هفته ۳۵ بارداری، علائم و باید و نبایدهای این هفته

۱۱ بازديد

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

هفته ۳۵ بارداری، علائم و باید و نبایدهای این هفته

موسسه مشاوره کنکور

۱۲ بازديد

سلام به همه رفقای کنکوری

اول از همه به شما دوستان خوبم خداقوت میگم که با وجود تمام سختی هایی که داشتین ، تا این مرحله از زندگیتون پیش اومدین و الان قطار زندگیتون رسیده به یکی از حساس ترین مسیرهاش ، مسیری پرچالش که خیلی فراز و فرود داره و با کلی شکست و پیروزی همراه هست

شاید با خودتون بگین خوب من تا الان هم کلی سختی کشیدم و برای نمرات مدرسه و رقابت با دوستام و امتحاناتم استرس های زیادی تحمل کردم و این هم یکی مثل بقیه سالها ، چه فرقی داره؟!

ولی عزیزانم مسیر کنکور فقط نمرات مدرسه و حضور در کلاس های مدرسه نیست و بخوام مثال بزنم میشه مثل یه ماجرایی که همه ما تجربه اش داریم و کلی هم باهاش خاطره داریم و از شنیدنش ذوق کردیم

اون روزی که به خاطر یه جشن تو مدرسه ،همه کلاسا تعطیل میشه ،امتحانا لغو میشه ولی ایا طراح کنکور هم اون مبحث رو از ازمون شما حذف میکنه ؟! بقیه رقبا هم اون مبحث رو نمیخونن؟ حواستون باشه رقبای شما فقط ۲۰ نفر کلاستون نیستن و با تمام کنکوری های کشور دارین رقابت میکنین

۱۲سال مدرسه رفتین برای اینده ای که امسال قراره رقم بزنین ،حالا بنظرتون امسال رو هم باید مثل سالهای قبل گذروند؟!

معطر کردن برنج که بو و مزه ندارد

۱۳ بازديد

معطر کردن برنج که بو و مزه ندارد

 

 

 

برنج یکی از اصلی ترین مواد غذایی در سفره های ایرانیان است. این ماده غذایی خوشمزه و مغذی، در انواع غذاها از جمله پلو، کته، خورش، آش و... استفاده می شود. یکی از نکات مهم در پخت برنج، عطر و طعم آن است. برنج خوش عطر و خوش طعم، لذت خوردن غذا را دوچندان می کند.

 

گاهی اوقات ممکن است برنجی داشته باشیم که بو و مزه خوبی ندارد. این امر دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. یکی از دلایل اصلی، استفاده از برنج قدیمی است. برنج قدیمی، عطر و طعم خود را از دست می دهد. دلیل دیگر، ممکن است استفاده از برنج نامرغوب باشد. برخی از برنج ها به طور طبیعی عطر و طعم کمی دارند.

 

در این مقاله، قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه برنج بدون بو و مزه را خوش عطر کنید. در ادامه، چهار روش را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن ها می توانید برنج خود را خوش عطر و خوش طعم کنید.

https://n9.cl/n9ckf

https://rb.gy/oal3u0

استفاده از گل محمدی

 

یکی از بهترین روش ها برای معطر کردن برنج، استفاده از گل محمدی است. گل محمدی عطر و طعمی ملایم و دلپذیر دارد که به خوبی به برنج می چسبد. برای استفاده از گل محمدی، کافی است چند غنچه گل محمدی را در آب برنج خیس کنید. در هنگام پخت برنج، غنچه های گل محمدی را نیز به همراه برنج در قابلمه بریزید.

 

استفاده از گلاب

 

گلاب نیز یکی دیگر از موادی است که می تواند به خوبی برنج را خوش عطر کند. برای استفاده از گلاب، کافی است چند قطره گلاب را در آب برنج خیس کنید. در هنگام پخت برنج، گلاب را نیز به همراه برنج در قابلمه بریزید.

 

استفاده از ادویه جات

 

ادویه جات نیز می توانند به خوبی به عطر و طعم برنج اضافه کنند. برای استفاده از ادویه جات، می توانید از ترکیبی از ادویه جات مانند دارچین، هل، زعفران، زیره سبز، زنجبیل و... استفاده کنید. برای این کار، کافی است ادویه جات را به صورت پودر درآورید و سپس آن ها را در آب برنج خیس کنید. در هنگام پخت برنج، ادویه جات را نیز به همراه برنج در قابلمه بریزید.

 

استفاده از سبزیجات معطر

 

سبزیجات معطر نیز می توانند به خوبی به عطر و طعم برنج اضافه کنند. برای این کار، می توانید از سبزیجاتی مانند شوید، جعفری، گشنیز، تره، ریحان و... استفاده کنید. برای این کار، کافی است سبزیجات را به صورت ریز خرد کنید و سپس آن ها را در آب برنج خیس کنید. در هنگام پخت برنج، سبزیجات را نیز به همراه برنج در قابلمه بریزید.

 

 

با استفاده از روش های ذکر شده در این مقاله، می توانید برنج بدون بو و مزه را خوش عطر کنید. با کمی خلاقیت و ابتکار، می توانید ترکیبات مختلفی از ادویه جات و سبزیجات را امتحان کنید و عطر و طعم برنج خود را به دلخواه خود تغییر دهید.

 

در ادامه، چند نکته مهم را برای معطر کردن برنج بیان می کنیم:

 

 برای معطر کردن برنج، از مواد تازه و باکیفیت استفاده کنید.

 مقدار مواد معطر را به اندازه استفاده کنید. استفاده بیش از حد از مواد معطر، می تواند باعث تغییر طعم برنج شود.

 مواد معطر را قبل از پخت به برنج اضافه کنید تا فرصت کافی برای جذب عطر را داشته باشند.

 

با رعایت این نکات، می توانید برنج خوش عطر و خوش طعمی تهیه کنید که لذت خوردن غذا را دوچندان کند.

 

https://independent.academia.edu/TracyNash14

https://ict-edu.uk/user/allangrant32/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=c9a7cebe-787e-4b31-9bd3-5e66d2be09dd

https://entrance-exam.net/forum/members/allangrant3.html

https://www.pubpub.org/user/allan-grant

https://gitlab.bsc.es/AllanGrant3

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/3893147-tracy-nash

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/AllanGrant3

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/AllanGrant3/about

https://grupoperuinnova.edu.pe/members/allangrant3/activity/46360/

https://vspmscop.edu.in/LRM/profile/AllanGrant3/

 

ساخت درب حیاط کلاسیک

۱۴ بازديد

ساخت درب حیاط کلاسیک

 

ساخت درب حیاط ساده و شیک کلاسیک هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های فرفورژه اشاره کرد.

 

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع کاتالوگ درب حیاط کلاسیک ساده و شیک از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ساده و شیک کلاسیک در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

درب پارکینگ لیزری

 

همانطور که اطلاع دارید، صنعت درب سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های cnc ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارخانه های بزرگ و کارگاه های صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای کاتالوگ درب cnc پارکینگی هم انجام می شود.

ساخت درب حیاط در تهران

 

ساخت درب حیاط هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع در خرید اینترنتی درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

انواع درب حیاط

 

البته انواع درب حیاط یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب حیاط ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا