسلط هستند و توانايي انجام آن را نيز دارند كه گروه يو پي وي سي ريپير در تهران و كرج جزء اين دسته از افراد توانمند به شمار مي آيند كه تجربه ثابت كرده است يكي از گروه هاي مطرح و كاركشته در تهران و كرج به شمار مي آيند و حتي در شهرهاي ديگر نيز پروژه هاي بزرگ زيادي را بر عهده گرفته اند.

پس در صورت بروز هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره منزل خويش با آن ها در ارتباط باشيد تا مشكل به وجود آمده را خيلي زود براي شما برطرف كنند. توجه داشته باشيد كه اگر شما تمايل به تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ اين بدان معنا و مفهوم نيست كه پنجره هاي دوجداره هيچ گاه خراب نمي شوند؛ شايد طول عمر بيشتري داشته باشند ولي در هر صورت ممكن است شما را با دردسر هم رو به رو سازند. ولي در كل براي هر مشكلي، راه حلي وجود دارد.

 

 

پنل پيامك براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يك عضو جدانشدني!

۴۹ بازديد

پنل پيامك براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يك عضو جدانشدني!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد كه براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات كار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نكنيد يا به درستي استفاده نكنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت كنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامكي براي آزانس مسافرتي به عنوان يك ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامكيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با كمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.

بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:

اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن كه اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يك تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامك كنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نكنيد كه حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينك سايت يا شبكه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.

جذب مشتري جديد با سامانه پيامكي:

شما به عنوان يك آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب كنيد كه محل سكونت آنها با محل آژانس شما در يك استان باشد، زيرا احتمال اينكه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار كم است! با اين تفاسير براي پيدا كردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامك

كمك بگيريد و با هزينه اندك مخاطب هدف خود را جذب كنيد.براي آشنايي كامل با ارسال پيامك به استان هاي مختلف اينجا كليك كنيد.

مزيت سامانه پيامكي براي مشتريان شما:

يكي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامك براي آژانس مسافرتي اين است كه لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به كامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.

پيامك هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه كند. زماني كه مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت كنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين كار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد كرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامكي، فقط ارسال پيامك تبليغاتي و داشتن مشتري كافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يكي از بهترين كانال هاي تبليغاتي است.

خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با كمك سامانه پيامكي به مشتريان :

استفاده از سامانه پيامكي علاوه بر تمام مزايايي كه براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي كاركنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع كنند.

ارسال پيام كوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتي كه شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامك، مشتري را از جزئيات آن با خبر كنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودكار پيامك به دست مشتري شما خواهد رسيد.

"(نام مشتري) عزيز

رزرو بليط شما با كد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينك زير را كليك كنيد

يادآوري زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است كه نشان دهيد همه چيز تحت كنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است كه زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامك و در واقع يادآوري كنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام كنيد.

"(نام مشتري) عزيز

تور 3 روزه كوير مصر، حركت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نيم ساعت زودتر از حركت در مكان حضور يابيد.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگري در پيامك:

پنل پيامك براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد كه در سفرهاي مشتريان، از شما يك همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مكان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل كنيد، البته كه بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نكنيد چون نتيجه عكس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حركت را به آنها يادآوري كنيد.

"(نام مشتري) عزيزهواي كوير مصر در پاييز به نحوي است كه حتي پوشيدن يك تيشرت براي شما كافي هست البته براي روز و در شب حتما به يك ژاكت نياز پيدا خواهيد كرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن مي‌كنند و به شب نشيني كنار آتش مي‌پردازند كه بسيار لذت‌بخش است و خاطره‌اي خوش را براي شما رقم خواهم زد كه هيچوقت فراموش نخواهيد كرد.

اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه كنيد.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجي از مشتريان:

بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامكي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال كنيد و از نظرات آنها استفاده كنيد و از آنها بخواهيد كم و كاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي كه براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.

"(نام مشتري) عزيز

از اينكه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب كرديد از شما متشكريم.

در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.

در صورت تمايل با كليك بر روي لينك زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

پيامك تبريك مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:

شما مي توانيد با ارسال پيامك تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه كنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شركت در اين تور ها تشويق كنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.

تور 7 روزه تركيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در كسب و كار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده كنند و اگر از پيامك تبليغاتي استفاده نكنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.

پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل

ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام كوتاه در بستر اپليكيشن ها و وبسايت ها

ارائه SLA در زمينه سرعت و كيفيت پيامدهي

ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)

ارائه راهكارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارائه راهكارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارسال بيش از 6 ميليون پيامك روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...

مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.

براي دريافت پنل پيامك مديانا كليك كنيد.

 

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد

۵۷ بازديد

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد.

gc5z_b4.jpg

در اين بخش قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي بيشتر آشنا كنيم.

بازاريابي پيامكي شيوه اي از بازاريابي است كه اين روزها به دليل مقرون به صرفه بودن، با استقبال فراواني رو به رو شده است.

حتما مي دانيد يكي از اصلي ترين نياز ها براي صاحبين كسب و كار اين است كه بتوانند در گام اول نام برند، شركت، خدمات و محصولات شان را با  هزينه ي كمتر  معرفي كنند.

از اين جهت است كه قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي و مزاياي آن آشنا كنيم.

اگر شما نيز به واسطه  بيزينسي كه داريد، نياز به معرفي خود و كسب و كار تان داريد  استفاده از اس ام اس ماركتينگ را به شما پيشنهاد ميكنيم.

يكي از مهم ترين دغدغه هاي صاحبين كسب و كار، بالا بودن هزينه ها هست، دراين نوع بازاريابي احتياجي به صرف هزينه هاي سنگين براي تبليغات نميباشد.

با اختصاص دادن هزينه مقرون به صرفه ميتوانيد تعداد قابل توجهي از مخاطبان را هدف قرار دهيد.

ماهيت بازاريابي پيامكي

برخلاف فكر عموم، بازاريابي پيامكي فقط ارسال پيامك هاي تبليغاتي نيست، در بازاريابي پيامكي شما به واسطه ارسال و دريافت پيامك مي توانيد يك ارتباط با مشتريان و كاربران خود ايجاد كنيد و رضايت بيشتر آن ها را كسب كنيد.

چنانچه اصول بازاريابي پيامكي را به درستي رعايت كنيد، اين روش از موثرترين و ارزانترين روش هاي بازاريابي و رونق كسب كار است.

بازاريابي پيامكي يكي از شيوه هاي مدرن بازاريابي مي باشد كه در سال هاي اخير در كشور هاي توسعه يافته و در حال توسعه مورد استقبال قرار گرفته است.

در كشور ما نيز امروزه صاحبان كسب و كار بسيار مشتاق هستند تا به روش بازاريابي پيامكي اقدام به معرفي و تبليغات كسب و كار و خدماتشان نمايند.

در ابتدا استفاده از سامانه پيامكي، خريد و واگذاري پنل اس ام اس به صورت انحصاري فقط توسط چند شركت خاص انجام ميشد.

اين امر باعث ايجاد محدوديت در استفاده از پنل پيامك براي عموم ميشد.

در حال حاضر براي خريد پنل پيامك هيچ محدوديتي وجود ندارد، فقط كافيست در فضاي اينترنت سرچ كنيد تا به راحتي به يكي از اين سامانه ها دسترسي پيدا كنيد.

در بازاريابي پيامكي شما مي توانيد با خريد سامانه ارسال پيامك(پنل پيامك)،با حداقل هزينه و صرف انرژي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي شاهد بازدهي بيشتري باشيد.

اولين اقدام شما براي تبليغات در قالب بازاريابي پيامكي اين است كه در جهت خريد سامانه هاي پيامكي اقدامات لازم را انجام دهيد.

يك پنل اس ام اس به شما امكان ارسال انبوه پيامك،دريافت پيامك از سمت مخاطبان،گزارش گيري و بسياري موارد ديگر را ميدهد.

چرا بازاريابي پيامكي به صرفه تر است؟

دلايل بسياري  وجود دارد كه چرا بازاريابي پيامكي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي و بازاريابي به صرفه تر و كم هزينه تر است.

اما شايد يكي از دلايل مهم آن اين باشد كه شما در اين روش با خريد يك پنل پيامك براي استفاده از خدمات بازاريابي پيامكي تنها يكبار هزينه  خريداري را پرداخت مي كنيد.

سپس مي توانيد به صورت نا محدود و بسته به شرايط پنلي كه خريداري كرده ايد، اقدام به ارسال اس ام اس و  معرفي كسب و كار يا خدمات و يا محصول خود نماييد.

اين را در نظر داشته باشيد كه با خريد يك پنل اس ام اس حرفه اي، تعرفه ارسال شما هم ميتواند كاهش پيدا كنيد.

