ابزارهاي آموزشي مورد نياز كلاس سوم دبستان

۲۶ بازديد

ابزارهاي آموزشي مورد نياز كلاس سوم دبستان

 

 

در حال حاضر با توسعه روش هاي نوين آموزشي بهره مندي از محصولات و ابزارهاي كمك آموزشي در فرايند يادگيري جايگاه و اهميت بسيار ويژه‌اي پيدا كرده است و به نوعي تكميل كننده‌ي فرايند تدريس مي باشد. از طرفي به دليل نقش مهم آموزش مفهومي و تعاملي در مقطع دبستان استفاده از ابزارهاي كمك آموزشي بيش از پيش ضرورت پيدا كرده است.

ضمن آنكه در پايه سوم دبستان بچه‌ها با مباحث متفاوت تر و بيشتري نسبت به سال گذشته سرو كار دارند و اهميت يادگيري مباحث پايه‌اي در برخي از دروس مانند رياضي چندين برابر مي شود.

 

تجربيات و نتايج حاصل از به كارگيري ابزارهاي كمك آموزشي در كلاس هاي درس ثابت نموده است كه بهره‌مندي از ابزارهاي كمك آموزشي كمك شاياني به ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي به ويژه براي دانش آموزان دبستاني نموده است. لذا تاثير ابزارهاي كمك آموزشي را نمي توان ناديده گرفت.

در ادامه اين بحث قصد داريم به بررسي تاثيرات مثبت و معرفي ابزارهاي كمك آموزشي بپردازيم.

 

 

فوايد و تاثيرات استفاده از ابزارهاي كمك آموزشي

 

ابزارهاي كمك آموزشي متعددي هستند كه باعث يادگيري آسان و بهبود توانمندي ‌هاي دانش آموزان شده‌اند كه هر يك از آنها با توجه به ساختاري كه دارند داراي قابليت هاي متعددي نيز مي باشند، ضمن آنكه بهره‌مندي از آنها در موقعيت‌هاي مختلف با توجه به نيازهاي آموزشي و سطح علمي دانش‌آموزان، زمان در دسترس و ساير موارد متفاوت مي باشد. از جمله تاثيرات سازنده‌ي محصولات كمك آموزشي در فرايند تدريس كلاس سوم دبستان با توجه به محتواي آموزشي اين پايه و توجه به اقتضاي سني دانش آموزان مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • يادگيري مفهومي و فهم عميق تر مطالب علمي
  • ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي
  • افزايش علاقه مندي دانش آموزان به يادگيري
  • آموزش غيرمستقيم و تثبيت مطالب در ناخودآگاه دانش آموزان
  • ايجاد فرصت براي مشاركت دانش آموزان در فرايند تدريس
  • امكان يادگيري آسان و انتقال ساده مفاهيم

a6_cc9e.jpg

 

موثرترين ابزارهاي كمك آموزشي سوم دبستان

 

كاربرگ دبستان و سي دي هاي آموزشي از كارآمدترين محصولات كمك آموزشي هستند كه هر يك از آنها به نوبه‌ي خود تاثير چشمگيري در بهبود فرايند يادگيري دارند.

 

كاربرگ سوم دبستان

 

پيك آدينه يا كاربرگ دبستان يكي از بهترين ابزارهاي كمك آموزشي مي باشد كه در سال هاي اخير طرفداران بسياري بين معلمين و دانش آموزان دبستاني پيدا كرده است. پيك آدينه يك تكليف هدفمند و برنامه‌ريزي شده مي باشد كه براساس بودجه بندي سرفصل هاي كتاب درسي سوم دبستان و با رعايت استانداردهاي آموزشي به صورت هفتگي و يا ماهانه بنا به صلاح ديد معلم ارائه مي شود.

با توجه به تنوع و حجم مطالب كتاب‌هاي سال سوم دبستان، كاربرگ سوم دبستان با توجه به ساختار و محتواي طبقه بندي شده يكي از ابزارهاي فوق العاده كاربردي براي  دوره، مرور و جمع بندي مطالب كتاب به صورت هفتگي در پايان هر هفته آموزشي مي باشد، لذا همين امر يادگيري را تثبيت مي نمايد. ضمن آنكه دانش آموزان با مجموعه‌اي از تمرين ها و نمونه سوالات سر و كار داشته كه ضمن آشنايي بيشتر با سوالات امتحاني فرصتي براي شناسايي نقاط قوت، ضعف و همينطور رفع اشكالات پيش مي آيد.

از ديگر مزيت‌هاي كاربرگ سوم دبستان مي توان به تاثيرگذاري آن در تدريس مشاركتي و صد البته مديريت بهتر زمان و كلاس درس توسط معلم اشاره كرد.

 

نرم افزارها و فيلم هاي آموزشي

 

از ديگر ابزارهاي كمك آموزشي مي توان به محتواي سمعي و بصري اشاره كرد كه در قالب فيلم و نرم افزارهاي آموزشي عرضه مي شوند. اين مجموعه آموزشي علاوه بر اين كه براي دانش آموزان جذابيت بالايي دارد باعث ايجاد علاقه مندي آنها به درس مي شود، اين ابزار آموزشي از طريق آموزش مفهومي و تصويري مباحث درسي را به بياني ساده و قابل فهم به دانش آموزان انتقال مي دهد و مسير يادگيري را براي آنها هموار مي سازد.

ضمن آنكه با توسعه روش يادگيري معكوس اهميت استفاده از مجموعه فيلم ها و نرم افزارهاي كمك آموزشي چندين برابر شده است.

 

 

ابزارهاي كمك آموزشي تاثيرگذار در حوزه‌ي آموزشي بسيار متعدد و متنوع هستند كه به هيچ عنوان نمي توان قابليت هاي آن ها را ناديده گرفت، با اين حال بر اساس تجربيات حاصل مي توان گفت كه كاربرگ ( پيك آدينه) و فيلم هاي آموزشي از تاثيرگذارترين ابزارهاي كمك آموزشي سال سوم دبستان هستند كه مسير يادگيري را هموار ساخته و باعث ارتقاي سطح علمي دانش آموزان مي شود.

لوازم خانگي بوش

۲۹ بازديد

لوازم خانگي بوش

در اينجا ما به معرفي لوازم خانگي بوش، نمايندگي بوش و گارانتي اصلي بوش در ايران خواهيم پرداخت، در اينجا نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش بوش و گارانتي اصلي بوش در ايران آشنا خواهيم شد، تا اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش را براي منزل خود داريد بتوانيد انتخاب بهتري داشته باشيد.

c4_jv1e.jpg

يكي از مشكلاتي كه امروزه تمامي ما در زمان خريد لوازم خانگي بوش و يا هر برند ديگري با آن روبه رو هستيم نداشتن اطلاعات كافي در مورد گارانتي و نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش است تا با مراجعه به نمايندگي اصلي بتوانيم با اطمينان و خيالي راحت بتوانيم خريد خود را انجام دهيم، احتمالا شما هم حتما با اين مسئله روبه رو شده ايد كه به هر فروشگاهي كه مراجعه مي كنيد خود را نمايندگي بوش معرفي مي كند و هر كدام يك گارانتي را به عنوان گارانتي اصلي بوش در ايران به ما معرفي مي كند و انقدر شما را سر درگم مي كنند كه در آخر هم شما متوجه نمي شويد كه نمايندگي بوش چه كسي است و كدام گارانتي اصلي بوش در ايران مي باشد در اينجا ما 3 مقاله را در اين رابطه به شما معرفي مي كنيم كه حتما مي تواند شما را از سردرگمي در بياورد تا با اطلاعات كافي بتوانيد بهترين تصميم را بگيريد.

 

گارانتي اصلي بوش در ايران

مطمئنا بعد از انتخاب برند و مدل مهم ترين مسئله داشتن يك كارت گارانتي معتبر است كه بتواند خدمات پس از فروش خوبي را به ما ارائه كند تا خيال ما از بابت تامين قطعات و تعمير كار متخصص آسوده باشد تا در مواقع لازم بتوانيم از آن استفاده كنيم، اما متاسفانه به قدري گارانتي هاي غير رسمي در ايران زياد است كه بسياري از مواقع ما را دچار اشتباه مي كند و در نهايت ما ضمانت نامه غير رسمي را تهيه مي كنيم و زماني كه به خدمات پس از فروش احتياج داريم كسي نيست كه خدمات و حتي جواب درستي به ما بدهد و همه چيز خارج از گارانتي محسوب مي شود و حتي در نهايت ما با پرداخت هزينه نيز نمي توانيم خدمات درستي دريافت كنيم به همين دليل بسياري از ما دل خوشي از گارانتي نداريم، به همين دليل ما در اينجا يكي از بهترين مقالاتي را كه به طور كامل گارانتي هاي مختلف لوازم خانگي بوش را مورد بررسي قرار داده است را به شما معرفي مي كنيم كه در اين مقاله دو تا از بزرگترين گارانتي هاي بوش مورد بررسي قرار داده شده است كه شامل گارانتي بوش سرويس و گارانتي سيهاوي مي شود، شما بعد از خواندن اين مقاله با گارانتي بوش سرويس و چهار شركت زير مجموعه آن كاسپين، مهستان، كارا گستر و سناپويان به خوبي آشنا خواهيد شد و گارانتي سيهاوي را نيز بخوبي مي شناسيد. بهترين چيزي كه در اين مقاله قرار دارد اين است كه گارانتي اصلي بوش با ذكر دليل و سنديت شركت بوش آلمان معرفي مي شود تا شما بتوانيد با خيالي راحت و ديدي باز گارانتي خود را انتخاب كنيد. شما مي توانيد براي خواندن اين مقاله بر روي «گارانتي اصلي بوش در ايران» كليك كنيد.

