وكيل ديه و وكيل تصادفات

۳۹ بازديد

وكيل در غرب تهران

وكيل پايه كسي است كه پس از اتمام مدرك ليسانس يا بالاتر در حقوق يا فقه و زمينه هاي حقوق اسلامي يا معادل آن در سمينار، يك رقابت رقابتي در وكلا مي سازد كه سالي يك بار برگزار مي شود. ، او به طور متوسط نمرات و سطحي را به دست آورد كه مي تواند به عنوان كارآموز قانون در ميان رقباي متعدد خود پذيرفته شود.

وكيل پايه يك دادگستري به چه كسي گفته ميشود ؟ | وبلاگ | دفتر وكيل پايه يك  دادگستري و مشاور حقوقي

محدوده غرب تهران را معمولا با مراكز تجاري و اداري در صادقيه مي شناسند و اگر به دنبال وكيل در صادقيه هستيد و مياز به مشاوره حقوقي داريد مي توانيد با دفتر وكيل در تهران هماهنك كنيد و در خصوص مشاوره حقوقي با وكيل ديه و وكيل تصادفات مهريه نفقه و يا وكيل طلاق توافقي با دفتر وكيل در تهران تماس بگيريد. و با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

ليست وكلاي تهران

 

 

طراحي ويلا چيست؟

۵۰ بازديد

مدل‌سازي و طرح‌ ريزي در طراحي معماري يا ايجاد تصوير ذهني خيالي يا واقع گرايانه در معماران بيشتر در طراحي ويلا نمود پيدا مي كند.هنر يا فرايند نقش زدن براي نشان دادن بهترين طرح و افزودن بهترين فرم زيباشناختي سنجيده شده، خلاقيت معماري را در آرشيتكت‌هاي رشته طراحي معماري مخصوصا ويلا به ارمغان آورده است. 

به سبب وجود تراكم بالاي شهرها، طراحي و ساخت ويلا در نواحي غير شهري تبديل به گرايش محبوب و رايجي در حوزه ساخت و ساز فضاهاي مسكوني شده است.

ويلا به عنوان زير مجموعه اي از منازل مسكوني، فضاي سكونتي است كه علاوه بر ويژگي هاي عمومي سكونت پذيري، داراي ظرفيت ها و ويژگي هايي است كه مختص يك زندگي آرام وگذران اوقات مفرح است.
ويلا يك منزل مسكوني براي تعطيلات و تفنن مي باشد گرچه مي تواند بنابر شرايطي براي اقامت دائم نيز مورد استفاده قرار بگيرد.

طراحي ويلا  زمستان-روستيك

به دليل وجود فضاي باز در اطراف بناي ويلا طرح و عملكرد ويلا پيوسته و در ارتباطي تنگاتنگ با فضاهاي بيروني و طبيعي شكل مي گيرد.
وجود اين فضا، آزادي نسبي براي ايجاد طرح هاي متنوع در فضاهاي داخلي و خارجي ويلا فراهم مي آورد و به لطف تكنولوژي در حال پيشرفت خلق فرم هاي خلاقانه و متنوع امكان پذير است.
ارتباط با محيط پيراموني از طريق بازشوها و فضاهايي مانند ايوان ها، بالكن ها و تراس ها بدون محدويت ديد، مهمترين عامل جذابيت ويلاها مي باشد ولي اين ارتباط به گونه اي است كه مخل حريم خصوصي نمي شود.

وسعت فضايي ويلا مي تواند در خدمت ايجاد امكانات تفريحي و ورزشي و خانوادگي قرار گيرد، بدين رو يك فضاي مسكوني چندمنظوره با هدف ارتقاي كيفيت زندگي و برآوردن نيازهاي مادي و رواني خلق مي شود.

واژه شناسي ويلا

در زبان انگليسي و فرانسه ويلا به ساختمان هايي با چهار نما كه در مناطق ييلاقي ساخته مي شود گفته مي شود.
در ايران ويلا به خانه هاي مسكوني با فضاهاي باز و چهار نما آزاد ،كه اغلب در حومه شهرها و نواحي خوش آب و هوا ساخته مي شود،اطلاق مي شود كه براي تعطيلات و گذراندن اوقات فراغت و يا سكونت دائم مورد استفاده قرار مي گيرد. 

چرا طراحي ويلا؟

 مدل‌سازي ويلا يا نقشه‌كشي ويلا يا نقشه‌ريزي ويلا عنوان‌هايي هستند كه در رشته معماري فقط مربوط به ظاهر ويلا نيستند؛ بلكه استفاده درست از كانسپت‌هاي فضايي، ترسيم تصوير ذهني و اصول طراحي ويلا را شامل مي‌شود.

