پشتيباني از هارد ديسكهاي 10 ترابايتي جديد شركت Seagate در ASUSTOR NVR

۳۷ بازديد

پشتيباني از هارد ديسكهاي 10 ترابايتي جديد شركت Seagate در ASUSTOR NVR

 

شركت Asustor اعلام كرد از هارد ديسكهاي جديد 10 ترابايتي شركت Seagate پشتيباني خواهد كرد.

در اعلاميه اي كه شركت Asustor در بخش خبري خود منتشر كرد بيان شده است كه از اين پس تمام دستگاههاي NAS(حافظه ذخيره ساز تحت شبكه) اين شركت با هارد ديسكهاي IronWolf 10 TB شركت سيگيت سازگاري خواهند داشت.

شركت ASUSTOR كه از توابع تخصصي شركت Asus در ضمينه تجهيزات ذخيره سازي تحت شبكه و سيستمهاي نظارت تصويري بحساب مي آيد اعلام كرده است كه پس از اقدامات و بررسيهاي مختلف، تمامي دستگاههاي NAS اين شركت با هارد ديسكهاي جديد شركت Seagate سازگاري خواهند داشت. هارد ديسكهاي اعلام شده شامل IronWolf با ظرفيت 10 ترابايت و Enterprise NAS با 6 ترابايت و Enterprise Capacity با 10 ترابايت ظرفيت خواهند بود. درواقع با اين خبر به كاربران حرفه اي توصيه كرده تا از هارد ديسكهاي نامبرده براي استفاده در دستگاههاي ذخيره سازي ASUSTOR NAS بهره ببرند.

 

به گفته Quote Lin مدير تحقيق و توسعه شركت ASUSTOR:

كار مداوم و تمام وقت (7/24) دستگاههاي NAS نياز به همراهي با آخرين تكنولوژي هارد ديسكها دارد تا بتواند به كارايي خوب و حفاظت داده ها در محيطهاي سازماني بينجامد. ما مفتخريم كه با شركت Seagate در اين همكاري شركت داريم و با تكميل سازگاريها براي هارد ديسكهاي ظرفيت بالاي جديد اين شركت به كاربران گزينه هاي بهتري ارائه مي دهيم و فضاي ابري بهتر و بيشتري در اختيارشان خواهيم گذاشت.

 

كاربراني كه از دستگاههاي 8 كانال شركت Asustor استفاده مي كنند مي توانند از هارد ديسكهاي 6 ترابايتي با نام سري Enterprise NAS و هارد ديسكهاي 10 ترابايتي از شركت Seagate استفاده كنند.

در روي سايت شركت ASUSTOR نيز صفحه اي وجود دارد تا بتوانيد براحتي هماهنگي و سازگاري هارد ديسكها و دستگاههاي اين شركت را بررسي نماييد .

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. خريد دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته
  5. قيمت دوربين مدار بسته
  6. خريد دوربين مدار بسته
  7. نصب دوربين مداربسته
  8. هايك ويژن

بهترين تكنيك هاي محوطه سازي باغ

۳۵ بازديد

بهترين تكنيك هاي محوطه سازي باغ

تكنيك هاي محوطه سازي باغ به شكلي منحصر به فرد از يك فضاي معمولي و ساده سرسبز، محيطي خاص و بسيار زيبا با جلوه هاي بصري بي مانند به وجود مي آورند كه براي هر طيفي از افراد جذاب و نشاط آور خواهد بود. با به كار بردن بهترين تكنيك هاي محوطه سازي باغ ويلا، باغ هاي عمومي و خصوصي و به طور كلي هر فضاي سبزي كه بتوان عنوان باغ را به آن بخشيد، اين فرصت به وجود مي آيد تا از تمام پتانسيل هاي موجود به بهترين شكل بهره برداري شده و طلايي ترين جلوه هاي فضاي سبز، خلق گردد.