 

نمايندگي بوش

يك ديگر از مشكلاتي كه در زمان خريد لوازم خانگي بوش و ديگر برندها وجود دارد اين است كه نمي دانيم نمايندگي فروش بوش در شهر ما چه كسي و كجاست تا بتوانيم با مراجعه به نزديك‌ ترين نمايندگي لوازم خانگي بوش با خيالي آسوده محصول خود را خريد داري كنيم، احتمالاً اگر در حال حاضر در حال خواندن اين نوشته هستيد به دنبال نمايندگي فروش و يا خدمات پس از فروش بوش در ايران هستيد ما در انتهاي اين مطلب لينك مربوط به مقاله نمايندگي بوش قرار داده شده است كه تمام اطلاعات لازم مربوط به تلفن و آدرس تمام فروشگاه هاي بوش در سرتاسر كشور مربوط به شركت بوش سرويس (كاسپين، كارا گستر، مهستان، سناپويان) و شركت سيهاوي قرار دارد اما به شما پيشنهاد مي كنيم بعد از واردن شدن به صفحه نمايندگي بوش قبل از اينكه بخواهيد آدرس و تلفن نمايندگي فروش و يا خدمات پس از فروش شهر خود را پيدا كنيد حتماً اين مقاله را با دقت مطالعه نماييد براي رفتن به اين صفحه مي توانيد بر روي لينك «نمايندگي بوش» كليك كنيد.

در انتها به شما پيشنهاد مي كنيم اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش را داريد به شما پيشنهاد مي كنيم مقاله لوازم خانگي بوش را نيز حتماً بخوانيد تا با اين برند آلماني بيشتر آشنا شويد بهترين مقاله اي كه در اين زمينه مي توانيم به شما معرفي مي كنيم، در ابتداي اين مقاله نگاهي كوتاه شده بر تاريخچه لوازم خانگي بوش كه خواندن آن براي شما خالي از لطف نخواهد بود در ادامه نيز به مهم ترين دلايل محبوبيت اين برند اشاره شده كه چگونه اين برند لوازم خانگي بوش توانسته به يك از بزرگترين و محبوب ترين برندها در اين زمينه تبديل شود، بعد از آن در مورد لوازم خانگي بوش در كدام كشور توليد مي شود و چه تفاوتي در كيفيت و طول آنها است مورد بحث قرار گرفته شده است و تمام محصولات اين شركت به صورت كامل توضيح داده شده است، براي خواندن اين مقاله مي توانيد بر روي «لوازم خانگي بوش» كليك كنيد. اميدواريم بعد از خواندن 3 مقاله مربوط به لوازم خانگي بوش كه در اينجا به شما معرفي كرديم به جواب سولات خود در اين رابطه دست پيدا كرده باشيد.

منبع: ترنجي

 

آپديت تلگرام 7.5 منتشر شد؛ پيام‌هاي حذف شونده و گروه‌هايي با اعضاي نامحدود!

۳۴ بازديد

آپديت تلگرام 7.5 منتشر شد؛ پيام‌هاي حذف شونده و گروه‌هايي با اعضاي نامحدود!

اخبار اپليكيشن‌ها

 

به‌روزرساني جديد تلگرام امروز منتشر شد و قابليت‌هاي جديدي مانند تايمر حذف خودكار پيام‌ها در تمامي چت‌هاي شخصي و گروهي، لينك‌هاي دعوت انعطاف‌پذير و دسترسي سريع‌تر به چت‌ها با استفاده از ويجت‌ها در صفحه اصلي را به اين پيام‌رسان محبوب اضافه كرد. همچنين، تعداد اعضاي گروه‌ها نيز در اين نسخه، نامحدود شده است. با ديجي رو همراه باشيد.