نقشه ويلا، ترسيمي از فضاهاي موجود، فضاهاي بلااستفاده، فضاهاي بكر را براي معمار به وجود مي‌ آورد به طوري كه معمار با خلاقيت مي‌تواند با استفاده از هوش خود كه با ايده آل‌هاي كارفرما كه وجود دارند و با ابزارهايي كه در اختيار دارد پيش طرح ويلا يا اسكيس طراحي ويلا را به كارفرما ارائه دهد.

گروه معماري ويلا1000 با در اختيار داشتن بهترين آرشيتكت‌هاي طراح با تجربه، بيش از 15 سال اين اميد را به كارفرمايان خود مي‌دهد كه با داشتن 800 نمونه طراحي ويلا و 142 پروژه ساخت ويلا، نيازي را در هيچ يك از مراحل كار از طراحي تا مشاوره تا اجرا حس نكنند و با خيال مطمئن پروژه خود را به ثمر برسانند.

تماس با ما و مشاوره 

 نگاه گذرا به برخي از پروژه هاي طراحي ويلا

طراحي ويلا

 

طراحي ويلا

 

چگونه طراحي ويلا صورت مي‌پذيرد؟

طراحي ويلا تخصص ماست.اولين تيم تخصصي طراحي ويلا در ايران با 15 سال سابقه طراحي و ساخت ويلا همراه با مشاوره و برآورد هزينه رايگان جهت طراحي و اجراِي ويلا

در آتليه طراحي ويلاي رضا طاهري (villa1000)، پس از ورود كارفرما، نمونه طرح‌هاي ويلا كه بالغ بر 600 پروژه طراحي است در اختيار كارفرما قرار مي‌گيرد؛ اين مرحله كه پيش نياز صحبت است، اطمينان خاطر بيشتري به كارفرما مي‌دهد كه با چه شركتي قصد امضاي قرارداد را دارد، براي شركت ما بسيار حائظ اهميت است.

پس از اينكه ترسيم ذهني آينده طرح ويلا صورت پذيرفت، در صورت صلاح ديد كارفرما امضاي قرارداد طراحي پلان ويلا، طراحي نما ويلا، طراحي محوطه ويلا، طراحي داخلي ويلا و در نهايت در صورت خواست كارفرما ساخت ويلا صورت مييپذيرد.در طول كليه مراحل امكان مشاوره تخصصي از مشاوران مجرب ويلا1000 وجود خواهد داشت.

شروع اجراي طرح پلان و كانسپت اوليه ويلا

 پس از امضاي قرارداد؛ نحوه انجام كار،جلسات و زمان لازم براي طراحي ويلا و تفاهم اوليه، معماران ابتدا شروع به طراحي پلان اوليه ويلا مي‌كنند، اين پلان برگرفته از سلايق و اصول و صحبت‌هاي صورت گرفته انجام مي‌پذيرد.انتخاب سبك طراحي‌ ويلا كه شامل طراحي‌ ويلا مدرن،كلاسيك يا روستيك مي‌شود نيز شامل خواهد شد(پيشنهاد ويلا1000 اين است كه نمونه كارهاي ما را كه بر اساس سبك طراحي دسته بندي شده اند را ديدن بفرماييد).

پس از اين مراحل،اسكيس يا طرح اوليه ويلا صورت مي‌پذيرد، در ادامه هم براي اينكه ايرادهاي احتمالي و نقطه نظرات دريافت شود جلسه‌اي گذاشته ميشود و در نهايت ترسيم طرح اوليه، پلان و سبك ويلا تكميل مييشود.

چه وقت طراحي اصلي ويلا آغاز خواهد شد؟ 

پس از اينكه طراحي پلان و طرح اوليه (اسكيس) به پايان رسيد، معمار طراح با استفاده از ابزارهايي كه دارد (كه برنامه‌اي كه روي آن طراحي انجام مي‌شود برنامه طراحي 3dmax است) شروع به طراحي ويلا با استفاده از طرح اوليه و پلان مي‌كند (زمان لازم اين مرحله نيز توسط مدير آتليه به كارفرما گفته خواهد شد).در اين مرحله اوج خلاقيت معماري در ويلا نمايان خواهد شد؛ هوش و حس معمار و تصوير ذهني معماري كه در ذهن دارد كمك مي‌كند تا ترسيم و ديزايني كه در ذهن معمار وجود دارد با حس زيبايي شناختانه كه در ذهن خود پرورش داده است در هم آميخته شود و يك طراحي‌ ويلا رويائي طبق سليقه كارفرما ارائه كند.

پس از طراحي رندر، كارفرما اين حق را خواهد داشت تا بتواند طبق خروجي طرح ويرايش انجام دهد كه ضوابط آن در قرارداد قيد خواهد شد. 