نكته ي حائز اهميت ديگري كه اس ام اس ماركتينگ را برايتان به صرفه تر از ساير روش هاي بازاريابي مي كند اين است كه  پوشش دهي بالايي دارد.

شما در يك بار اقدام به ارسال اس ام اس مي توانيد خدمات، محصول، كسب و كار و هر آنچه در نظر داريد را در چند ثانيه در معرض ديد هزاران نفر قرار دهيد و سپس شاهد باردهي بيشتر باشيد.

اين در صورتي ست كه شما براي به اشتراك گذاشتن تبليغات خود در اين حجم بالا و در هر شيوه ي ديگرينياز به صرف هزينه هاي  بيشتري بوديد.

اما اس ام اس ماركتينگ اين امكان را براي كاربرانش به وجود آورده تا با كمترين هزينه به بالاترين انتظار خود از بازاريابي به شيوه اي كاملا مدرن دست يابند.

 

قوانين استفاده از چت روم

۵۴ بازديد

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امكانات زياد كه فراتر از چت كردن هستند.چت‌روم‌ها اين امكان را به شما مي‌دهند كه به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينكه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر كنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت باران  در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است

f430744_.png

قوانين استفاده از چت روم :

هرگونه بحث سياسي، توهين به اديان، توهين به مقدسات، آشفته كردن افكار عمومي، تبليغ عليه منافع كشوري

ارسال تبليغات از سايت ها و وبلاگ هاي ديگر به هرعنوان كاملا ممنوع ميباشد

هرگونه بحث در مورد مسائل جنسي و خلاف شرع اسلامي كاملا ممنوع ميباشد

ارسال مداوم شكلك ها و پيام ها باعث كندي روم مي شود و كاملا ممنوع ميباشد

تشكر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير كه شرح خلاصه از چت روم فارسي اواز چت ميباشد

چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريم

اريايي چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد

اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟

خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد

در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد

به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم ايران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند

مديريت چت روم اريا بر اين باور هست كه فرهنگ ايرانيان قابل ستايش و انتشار ميباشد

 

 

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير

۶۶ بازديد

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير تا كودهي و تغذيه كامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو يكي از مغز هاي بسيار خوش مزه و ترد بازار كشور ايران مي باشد . از اين مغز از ساليان سال قبل در انواع غذاهاي ايراني استفاده مي كرده اند .از همين روي كاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اينكه معمولا در مناطق سردسير خوب پاسخ نميدهد اغلب مورد استفاده قرار نميگيرد اما با گذشت زمان كشور هاي فرانسه و امريكا با معرفي هر كدام يك انواع نهال گردو اين مشكل را مرتفع ساخته اند .دو گردوي چندلر و گردوي فرنور كه بسيار هم در سالهاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .

23vc_b1.jpg

اولين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور يكي از جديدترين نوع درختان فرانسوي مي باشد . اين نوع گردو داراي سايز متوسط و كيفيت بالا است .  گردو فرنور يكي از بهترين ارقام براي مناطق سردسيري و ارتفاعات بيشتر از1500 الي 2200 متر بالاتر از سطح دريا بسيار مناسب و مطلوب مي باشد . گردوي فرنور يكي از جديدترين درختان تجاري و پوست كاغذي است . نوع شكل اين گردو گرد بوده و داراي پوست كاغذي و قابليت جدا شدن راحت پوست از مغز مي باشد . يكي از مشخصات اين رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به كرم سيب  و بينايي بلايت گردو مي باشد و همچنين مقاومت بسيار بالا به سرما . شاتون هاي گردو فرنور اغلب در سرما از بين نميروند همچنين اين رقم به عنوان گرده زا در مناطق كوهستاني  مناسب است . گلدهي نهال فرنور در اواخر فروردين صورت مي‌گيرد و معمولاً در هر گل ? تا ? گردو توليد مي كند .

دومين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو پيوندي چندلر :

پيدا كردن نهال گردويي كه بتواند در اب و هواي سرد نتيجه بدهد بسيار مهم مي باشد از همين روي بايد نهال هاي دير گل را برگزيد تا سرما ان را از بين نبرد .

 گردوي چندلر گردوي چندلر اين رقم يكي از برجسته ترين مورد كشت در كاليفرنيا است يكي از معروفترين و پر كشت ترين نهال گردو در جهان محسوب مي شود . به خاطر كيفيت بالاي مغز اين رقم و شفافيت آن بسيار با ارزش است .برداشت گردوي چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعي مي باشد .

گردوي چندلر داراي مقاومت بسيار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الي 1500 متر نسبت به سطح دريا بهترين منطقه ي كاشت اين رقم مي باشد .در حال حاضر محبوب ترين نوع گردو در ايالات متحده آمريكا همين رقم درخت گردو مي باشد . چند نفر با ساختار بدنه اي نازك و به شكل بيضي بزرگ كه به راحتي از پوسته جدا مي شود.حال كه به برسي بهترين نهال گردو مناسب مناطق سردسير به طور مفصل از سايت گلد نهال پرداختيم بهتر است اكنون به كودهي نهال گردو به پردازيم .

بررسي بهترين كود براي درخت گردو:

سوالي كه بسيار پرسيده مي شود اين است كه براي تغذيه ي مناسب درختان گردو بايد چكار كرد كه از انواع كودهاي شيميايي ميتوان نام برد .

كود درخت گردو براي درختان گردو بسيار ضروري است ‌ براي اينكه با اين كار گردوي با كيفيت توليد مي كنند. درختان جوان در واقع نياز به كود بيشتري نسبت به درختان بالغ دارند . ما در اين مقاله قصد داريم شما را با كود درختان گردو آشنا كنيم . در حالت كلي قبل از اينكه درخت گردو در زمين كاشته شود باغ هاي گردو بر اساس وسعت و مساحت زمين و همچنين نوع خاك مورد آناليز قرار مي گيرند . در حالت كلي نوع كود و ميزان كود به نوع خاكي كه نهال گردو قرار است در آن زمين كاشته شود بستگي دارد . همان طور كه گفته شد تقويت خاك قبل از اينكه نهال گردو در آن كشته شود اهميت به سزايي دارد .

گفته شده در سايت  wikihow در حالي كه گونه هاي مختلفي از گردو وجود دارد ، به ويژه گردو سياه و گردوي انگليسي ، دستورالعمل هاي اساسي كاشت و مراقبت همه شبيه هستند. هنوز هم ، به دليل وجود صدها نوع سازگار با آب و هواي مختلف و مقاومت در برابر بيماري ، كاشت آجيل از مناطق نسبتاً نزديك توصيه مي شود. درختان گردو مي توانند آجيل هاي خوش طعم و چوب بادوام و جذاب توليد كنند ، اما باغبانان خانه بايد توجه داشته باشند كه آنها اغلب گياهان اطراف را از بين مي برند! همچنين به خاطر داشته باشيد كه درختان گردو حدود 10 سال پس از كاشت شروع به توليد آجيل نمي كنند و توليد آجيل حدود 30 سال پس از كاشت به اوج خود مي رسد. شما مي توانيد از گردوهايي كه غالباً جمع آوري آنها رايگان است اما تهيه آنها خسته كننده است يا نهال هايي كه معمولاً نياز به خريد دارند اما به طور معمول ميزان موفقيت بالاتري دارند ، مي توانيد درختان گردو بكاريد ..

سودي كه توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست .

 دليل اين موضوع اين است كه اين ميوه در سالهاي اوليه كه در حال رشد و ريشه بندي مي‌باشد و داراي ريشه هاي زيادي است كودهاي آلي يا همان كودهاي حيواني بايد همراه با كوتاه شيميايي در فصل زمستان به صورت چال كود در سايه انداز درخت چال شوند  تا بدين صورت درخت گردو بتواند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و باردهي تامين كند . براي چاق كردن گردو در زمينه ‌اي كه قرار است درخت گردو در آن كاشته شود بايد گودالي به عمق يك متر و عرض ?? سانتيمتر و به طول يك متر كنده شود و كود مورد نظر در آن ريخته شود و حتما اين چاله ها بايد در سايه درخت حفظ شوند . در حالت كلي براي اينكه درختان گردو بتوانند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و ريشه تامين كند لازم است در چاله هايي كه قرار است نهال گردو در آن كاشته شود انواع كودهاي شيميايي به صورت تمام كمال در آن ريخته شوند .بهترين كود شيميايي براي درخت گردو از همين روي بسيار حائز اهميت مي باشد .

برسي اينكه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نكته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نكته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هايي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب اميدواريم از خواندن اين متن كه از سايت گلد نهال برگرفته شده بود كه اميدواريم از آن لذت برده باشيد .

برگفته شده از سايت گلد نهال : ( goldnahal.ir )