پيام‌هاي خود حذف شونده

برخي پيام‌هايي كه در تلگرام ارسال مي‌شوند، تنها براي مدت زمان محدودي اعتبار دارند و قرار نيست براي هميشه در دسترس باشند. از همين رو، مديران اين پيام‌رسان امكان حذف خودكار پيام‌ها را فراهم كرده‌اند. از سال 2013 قابليت حذف خودكار به چت‌هاي خصوصي تلگرام افزوده شد و حال شاهد تعميم يافتن آن به كل چت‌ها هستيم.

از اين به بعد شما در تمامي چت‌هاي خود مي‌توانيد پيام‌هاي خود حذف شونده ارسال كرده و تعيين كنيد كه پس از 24 ساعت يا 7 روز به صورت كاملاً خودكار ناپديد شوند و هيچ اثري از آن‌ها باقي نماند. همچنين برخلاف چت‌هاي خصوصي، اين بار شمارش معكوس براي حذف پيام پس از ارسال آن آغاز مي‌شود و نه خوانده شدن.

براي فعال كردن قابليت حذف خودكار در اندرويد بر روي علامت ? در گوشه بالاي صفحه لمس كرده و سپس گزينه Clear History را انتخاب كنيد. در اينجا مي‌توانيد مدت زمان مورد نظر خود براي حذف پيام‌هايي كه ارسال مي‌شوند را تعيين كنيد. كاربران آي او اس نيز مي‌توانند با لمس و نگه داشتن انگشت خود بر روي يك پيام، گزينه Select و سپس Clear Chat را انتخاب كرده و در نهايت Enable Auto-Delete را انتخاب كنند. شايان ذكر است كه در گروه‌ها و كانال‌ها تنها ادمين‌ها قادر به فعال كردن تايمر يا ويرايش آن خواهند بود.

بيشتر بخوانيد: دوربين مدار بسته هايك ويژن    دوربين مداربسته هايك ويژن

ويجت‌هاي صفحه اصلي

براي اينكه در گوشي خود به طور مداوم بتوانيد محتواي تلگرام را رصد كنيد، مي‌توانيد يك ويجت از آن بر روي صفحه اصلي ايجاد نماييد. در اين ويجت مي‌توان يك پيش نمايش از پيام‌هاي اخير را مشاهده كرد. همچنين يك ويجت كوچك‌تر هم وجود دارد كه تنها نام و تصوير پروفايل پيام دهنده‌ها را نشان مي‌دهد.

در سيستم عامل اندرويد، چت‌ها و پيام‌هاي داخل ويجت همواره به‌روز هستند و با تغيير اندازه ويجت مي‌توانيد محتواي بيشتري را مشاهده كنيد. اما در آي او اس، اين ويجت‌ها به صورت دوره‌اي به‌روز مي‌شوند و امكان تغيير اندازه نيز نخواهند داشت كه اين مسائل به دليل محدوديت‌هاي سيستم عامل اپل مي‌باشد.

براي اضافه كردن ويجت تلگرام به صفحه اصلي گوشي، در هز دو سيستم عامل اندرويد و آي او اس مي‌توانيد انگشت خود را روي صفحه اصلي نگه داريد و از منوي ظاهر شده گزينه Widgets را تپ كرده و در نهايت تلگرام را انتخاب كنيد.

لينك‌هاي دعوت منقضي شونده

لينك‌هاي دعوت در تلگرام وسيله‌اي براي اضافه كردن دوستان و آشنايان به كانال‌ها و گروه‌ها هستند. در نسخه جديد تلگرام اين امكان فراهم شده كه براي اين لينك‌ها تاريخ انقضا تعريف كنيد يا مشخص كنيد كه بعد از دعوت شدن تعداد خاصي كاربر، از اعتبار ساقط شود (و يا هر دو با هم).

هر لينك دعوت را مي‌توان به صورت يك كد QR منتشر كرد و به اين ترتيب به سادگي مي‌توان آن را در اختيار افراد قرار داد. همچنين امكان پيگيري افراد وارد شده با هر لينك دعوت وجود دارد و مي‌توان متوجه شد كه چه كاربراني از طريق يك لينك خاص وارد كانال يا گروه شده‌اند.

براي مشاهده و مديريت لينك‌هاي دعوت، پس از باز كردن صفحه پروفايل كانال يا گروه، بر روي گزينه Edit و سپس Invite Links تپ كنيد. در ادامه مي‌توانيد با لمس علامت ? يا ? ، لينك دعوت مورد نظر خود را به كد QR تبديل كنيد.

بيشتر بخوانيد: بهترين دوربين مداربسته    انواع دوربين مداربسته

گروه‌هايي با بي‌نهايت عضو!