چه چيز را در ساخت ويلا بايد مورد توجه قرار دهيم؟ 

  • منابع مالي را  مورد نظر قرار دهيد.
  • شركت طراحي ويلا‌ انتخاب كنيد كه تخصصي كار مي‌كند.
  • همواره در روند طراحي قرار گيريد همچنين با مشاور يا طراح خود در تماس باشيد.
  • مجوزهاي ساخت ويلا را در منطقه خود را مورد بررسي قرار دهيد.
  • با برنامه پيش برويد و از كارشناسان كمك بگيريد.
  • از مشورت گرفتن نترسيد، از آن به بهترين نحو استفاده كنيد.
  • سبك طراحي ويلا، مزايا و معايب آن را مورد بررسي قرار دهيد. 

چه طراحي ويلا، براي داشتن يك ويلاي زيبا، لازم و تاثيرگذار است؟ 

چرا طراحي ويلا، براي داشتن يك ويلاي زيبا لازم و تاثيرگذار است؟

امروزه ساخت ويلا در نقاط بسياري از كشور رايج است. اما هر خانه ويلايي با هر طرح و كيفيتي، زيبا، راحت و مورد پسند كارفرمايان نيست. در اينجاست كه اهميت طراحي در ويلا خود را نشان مي‌دهد.

طرح خوب، زير بناي يك ويلاي لوكس و شيك است.

 طراحي هنرمندانه ويلا با ديد به خصوصيات سايت ويلا، ابعاد زمين، تعداد طبقات، خواسته هاي كارفرمايان شكل ميگيرد. قبل از مرحله ساخت، در طرح ويلا، پلان ويلا مجسم ميشوند. نرم افزارهاي پيشرفته مدلسازي، افراد را قادر مي سازد طرح ويلاي شخصي خود را قبل از ساخته شدن ببينند و هر تغييري كه مي خواهند را در آن اعمال كنند.طراحي اصولي ويلا در واقع اصلي‌ترين قدم براي داشتن يك ويلاي زيبا است و اگر اين قدم اصولي و صحيح برداشته شود ساختمان ويلا زيبا، منحصر به فرد و پاسخگو به تمام نيازهاي ساكنان خواهد بود.

طراحي ويلا مدرن

طراحي ويلا به سبك مدرن گرايشي است در حوزه طراحي‌هاي ويلا كه بر مبناي معماري سبك مدرنيسم ميباشد.طراحي حجم، نقشه ويلا مدرن و همچنين نماي ويلا مدرن همگي در اين رويكرد معماري صورت ميپذيرد. 

اين سبك، امروزه با عنوان سبك جهاني شناخته ميشود.ويلاهاي مدرن متعلق به مكان و زمان خاصي نيست بنابراين مورد توجه بسياري از فعلان حوزه ساخت ويلا قرار دارد.بدين رو در حوزه طراحي و اجراي ويلا و همچنين محوطه سازي ويلا داراي محبوبيت بسيار است.

ايده مدرن ويلا ميتواند در غالب ويلا آپارتمان، ويلا يك طبقه يا ويلا مدرن دوبلكس بروز يابد.

نماي ويلا مدرن داراي سطوح شيشه خور وسيع است كه از تركيب احجام ساده شكل مي گيرد.اين گشودگي فضايي همراه با بازشوهاي بزرگ، فضاي داخلي ويلا را روشن ساخته و آن را به محوطه ويلا پيوند مي‌دهد.اين سطوح ارتباط قوي با فضاي محوطه ويلا ايجاد ميكنند و حسي از سبكي به وجود مي آورند.

مصالح ساخت ويلا مدرن:

مصالح ساخت ويلا مدرن عموما بتني سيماني است كه رنگ هاي خنثي و سفيد در آن استفاده ميشود.

اگرچه بتن و فولاد  متريال اصلي براي بناهاي مدرن هستند اما با رويكردهاي معاصر و پست مدرن، از تنوعي از متريال مي توان براي ساخت ويلاي مدرن و اجراي نما ويلا بهره برد.

ويژگي‌هاي شاخص ويلا مدرن عبارتند از:

  • سادگي
  • كاركردگرايي
  • توجه به طبيعت و تنديس گرايي
  • حذف تزئينات و المان‌هاي زائد
  • شفافيت
  • پلان‌هاي باز
  • تركيب احجام مكعبي و خالص

طراحي مدرن ويلا، اصول مدرنيسم، ساده گرايي و ديد جهاني به فضاي مسكوني را در ساخت ويلا نمايان ميسازد.

نماي ساده خانه ويلايي، فضاهاي داخلي روشن پر نور و تداخل حجمي خلاقانه، ويژگي هاي اصلي اين مدل ويلا ميباشد.