تهران گاردن، مجري طرح هاي محوطه سازي مدرن باغ هاي كوچك و همين طور باغ هاي 1000 متري و بزرگتر، داراي تجربه وسيع و گسترده اي در اين خصوص مي باشد. پس از بررسي و برآوردهاي اوليه، بهترين طراحي براي محوطه سازي فضاي سبز ارائه شده و طبق آن، مراحل اجراي كار كليد خواهد خورد.

m2_avh7.jpg

 

چه چيزهايي در محوطه سازي باغ، با اهميت هستند؟

از مهم ترين مواردي كه بايد پيش از انجام اين كار مد نظر قرار بگيرد، شناخت فضا و پتانسيل هاي آن به لحاظ مساحتي، جغرافيايي و ... هستند. به طور كلي بايد قبل از هر اقدامي اكوسيستم منطقه به خوبي شناسايي شده و پتانسيل هاي كاشت و نگهداري از گل و گياهان مختلف، مشخص گردد. تنها به اين شكل است كه مي توان در مراحل بعدي نسبت به انتخاب گل و گياه و انواع درختچه ها در تناسب با شرايط جغرافيايي و اكوسيستم منطقه، اقدام كرده و در نهايت نتيجه موفقيت آميزي به دست آورد.

وضعيت خاك، شرايط بارش، ميزان رطوبت هوا و ... همگي در اين زمينه به صورت مستقيم اثرگذار خواهند بود.

از چه تجهيزاتي مي توان در محوطه سازي باغ استفاده كرد؟

قطعا قرار نيست تنها المان هاي حاضر در شكل بخشيدن به يك باغ زيبا و مجلل، گل و گياهان مختلف باشد. به حتم اگر به فكر ساير تجهيزات نباشيد، در نهايت كاربري اين باغ با شكست مواجه شده و محيطي اگر چه سبز و جنگلي، اما كسالت آور به مرور خواهد داشت. از اين روي اهميت زيادي دارد كه ابتدا تمام تجهيزات ممكن به استفاده در يك فضاي سرسبز باز را شناخته و از آن ها در موقعيت هاي مكاني مختلف و به موقع، استفاده كنيد.

 

به طور مثال شما مي توانيد از سنگ هاي بزرگ صخره اي در نقاط مختلف باغ استفاده كرده و ضمن آن كه استراحتگاه هاي به ظاهر طبيعي فراهم مي سازيد؛ به جلوه بصري فضاي سبز خود نيز كمك كرده باشيد. همين طور استفاده متناوب از نيمكت هاي چوبي يا فلزي در پارك يا باغ، فوق العاده كارآمد بوده و به بازديدكنندگان و ميهمانان اجازه مي دهد تا بتوانند به خوبي از فضاي باغ استفاده كرده و هر آن كه به هر دليلي مايل باشند، به جاي قدم زدن؛ نشستن را انتخاب كرده و از نيمكت ها استفاده كنند.

به همين شكل احداث آلاچيق، باربكيو، لمكده، زمين بازي، تاب كودك، تاب بزرگسال و ... جايگاه خود را داشته و لازم است كه هر يك از اين موارد در موقعيت مكاني مناسب و با داشتن كاربري لازم، ايجاد شوند.

به طور مثال، آلاچيق يكي از آن دست گزينه هايي است كه باعث خواهد شد تا ضمن بالا رفتن امتياز كاربري باغ، فضاي خاص و نشاط آوري در آن ايجاد شود. اين آلاچيق ها ممكن است به صورت پراكنده يا در يك فاصله منطقي و تعريف شده، از يكديگر قرار داشته باشند.

نورپردازي چه جايگاهي در محوطه سازي باغ دارد؟

از عناصر بسيار مهم در محوطه سازي باغ، بايد به نورپردازي نيز به صورت مستقل اشاره كرد. نورپردازي ممكن است در ابتدا عنصري بي اهميت يا كم اهميت در ايجاد فضاي سبز و فرم بخشيدن به آن، به حساب بيايد؛ اما به حتم اين عنصر به صورت كاملا متمركز، تمام نتايج را تحت تاثير خود قرار خواهد داد. از اين روي اگر مي خواهيد كار شما به درستي به پايان رسيده و نتيجه بهره برداري و نه تنها ارائه آن، كامل و بي نقص باشد؛ بايد به موضوع نورپردازي با نگاهي ويژه پرداخته و حتما عمليات محوطه سازي را به اين شكل براي ساعات غروب و تاريكي هوا، معنادار سازيد.