در حالت عادي گروه‌هاي تلگرام حداكثر مي‌توانند 200 هزار عضو داشته باشند. اما در آپديت جديد اين پيام‌رسان اين قانون تغييراتي داشته و گروه‌هايي كه به مرز 200 هزار كاربر نزديك شوند، به طور خودكار به Broadcast Group تغيير يافته و امكان جذب بي‌نهايت عضو را خواهند داشت.

وقتي يك گروه به Broadcast Group تبديل مي‌شود، تنها ادمين‌ها امكان ارسال پيام خواهند داشت و كاربران عادي تنها قادر خواهند بود در چت‌هاي صوتي شركت كنند.

 

 

5 روش مؤثر افزايش فروش و درآمد

۳۶ بازديد

افزايش فروش و درآمد يك هدف اساسي است كه زمينه رشد بيشتر را براي كسب و كارها فراهم مي كند. اما از حرف تا رسيدن به اين هدف فاصله زيادي وجود دارد. در اين يادداشت بررسي مي كنيم كه كسب و كارها چگونه مي توانند فروش و درآمد خود را افزايش دهند بدون اينكه براي ساختار كلي مالي آن ها و پايداري سازمانشان مشكلي پيش بيايد.

با استفاده از شش روشي كه در ادامه مي آيد، قادر خواهيد شد كه برند خود را به تعداد بيشتري از مخاطبان بشناسانيد و اطمينان حاصل كنيد كه تيم شما دائماً در حال تلاش براي رسيدن به اهداف سازماني است.

 

1. اهداف روشن و مشخص داشته باشيد

اولين قدم تعيين اهداف روشن است. اغلب كسب و كارها رشد، افزايش فروش و افزايش درآمد را به عنوان اهداف اصلي خود معرفي مي كنند. اما اين سه هدف يكي نيستند. به عنوان مثال، افزايش فروش هميشه به افزايش درآمد منجر نمي شود. همچنين رشد و گسترش كسب و كار ممكن است به سرمايه گذاري هايي نياز داشته باشد كه در ابتدا منجر به افزايش درآمد نشوند.

قبل از هر چيز، دانستن اينكه به كجا مي خواهيد برويد، بهترين راه براي فهميدن نحوه رسيدن به آن جا است. حتي اگر بهترين ابزارهاي موجود در جهان را در اختيار داشته باشيد، بدون در نظر گرفتن هدف و مقصد مشخص، تلاش هاي تيم شما ثمر بخش نخواهد بود. پس بايد تا حد ممكن در تعيين اهداف خود دقيق شويد. همچنين براي هر كدام از تيم هاي اجرايي اهداف جزئي تعيين كنيد كه مطابق با اهداف كلي تر سازمان باشند.

 

مديريت ارتباط با مشتري باعث افزايش درآمد مي شود

 

2.مديريت ارتباط با مشتري را جدي بگيريد

مشتريان از شنيده شدن نظراتشان استقبال مي كنند و مايلند با فروشندگاني كه از آنها خريد مي كنند، گفتگو كنند. در واقع آن ها دوست دارند نظرات خود را در مورد تجربه خريد خود بيان كنند خواه به صورت نظرسنجي، صحبت با ديگران و ... اين ويژگي براي تيم فروش شما مزاياي مختلفي دارد.

 

مشتريان نه تنها مي توانند شما را به خريداران بالقوه بيشتر (به شيوه اي موثرتر از بازاريابي عمومي) معرفي كنند، بلكه مي توانند نقايصي را در فرآيند فروش شما مشخص كنند كه از هر زاويه اي غير از ديد آنها، به سختي قابل مشاهده هستند.

با ايجاد راه هاي ارتباطي مختلف با مشتريان خود، در اصل در حال دريافت مشاوره رايگان براي بهبود كسب و كار خود هستيد. به عبارت ديگر تا زماني كه شركت شما پذيراي بازخوردهاي مشتريان باشد، مي توانيد در كسب و كار خود تغييراتي ايجاد كنيد كه تجربه مثبت مشتري را تضمين كند. نتيجه اين امر افزايش مراجعه، فروش و در نهايت افزايش درآمد خواهد بود.

 

يكي از بهترين ابزار مديريت ارتباط با مشتري براي سازمان ها، نرم افزار CRM است. اين نرم افزار با جمع آوري اطلاعات مختلف مشتريان در يك پايگاه داده مركزي، دسترسي ساده و سريع به آن ها را براي تيم فروش امكان پذير مي كند. همچنين تيم بازاريابي نيز مي توانند با استفاده از اين داده ها، فعاليت ها و كمپين هاي تبليغاتي خود را به صورت هدفمند و موثر اجرا نمايند.