مدل ويلاي مدرن با كرتين والهاي شيشه اي، متريال بتن و سيمان و كشيدگي فرم ها، همچنين نقشه پلان ويلايي باز و سيركولاسيون آزاد، داراي محبوبيت زيادي است.

اگرچه اصول اجراي ويلا مدرن مشخص است اما طرح‌هاي ابتكاري و اتخاذ رويكردهاي متنوع در به كارگيري آنها با در نظر گرفتن به نياز و سليقه ساكنان ويلا و كانسپت طرح، منجر به فرم و نماي ويلاهاي منحصر به فرد ميشود. 

طراحي ويلا دوبلكس

تعريف طراحي ويلا دوبلكس؟

يكي از انواع طراحي بسيار محبوب ويلاسازي، طراحي ويلا دوبلكس است. در اين نوع، طبقات ويلا به واسطه راه پله اي آزاد غير محصور به هم مرتبط ميشوند.در واقع سقف اين راه پله، سقف نهايي طبقه آخر است و از همين رو يك ويد، حول آن شكل ميگيرد. 

چرا طراحي ويلا دوبلكس را انتخاب ميكنيم؟

ويلايي دوبلكس پر طرفدارترين سبك ويلاسازي است.ويلاها در اغلب موارد براي اقامت يك خانواده هستند، بنابراين طرح ويلايي دوبلكس و نيمه دوبلكس نوع مطلوبي از طراحي به شمار مي رود.سقف بلند فضاي راه پله و ويد ايجاد شده، باعث دلبازي و روشني فضا ميشود.

چه چيز طراحي ويلا دوبلكس را خاص ميكند؟

يكي از مزيت هاي مهمي كه در طراحي و اجراي ويلايي دوبلكس وجود دارد اين است كه، از لحاظ فيزيكي بصري به توسعه فضايي مي انجامد و همچنين طبقات مي توانند به صورت پيوسته از طريق يك راه پله شاخص با فرمي جذاب به هم مرتبط شوند.

نقشه و پلان ويلا دوبلكس چگونه انجام مي شود؟

پلان ويلا دوبلكس بايد طوري سازماندهي شود كه فضاهاي عمومي و خصوصي در ترازهاي مختلف ارتفاعي قرار گيرند. سبك رايج بدين گونه است كه اتاق نشيمن و پذيرايي با تخصيص بيشترين مساحت به خود در طبقه پايين قرار مي گيرند. در جوار آنها آشپزخانه، اتاق ناهارخوري و البته يك سرويس نزديك ورودي اصلي جاي مي گيرند و در طبقه بالا اتاق خواب ها، هال خصوصي و سرويس ها و حمام ها، تراس ها و بالكن ها تعريف مي شوند.

شايان ذكر است كه در بعضي از ويلاهاي لوكس كه داراي شاه نشين هستند، در بالاترين طبقه ويلا اين فضاي نشيمن مجلل جاي مي گيرد كه داراي بهترين ديد به پيرامون مي باشد.

در موارد ديگري از جمله طرحهاي اقليمي منطبق بر شرايط سخت آب و هوايي يا وجود شيب هاي تند سايت مي توان فضاهاي خصوصي و خواب را در پناه زمين و سطح پاييني طراحي كرد و طبقه بالا را به فضاهاي نشيمن و عمومي اختصاص داد كه بهره مند از نور و گرماي خورشيد باشند.

طراحي ويلا دوبلكس

شناخت نمونه نما ويلايي دوبلكس از اهميت ويژه اي برخوردار است كه گروه معماري ويلا 1000 توانسته است بيش از 600 نمونه ويلا دوبلكس و غيره ارائه كند.به نحوي كه در ويلايي دوبلكس لاكچري، راه پله لوكس، نقطه كانوني فضاي داخلي ويلا تعريف مي شود.

ساخت ويلا دوبلكس در رويكردهاي سنتي تا مدرن امكان پذير است.

ويلا كلاسيك با تزئينات و دكوراسيون داخلي تجملي شكل ميگيرد، در حالي كه طراحي هاي ويلاهاي مدرن دوبلكس بر سادگي و ارتباطات فضايي تكيه دارد.

نماي ويلايي دوبلكس با توجه به كانسپت طراحي و پلان ويلايي دوبلكس شكل ميگيرد.

ارتفاع زياد سقف ها و شيشه بندي هاي گسترده كه در سراسر ويلا دو طبقه ادامه دارد، از ويژگي هاي اين نوع نما ويلايي ميباشد.

نمونه طراحي ويلا

هر نمونه طراحي ويلا با نگاه به مكان، مساحت، سبك و خواسته‌هاي كارفرما، ويژگي هاي متمايزي دارد.طرح خانه هاي ويلايي مي تواند بسيار متنوع باشد.نمونه طراحي‌هاي ويلا دامنه وسيعي از نمونه ويلاهاي كوچك تا طراحي و اجراي ويلا لوكس را در بر مي گيرد. ويلا با فضاي سبز و طبيعي قابل توجه، به صورت نمونه باغ ويلا نمود مييابد.