 

اتفاقا زيبايي باغ در تاريكي شب، راز و رمز خاصي با خود همراه داشته و حتما نمي خواهيد كه اين بخش از زيبايي و جلوه آن را از دست بدهيد.

سخن پاياني

شما براي محوطه سازي باغ به چه نكاتي دست آويخته و چه مواردي را در زمره اولويت هاي خود قرار مي دهيد؟ نظرات و ايده هاي خود را با ما و ديگر كاربران وب سايت در ميان بگذاريد.

 

جارو شارژي آاگ

۲۶ بازديد

نگاهي بر بهترين مارك هاي جارو شارژي

بهترين مارك جاروشارژي چه ماركي است؟ تفاوت، مزايا و يا معايب جارو شارژي بوش، فيليپس و آاگ را مورد بررسي قرار مي دهيم و اينكه ساخت كدام كشور هستند؟

g3_jauo.jpg

مي توانيم بگوييم امروزه انواع جارو شارژي يكي از پركاربردترين لوازم خانگي محسوب مي شوند كه كار نظافت منزل را براي ما بسيار آسان مي كند مخصوصا براي خانواده هايي كه بچه كوچك در خانه دارند، از همين رو اگر شما نيز قصد خريد جاروشارژي براي منزل خود داريد مسلما در زمان انتخاب و خريد به انتخاب بهترين مارك و مدل آن فكر خواهيد كرد و اينكه بهترين مارك جارو شارژي خوب چيست و كدام از آنها داراي نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش مناسب تري هستند؟

ما در اينجا سعي داريم با بررسي موارد ذكر شده همراه شما باشيم و به شما راهنمايي كنيم تا در خريد جاروشارژي بهترين گزينه را براي خود انتخاب نماييد، در ميان تنوع زيادي كه در اين نوع لوازم خانگي در بازار دنيا مي بينيم به ترتيب مي توانيم به جارو شارژي بوش، جارو شارژي فيليپس، جارو شارژي آ ا گ اشاره كنيم كه با توجه به كيفيت، قدرت مكش و قيمت مناسب توانسته اند قسمت بزرگي از بازار دنيا را به خود اختصاص دهند و در جايگاه پرفروش ترين ها قرار گيرند.

همان طور كه اشاره كرديم اين سه مارك (جارو شارژي بوش، جارو شارژي فيليپس و جارو شارژي آاگ) از بهترين مارك جارو شارژي در دنيا هستند كه داراي ويژگي هاي كلي و بسيار مشابه اي ازلحاظ كيفيت ساخت، جنس بدنه، حركت روان در هنگام جاروكشي، توان و قدرت مكش، عمر باتري، مدت زمان شارژدهي، حجم مخزن زباله مناسب، فيلترهاي بهداشتي، دكمه هاي تنظيم قدرت مكش در تنوع مدل هاي خود مي باشند كه هر انتخابي در اين برندها با توجه به مدل انتخابي تان، مي تواند كاربري بسيار باكيفيت را ساليان طولاني در اختيار شما بگذارد، هم اكنون شايد براي شما اين سوال پيش بيايد كه كدام برند بهتر از ديگري است و در نهايت جارو شارژي فيليپس، بوش و يا آاگ را بخرم؟

توجه فرماييد همان طور كه اشاره نموديم سطح كيفي محصولات هر سه برند در سطح بسيار بالايي قرار دارد و تنها تفاوت بين آنها در ديزاين و در ميان مدل هايشان آپشن ها و ديزاين ظاهري متفاوت آنهاست كه اين بخش را بودجه در نظر گرفته شده شما و سليقه شما تعيين خواهد كرد، تنها تفاوت اصلي انتخاب شما و اولويت بندي ما اين است كه شما اين محصول در كشور ايران تهيه مي كنيد و داشتن نمايندگي هاي فروش، خدمات پس از فروش در دسترس تر در ايران باعث شده تا ما ترتيب انتخاب ها را به اين گونه به شما عزيزان معرفي كنيم:

  • جارو شارژي بوش
  • جارو شارژي فيليپس
  • جارو شارژي آاگ

در يك كلام بهترين مارك هاي جارو شارژي اشاره شده باكيفيت هايي بسيار بالا برگرفته از تكنولوژي هاي روز دنيا هستند كه در تعداد نمايندگي و خدمات پس از فروش در دسترس كشور ايران متفاوت مي باشند.

 

نكته: با هر مقدار بودجه اي كه در نظر داريد سعي كنيد خريد خود را در ميان بهترين مارك هاي موجود از جمله جارو شارژي بوش، جارو شارژي فيليپس و جارو شارژي آ ا گ انتخاب كنيد حتي اگر مدل‌هاي پايين ‌تر اين محصولات را خريداري مي كنيد به مراتب بسيار بهتر از جايگزيني آنها با بالاترين مدل هاي برندهاي متفرقه مي باشد، به عنوان مثال قدرت باتري در بسياري از برندهاي ناشناخته تنها مقدار اسمي است كه در حقيقت خود، نمي توانند خواسته هاي شما را از روز اول و يا در طول عمر استفاده شان را براي شما تامين كند علاوه بر اين انواع جاروشارژي خوب در مارك هاي معتبر با طراحي مناسبشان است كه از نهايت قدرت مكش دستگاه در مدل هاي خود بهره مي گيرند.

جارو شارژي بوش

مسلما شما نيز بوش را به عنوان يك مارك معتبر در توليد لوازم خانگي مي شناسيد كه در دسته بهترين ها قرار مي گيرد و سابقه درخشان در توليد محصولات با كيفيت همراه با طول عمر بالا در اين برند بر كسي پوشيده نيست، اما همان طور كه مي دانيد برند بوش متعلق به آلمان است اما مطمئنا براي شما نيز اين سوال پيش مي آيد كه واقعا جارو شارژي بوش ساخت كجاست؟

همان طور كه اشاره كرديم بوش برندي آلماني به شمار مي رود كه تمامي محصولات خرده ريز خود از جمله اين دسته ازمحصولات خود را در كشور چين توليد مي كند اما نكته حائز اهميت اين است كه توليد محصولات اين برند معتبر در كشور چين چيزي از كيفيت محصول را كم نخواهد كرد و همانند بسياري از تاپ برندهاي دنيا همچون جارو شارژي فيليپس و جارو شارژي آاگ براي رقابت قيمتي خود با ديگر برندهاي معتبر براي كم كردن هزينه هاي توليد مانند هزينه ‌هاي مربوط به انرژي و دستمزد نيروي انساني است كه رو به داشتن خط توليد در چين روي مي آورند اما توجه داشته باشيد شما جارو شارژي بوش را با همان كيفيت خواهيد داشت چراكه تمامي مراحل توليد تحت نظر مستقيم مهندسين بوش آلمان مي باشد و تمامي قطعات، تكنولوژي هاي به كار رفته در آن مربوط به كشور آلمان مي باشد، توجه داشته باشيد اگر شما اين محصول را چه در ايران و چه در يك كشور ديگر خريداري نماييد فرقي نمي كند چراكه تمام مدل هاي جاروشارژي اين شركت در كشور چين توليد مي شود.

 

چيزي كه در اولويت توليد انواع جارو شارژي با قدرت بالا اهميت دارد، نوع طراحي و استفاده از باتري مناسب در روند توليد اين محصول به شمار مي ‌رود، همان طور كه اشاره نموديم نوع طراحي بايد به گونه اي باشد كه مكش جارو از پارويي تا مخزن زباله دچار افت نگردد و حداكثر مكش را در اختيار كاربرانش بگذارد، به همين علت است كه تاكيد نموديم ممكن است در ظاهر يك قدرت همسان در يك برند متفرقه و جارو شارژي بوش را ببينيد اما در هنگام استفاده شما به سادگي مي توانيد تفاوت كيفيت مكش و استفاده آنها را لمس خواهيد كرد، جارو شارژي هاي بوش در اين كمپاني تحت نظر مهندسين مجرب آلماني به گونه اي طراحي شده است كه بالاترين سطح كيفي در جمع آوري انواع زباله هاي موجود در سطوح سخت و نرم را با حداكثر توان مكش براي شما مهيا مي سازد كه اين ويژگي همراه با طراحي مهندسي پارويي با حركت روان نه تنها در جاروشارژي بوش بلكه در جارو شارژي فيليپس و جارو شارژي آاگ نيز به چشم مي خورد.

اين محصولات به 3 دسته كلي تقسيم مي شود:

جارو شارژي ايستاده (عصايي): عموماً براي استفاده در منازل، شركت ها و لوكيشن هاي اين چنيني مناسب محسوب مي ‌شود.

جارو شارژي دستي: به صورت تك در مدل هايي توليد مي گردد كه براي تميز كردن ماشين، روي مبل و يا طبقات گوناگوني كه امكان جاروكشي با مدل هاي ايستاده ميسر نمي باشد در اختيار خريداران اين محصول قرار مي ‌گيرد

جارو شارژي دستي و ايستاده: كه هر دو مدل جارو را دارد و مدل دستي آن در بدنه ايستاده دستگاه طراحي شده است

كه كاملاً بر اساس نياز به خود مي توانيد يكي از دسته كالاهاي توليدي جارو شارژي بوش را براي خود انتخاب فرماييد.

شما در همين دسته ‌بندي ها مدل هاي متنوعي را در اين برند مي بينيد كه تفاوت آنها در سطح قدرت مكش، نوع باتري با زمان شارژ شدن و شارژدهي متفاوت، رنگ بندي هاي متغير و تكنولوژي هاي اضافه و كمي را براي انتخاب در اختيار خواهيد داشت كه در ليست قيمت جارو شارژي بوش نيز با يكديگر تفاوت دارند و به همين دليل شما با هر سليقه و بودجه اي امكان انتخاب و خريد اين محصول را از تاپ برند Bosch خواهيد داشت.

نكته: ما در ابتدا جارو شارژي بوش را براي شما مورد بررسي قرار داديم و اين الزاماً اولويت كيفيت اين محصول به شمار نمي ‌رود و بايد بدانيد كه جاروشارژي آاگ و جارو شارژي فيليپس نيز در دسته بهترين برندهاي دنيا به شمار مي ‌رود اما به دليل اينكه ما در كشورمان ايران نمايندگي هاي مجاز فروش بوش و خدمات بسيار گسترده‌تري را در اختيار خواهيم داشت آن مي‌ توانيم اين رنگ را به عنوان اولين و بهترين انتخاب به شما عزيزان معرفي كنيم علي‌رغم اينكه شما عزيزان مي توانيد مدل هاي متفاوت و بسيار پرقدرتي را در انواع جارو شارژي آاگ و فيليپس نيز در اختيار داشته باشيد.

 

جارو شارژي فيليپس

يكي ديگر از برندهاي معتبري كه به توليد اين دسته از محصولات پرداخته است برند Philips مي باشد، اين ابرقدرت هلندي محصولات خود را در كشورهاي مختلفي تحت نظر مستقيم خود همچون جارو شارژي آاگ و جارو شارژي بوش توليد نموده است و با داشتن كيفيت بسيار بالا در ساخت طراحي مناسب و مكش بسيار قدرتمندش در دنيا جايگاه خود را حفظ نموده است به دليل تنوع گسترده اي كه در مدل هاي اين دستگاه در اختيار خريداران قرار گرفته است افراد مي ‌توانند بر اساس بودجه و سليقه خود به انتخاب رنگ و قابليت هاي گوناگوني كه همراه با انواع جارو شارژي فيليپس است، انتخابي بسيار آسان داشته باشد.

 انواع جارو شارژي فيليپس به همراه قدرتمندترين باتري ها موجود در بازار توليد شده است كه مي ‌تواند در هر مدل هاي متنوع با زمان شارژدهي و شارژ شدن متفاوت در اختيار كاربران قرار گيرد همان‌طور كه در قسمت بالا نيز اشاره كرديم اين دسته از محصولات از بهترين مارك جارو شارژي داراي حركت كاملا روان بر روي سطوح گوناگون سخت و نرم مي باشد و شما در هنگام جاروكشي سختي وزن دستگاه و فشاري بر روي دستان و بدن خود احساس نخواهيد كرد، جاروشارژي فيليپس نيز داراي فيلترهاي مناسب بهداشتي، قابليت جابجايي آسان به منظور جاروكشي دقيق تمامي سطوح، گوشه و كناره ها، مخزن مناسب براي جمع آوري حجم كافي زباله مي باشد كه اين امكان براي شما فراهم است تا با هر بودجه اي كه در نظر گرفته ايد بهترين مدل ها براي خود انتخاب فرماييد.

نكته: پيشنهاد مي شود براي انتخاب و خريد جارو شارژي فيليپس اصلي حتما به نمايندگي هاي مجاز فروش لوازم خانگي و يا فروشگاه هاي اينترنتي معتبري همچون ديجي كالا، زنبيل و فروشگاه تخصصي لوازم خانگي 20 بخر مراجعه فرماييد تا احتمال خريد جارو شارژي فيليپس تقلبي را براي خود به صفر برسانيد، مراكز فروش ذكر شده و معتبر مي تواند كالايي با اصالت به همراه گارانتي شركتي تقديم شما كند كه مسلما اين مورد از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.

جارو شارژي آاگ

جارو شارژي آ ا گ نيز به عنوان يك برند ساخت كشور آلمان در سال 1883 فعاليت بسيار گسترده ‌اي در زمينه توليد لوازم خانگي برقي داشته است و هم اكنون توانسته از هم جوار با جارو شارژي بوش و جارو شارژي فيليپس جايگاه بسيار ويژه ‌اي را به خود اختصاص دهد، به روز ترين فناوري هاي روز دنيا و باكيفيت ترين آنها در بدنه، ساختار طراحي، پارويي، باتري، قدرت مكش و تمامي اركان انواع جارو شارژي آاگ مورد توجه قرار گرفته است و شما عزيزان مي توانيد بنا به نياز و سليقه خود با بررسي مدل هاي توليدي اين كمپاني در دسته بندي جاروهاي ايستاده و دستي، مدل مناسبي را براي خود انتخاب نماييد.

خالي از لطف نيست كه به اين نكته اشاره كنيم كه يكي از مهم ترين اركان در جارو شارژي آاگ كه نوع باتري و طول عمر آن مي باشد همانند ديگر مارك هاي معتبر، داراي سطح كيفي بسيار بالايي مي باشد و مي تواند ساليان طولاني بدون افت در كيفيت و نگاه داري شارژ براي شما كار كند توجه فرماييد كه باتري ها با توجه به ولت و قدرتشان در مدت زمان هاي متغيري شارژ مي شوند و همچنين شارژ دهي دارند اما انچه مهم است اين است كه پس از استفاده چندين باره كيفيت خود را در اين روند از دست ندهند كه اين ويژگي در باتري هاي مورد استفاده در جارو شارژي آ ا گ بسيار ويژه مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: راسخون

 

ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي

۳۰ بازديد

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم زر مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

 

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

عباس جم زر از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ?? براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد: در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم زر در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت: ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي ، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.

راهنماي خريد بهترين مارك مخلوط كن

۳۹ بازديد

راهنماي خريد بهترين مارك مخلوط كن

در اينجا قصد داريم سه تا از بهترين مارك مخلوط كن را به شما معرفي كنيم كه به ترتيب مي توانيم به مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن مولينكس اشاره داشته كنيم كه سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص داده اند.

 

g1_yzru.jpg

منتشر شده در وب سايت ديجي رو امروزه مخلوط كن به يكي از وسايل كاربردي در هر آشپزخانه اي تبديل شده است كه براي تهيه نوشيدني‌هاي مختلف و انواع دسر مورد استفاده قرار مي گيرد در كل ما مي توانيم اين محصول را به دو دسته تك كاره و چند كاره تقسيم كنيم كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت، اما قبل از آن مي خواهيم بهترين برندهاي اين محصول را به شما معرفي كنيم كه شامل مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن فيليپس مي شود كه مي توان گفت سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص داده اند، اما توجه داشته باشيد كه منظور ما از بهترين مارك مخلوط كن ازنظر كيفيت و قيمت است و ما در اينجا با برندهاي تخصصي كاري نخواهيم داشت چراكه قيمت هاي بسيار بالايي دارند و عموم مردم از آنها استفاده نمي كنند از همين رو ما برندهايي با رنج قيمتي متوسط را مورد بررسي قرار خواهيم داد و مواردي را كه بايد در زمان انتخاب يك مدل خوب بايد به آن دقت داشته باشيد را با يكديگر بررسي خواهيم داد تا بتوانيد به راحتي بهترين مدل مخلوط كن را در هر برندي براي خود را انتخاب كنيد.