در اين راستا طراحي باغ ويلا در سبك‌هاي مختلف محوطه سازي ويلا صورت ميپذيرد.نمونه طراحي ويلا با ويژگيهاي سايت ساخت ويلا، منجر به ايجاد يك فضاي اقامتي ادغام در طبيعت ميشود.

آشنايي با نمونه ويلا در سبك هاي طراحي مختلف معماري، باعث تصميم گيري هاي منطقي در پروسه طراحي و ساخت ويلا ميشود.

مجموعه كارهاي ما شامل طراحي با انواع سبك‌ها و در مناطق مختلف با شرايط خاص و ابعاد متفاوت ميباشد.

در اين بين نمونه پلان و نقشه ويلايي نيز مختص هر پروژه و با درنظر گرفتن نيازهاي كارفرمايان محترم طراحي و ارائه ميشود.

طراحي ويلا تريبلكس

ويلا تريپلكس فضاهاي بيشتري را در ارتباطي عمودي با يكديگر تعريف مي كند.اين ويلا نيز مانند ويلاي دوبلكس داراي ارتباط آزاد بين طبقات است.

تفاوت با ويلا دوبلكس اين است كه از راه پله و ويدها، سه طبقه ويلا به هم مرتبط ميشوند.

در اين طراحي راه پله‌هاي ارتباطي مي توانند در يك راستا و با يك ويد مشترك اجرا شوند.

در اين ويلاها طبق چيدمان فضايي پلان، در مكان‌هاي متفاوتي تعريف شوند.

طراحي ويلا ايراني

طراحي ويلاي ايراني، سبك طراحي معماري محبوبي است كه در حوزه طراحي و اجراي ويلا مورد توجه قرار گرفته است.گرچه ساخت ويلا به سبب ماهيت لوكس و ييلاقي خود در نقاط مختلف، تقريبا با رويكردهاي مشابهي صورت مي گيرد، اما فرهنگ، مذهب و شيوه زندگي مردم، خواه ناخواه، فضاسازي ها را متاثر مي كنند.

طراحي ويلا سنتي با رويكردهاي مدرن مي تواند مبناي ويلا ايراني قرار گيرد.

در ويلا ايراني تلفيق ويژگي هاي اصلي ويلا مانند شفافيت، تركيب احجام و ارتباط وسيع با فضاي پيراموني با سنت هاي معماري ايراني تركيب شده و منجر به  ويلا ايراني مي شود. 

طراحي ويلا لاكچري

طراحي ويلا لاكچري در اصطلاح به ويلاهاي لوكس و بزرگ اطلاق ميشود.ويلاهاي بزرگ پتانسيل فضاسازي و طراحي‌هاي خلاقانه اي را دارند.اگر به دنبال ساخت ويلا لاكچري هستيد كه تمام خواسته اي شما را برآورده سازد.

اين نمونه ويلا ها در نقاط مختلف كشور، با شرايط مختلف آب و هوايي و انتظارات متنوع كارفرمايان، شكل گرفته اند.

اما همگي در يك ويژگي مشترك هستند :تجربه اقامتي لذت بخش و لوكس را براي ساكنان فراهم مي‌آورند.

نقشه ويلا مدرن يا لاكچري بر مبناي پلان ويلايي ترسيم مي شود كه داراي چيدمان فضاهاي بزرگ و لوكس در كنار فضاهاي خدماتي است.

طراحي فضاهاي تفريحي و ورزشي سهم مهمي در اين پلان دارند.

طراحي داخلي ويلا لاكچري به صورت خاص و با ايده هاي بي نظير، همچنين استفاده از متريال لوكس صورت ميگيرد.

فضاهاي بزرگ و روشن با راه پله‌هاي شاخص و زيبا، كف ها و سقف‌هاي صيقلي و براق چشم هر بيننده‌اي را خيره ميسازد.

طراحي نما ويلا لاكچري نيز با فرم هاي خاص و تداخل احجام زيبا و سطوح شيشه خور بسيار شكل ميگيرد.

اجراي پنجره‌هاي بزرگ و كرتين والهاي شيشه‌اي به نماي ويلا حالت سيالي ميبخشد.

ايده طراحي در ويلا

ايده طراحي از اتودهاي اوليه حجم از مفاهيم جديدي از فضاسازي نشات مي‌گيرد.فرم‌هاي آزاد و محدوديت اندك در فضاسازي، اجراي ايده‌ طراحي ويلاي متنوع را ميسر مي‌سازد.با ديدن نمونه ويلا طراحي و ساخته شده مي توانيد ايده خود را با ما در ميان بگذاريد.اگر ايده خاصي نداريد، فقط كافيست تصور خود را از ويلاي رويايي خودتان بيان كنيد.طراحان خلاق ما، كانسپت اوليه را به بهترين شكل براي شما خلق ميكنند.

پلان ويلا دوبلكس مدرن

طراحي پلان ويلا دوبلكس مدرن جهت گيري، مساحت و ارتباطات فضاهاي داخلي ويلا را تعريف مي‌‌كند.ويلا بايد بر مبناي ايده طراحي و سايت پلاني صورت پذيرد كه حاوي توپوگرافي زمين است.بهتر است در ابتدا با ديدن نمونه پلان‌هاي ترسيم شده توسط گروه طراحي ما آشنا شويد.سپس يك ليست از فضاها و خواسته‌هاي خود را تهيه كنيد و در اختيار ما قرار دهيد.قرار است شما در اين ويلا زندگي كنيد پس علاوه بر مسائل تكنيكي، بايد راحتي و رفاه شما نيز در نظر گرفته شود.

مثلا ممكن است شما نياز به يك فضاي باز براي برگزاري ميهماني ها، يك اتاق بازي و يا امكانات ورزشي و  تفريحي مانند استخر باشيد.جايگذاري صحيح ورودي، راهروها، راه پله و فضاهاي عمومي مانند آشپزخانه و نشيمن و فضاهاي خصوصي مانند اتاق خواب ها و حمام ها بايد با روابط فضايي صحيح نسبت به يكديگر صورت گيرد.

طراحي نما ويلا

طراحي نما ويلا  به صورت اصولي، ارزش ساختمان ويلا را دو چندان مي‌كند.در هنگام ورود به محوطه ويلا، در ديد اول، نماي آن است كه نظرها را متوجه خود مي‌كند.طرح نما متاثر از پلان، ايده اوليه طراحي و سبكي است كه براي ويلا انتخاب كرده‌ايد.وجود بالكن‌ها، تراس ها، جايگذاري ابعاد باز شوها، تاثير زيادي بر نما دارند.تعداد طبقات نيز به نماي آن هويت منحصر به فردي مي‌بخشد.نماي ويلا دو طبقه حسي متفاوت از نماي ويلا دوبلكس و نماي ويلا يك طبقه مي‌دهد.طراحي سبك ويلا به صورت كلاسيك، مدرن و روستيك، بيشترين بروز خود را در نما دارد.

باغچه در ويلا

ناگفته پيدا است كه در شرايط امروزي كه به سبب تراكم جمعيتي به ويژه در نواحي شهري، بناهاي مسكوني بسيار نزديك هم ساخته مي‌شوند، ويلاها به همراه فضاي سبز و طبيعي، در غالب باغ ويلا يا طراحي باغچه ويلا يك موهبت به شمار مي‌آيد. فضاي باز پيرامون ويلا مي تواند در برگيرنده فضاي سبز و مبلماني ساده بوده و فضاي دنج و دلپذيري را ايجاد كند و در راستاي تكميل نيازهاي فضايي ويلا قرار گيرد.

سخن پاياني

  در پايان اين نكته را بايد بگوييم كه ما به عنوان يك گروه معماري كه تخصصا در زمينه ويلا فعاليت مي‌كند، نمونه كارهاي طراحي ويلاي زيادي در سبك‌هاي مختلف ويلا مدرن،كلاسيك، روستيك در كارنامه خود دارد به خود ايمان داريم كه با سابقه 15 ساله در اين امر توانسته ايم گامي موثر در اعتلاي جايگاه طراحي و معماري ويلا و همچينين شيوه‌هاي نوين ساخت در كشور برداريم كه اين محقق نبود جز با استفاده از بهترين نخبه‌هاي معماران حاضر در ايران كه اين نويدي باشد در پيشرفت و اعتلاي كشور در زمينه طراحي ويلا.  

منبع : طراحي ويلا

 چرا و چگونه طراحي اصولي ويلا هزينه هاي شما را كاهش مي دهد؟

هزينه طراحي ويلا هرگز نبايد اضافي به نظر آيد. بلكه برعكس، هزينه اي كه براي يك طرح خوب پرداخت مي شود، به طور قابل توجهي هزينه هاي ساخت ويلا را كاهش مي‌دهد. چرا كه طراحي معماري ويلا توسط طراح با تجربه و متخصص، داراي اشكالات اندكي است.

به همين دليل از تغيير طرح در حين اجرا، هدر رفت زمان، انرژي و منابع مالي جلوگيري به عمل مي‌آيد.

اجراي يك طرح خوب منجر به ارزش افزوده ملك ويلايي ميشود.

اگرچه سلايق متنوع، در سبكهاي طراحي به خصوص ويلا به وجود مي‌آيد، اما برنامه فيزيكي صحيح، جانمايي اصولي فضاها و طراحي نماي متعادل، هميشه طرفداران خود را دارد. پس حتي بعد از گذشت سالها جذابيت خود را حفظ ميكند و باعث افزايش قيمت ويلا خواهد شد. 

چه زماني طراحي ويلا را آغاز كنيم؟

عوامل متعددي در پاسخ به اين سوال دخيل هستند. معمولا بعد از خريد و آماده سازي زمين ساخت ويلا، اقدام براي طراح ويلا آغاز ميشود.

فرآيند مرحله اي ويلا شامل چند مرحله از ايده پردازي كانسپت ويلا تا اجراي نقشه هاي اجرايي ويلا و فاز دو مي باشد.

برنامه زمان بندي را فراموش نكنيد.

با مشاوره با يك طراح حرفه اي ويلا مي توان زمان مورد نياز را براي هر مرحله حدودا برآورد كرد. بسته به وسعت طرح و بزرگي ويلا اين زمان متغير است.

فصل ساخت و ساز را در نظر بگيريد.

با كند شدن عمليات ساختماني در فصول سرد، بهتر است تهيه نقشه ويلا را به اين زمان‌ها موكول كرد و زمان مناسب ساخت را به فصول مناسب موكول كرد.

سبك‌هاي مختلف طراحي به همراه نمونه كار طراحي و ويژگي‌هاي آن‌ها؟

نمونه طراحي ويلا مي تواند دامنه اي از ويلاهاي لوكس و بزرگ را تا ويلاهاي كوچك ويلاهاي مينيمال را شامل شود.اگر شما طرفدار سادگي، تجدد گرايي و فضاي باز و روشن در ساخت ويلا  هستيد، ما طراحي سبك ويلا مدرن را به شما پيشنهاد ميكنيم.

نمونه طراحي هاي ويلا مدرن در زمره كارهاي شركت طراحي ، Villa1000، سهم شاخصي را به خود اختصاص داده است.اين نمونه ها در تمام نقاط كشور شامل پروژه هاي ويلايي يك طبقه، دوبلكس و تريبلكس است.هر نمونه ويلا مدرن داراي ويژگي هاي متمايزي بنا بر ويژگي هاي سايت و خواسته هاي كارفرما ميباشد.

با وجود تنوع ويلاها، نماهاي شيشه اي وسيع، ارتفاع بلند سقف ها و فضاهاي باز، روشن و دلباز را مي توان در تمام انواع مدل ويلا شاهد بود. طراحي چهار نماي ويلا نيز با طرحهاي منحصر به فرد و ابتكاري، تفاوت آن را با يك خانه معمولي به خوبي آشكار ميكند.

 

 

انتقال تصوير دوربين مداربسته با تلگرام

۴۲ بازديد

انتقال تصوير دوربين مداربسته با تلگرام

مبحث انتقال تصوير در دوربين مداربسته همواره يكي از بخش هاي مهم در راه اندازي يك سيستم مداربسته محسوب مي گردد و اين امكان را فراهم مي كند كه شما بتوانيد در مواقعي كه در مكان مورد نظر حضور نداريد بر سيستم مداربسته خود نظارت داشته باشيد. اين كار اغلب توسط اپليكشن هايي كه مخصوص برنامه هاي مداربسته ساخته شده اند امكان پذير است. كافي است تا اين اپليكشن ها را در گوشي همراه يا تبلت و … خود نصب نموده و تصاوير را مشاهده نماييد.

انتقال تصوير دوربين مداربسته با اپليكيشن

حال موضوعي كه اخيرا در اين باره مطرح شده انتقال تصوير دوربين مداربسته از طريق اپليكشن تلگرام است كه در اين مقاله قصد داريم به آن بپردازيم. تلگرام يكي از اپليكشن هاي محبوب در ميان كاربران ايراني است و داراي امكانات فوق العاده جذاب و كاربردي بوده و به همين جهت نيز توانسته تا حد زيادي در هر دو نسخه موبايل و دسكتاپ در ميان كاربران رواج يابد.

نكته حائز اهميت اين است كه براي دسترسي به تصاوير دوربين هاي مداربسته  از راه دور بر روي گوشي، تبلت يا لپ تاپ خود به يك بستر امن و دو طرفه نياز داريم تا در عين دسترسي آسان به اطلاعات و تصاوير امنيت اين اطلاعات را نيز تضمين نمايد. اين بستر هاي امن جهت دريافت و مديريت تصاوير، همان اپليكيشن هايي هستند كه توسط توسعه دهندگان و متخصصين حوزه نرم افزار طراحي و در دسترس ما قرار مي گيرند. فرآيندي كه در حين انتقال تصاوير و دريافت آن ها بر روي دستگاه شما انجام مي گيرد مقوله اي است كه بسيار پيچيده بوده و درك آن تا حدودي سخت است. لذا ما در اينجا به شرح مختصري از مراحل آن مي پردازيم.

روش انتقال تصوير دوربين با موبايل

همان طور كه مي دانيد براي دريافت اطلاعات تصاوير بر روي دستگاه خود ابتدا بايد دستگاه ضبط ( NVR – DVR ) را به شبكه و سپس به مودم متصل نمائيم، سپس مي بايست اپليكشن مربوطه را بر روي تلفن همراه خود نصب نماييم. بعد از طي مراحل ذكر شده مي توان اطلاعات تصاوير را بر روي دستگاه خود دريافت كنيد. اما لازم است بدانيد كه اطلاعات تصاويري كه دستگاه ضبط از دوربين هاي مداربسته دريافت نموده و براي ما ارسال مي كند بر اساس كدگذاري هاي خاصي كه بطور كلي به آن زبان كامپيوتر گفته مي شود انجام شده و به صورت فايل هاي نوشتاري توسط تلفن همراه دريافت مي شود. سپس اين اطلاعات توسط اپليكشين ترجمه شده و به صورت تصوير براي ما قابل مشاده مي شوند.  اين كل پروسه اي است كه در عرض چند ثانيه بوقوع مي پيوندد.

در ضمن در اين پروسه مقداري از حجم و ترافيك اينترنتي ما نيز كه بسيار ناچيز خواهد بود (به دليل آنكه فايل ها پس از كدگذاري به فايل هاي نوشتاري تبديل مي گردند) مصرف مي گردد و اغلب اطلاعات تصاوير در اين فرآيند به صورت بسته هاي چند كيلوبايتي متني منتقل خواهد شد.

چرا اطلاعات كدگذاري مي گردند؟

حال اين سوال مطرح مي گردد كه اين كدگذاري اطلاعات به چه منظوري انجام مي شود كه در پاسخ به آن بايد بگوييم كه دو دليل عمده براي آن وجود دارد.

1. دليل كدگذاري اطلاعات پيش از ارسال در واقع تامين امنيت اين ديتا هاست. با كدگذاري اين اطلاعات راه براي هكر ها و ساير افرادي كه قصد دسترسي به اطلاعات شما را دارند بسته مي شود.

2. دليل ديگري كه عمل كدگذاري بر روي فايل انجام مي شود اين است كه با كمك كدگذاري هاي كامپيوتري عمل فشرده سازي نيز بر روي اين ديتا ها انجام شده و از فايل حجيم تصويري به كدهاي متني با حجم بسيار كم و در حد كيلوبايت تبديل مي شوند. در نتيجه انتقال اين فايل ها با سرعت بسيار بالايي انجام شده و در مصرف حجم اينترنت نيز صرفه جويي مي گردد.

معايب انتقال تصوير با تلگرام

حال به سراغ مطلب و هدف اصلي اين مقاله مي رويم انتقال تصوير دوربين مداربسته با استفاده از تلگرام. تنها مزيت استفاده از تلگرام به عنوان اپليكيشن دريافت كننده تصاوير بر روي موبايل اين است كه كاربران زيادي داشته و در 90 درصد گوشي هاي موبايل وجود دارد. اما عيب و اشكالي كه استفاده از تلگرام براي دريافت اطلاعات تصاوير دارد اين است كه:

1. با استفاده از تلگرام امنيت اطلاعات تصاوير به خطر مي افتد.

2. استفاده از تلگرام باعث مي شود تا حجم زيادي از ترافيك اينترنت مصرف شده و سرعت آن نيز به شدت كاهش يابد

3. صرف نظر از دو مورد فوق با استفاده مكرر از تلگرام براي دريافت تصاوير حافظه آن در  مدت زمان بسيار كوتاهي پر شده و گوشي شما را بسيار كند نموده و منجر به هنگ كردن آن مي شود.

در پايان بايد عنوان كنيم كه با توجه به معايب استفاده از تلگرام براي دريافت تصاوير بهتر است كه از اپليكيشن هاي مخصوص دريافت تصاوير بر روي گوشي خود كه اختصاصا براي انجام همين كار طراحي شده اند استفاده نماييد، تا هم امنيت اطلاعات تان به خطر نيفتد و هم در مصرف پهناي باند خود صرفه جويي نماييد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. نصب دوربين مداربسته در رستوران ها
  2. نحوه محاسبه يو پي اس براي دوربين مدار بسته
  3. سرعت شاتر در دوربين مداربسته
  4. مقالات جديد درباره تكنولوژي هاي دوربين هاي مداربسته