اگر قصد خريد يك مخلوط كن را براي منزل خود را داريد مطمئنا بعد از انتخاب برند كه مي تواند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و يا مخلوط كن فيليپس، بوش و يا هر برند ديگري باشد مهم ترين مسئله انتخاب نوع آن است كه مي توانيد بر اساس نياز خود يك دستگاه تك كاره و يا يك مخلوط كن چند كاره را انتخاب كنيد و كه اين مسئله كاملا بستگي به نياز و بودجه شما دارد كه آيا شما به يك دستگاه تك كاره نياز داريد و يا ترجيح مي دهيد مدلي را انتخاب كنيد كه داراي آسياب و يا آبميوه گيري نيز باشد، اما سوالي كه در اينجا براي بسياري از افراد پيش مي آيد اين است كه آيا بهتر است يك دستگاه چند كاره براي منزل خود تهيه كنند و يا هركدام از آنها را به ‌صورت جداگانه خريداري كنند؟

در جواب اين سوال بايد بگوييم اگر در اينجا شما يك مخلوط كن سه كاره را باكيفيت بسيار خوب انتخاب كنيد كه هر سه كار را براي شما انجام دهد مطمئناً قيمت آن بسيار كمتر از آن چيزي مي شود كه شما بخواهيد هر سه دستگاه را به صورت جداگانه با همان كيفيت و قدرت موتور با برند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و انواع مخلوط كن فيليپس تهيه كنيد، اما چيزي كه مسلم است اگر هر دستگاه را به صورت جداگانه و باكيفيتي بالا تهيه شود و قيمت آن براي شما مهم نباشد قطعاً ازنظر كيفيت و طول عمر نيز بسيار بالاتر است چراكه بايد در نظر داشته باشيد در زماني كه يك شركت قصد توليد يك محصول با چند عملكرد را دارد بايد طراحي آن را طوري انجام شود كه بتواند يك محصول هر سه عملكرد را در خود جاي دهد و اين موضوع حتما محدوديت هايي براي طراحي آن ايجاد مي كند، اما زماني كه شما آسياب برقي، مخلوط كن و آبميوه گيري را به صورت جداگانه تهيه مي كنيد هركدام داراي مشخصات فني و طراحي منحصر به فردي مي باشد كه مناسب با كارايي آن در نظر گرفته مي شود و از طرفي ديگر هر دستگاه داراي يك موتور جداگانه مي باشد پس به طور قطع طول عمر بيشتري نيز مي توانند داشته باشند، اما اگر مي خواهيد با يك هزينه متوسط يك دستگاه چند كار در خانه خود داشته باشيد با توجه به كيفيت و طول عمر انواع مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن مولينكس مي توانند انتخابي مناسب براي شما محسوب شود.

 

يك مخلوط كن خوب بايد داراي چه مشخصاتي باشد؟

در اينجا قصد داريم موارد مهمي كه بايد در زمان انتخاب يك مخلوط كن خوب به آن دقت داشته باشيد را با يك ديگر مورد بررسي قرار دهيم تا در ميان هر برندي بتوانيد بهترين مدل را براي خود انتخاب كنيد فرقي هم نمي كند قرار است مدل خود را در ميان انواع مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن مولينكس و يا مخلوط كن فيليپس و يا هر برند ديگري انتخاب كنيد تنها بايد به مواردي كه در اينجا قصد داريم به آن بپردازيم شامل جنس بدنه، قدرت موتور، پارچ، تيغه، قفل ايمني دستگاه، دكمه پالس، اسموتي ساز مي شود.

جنس بدنه: در كل نمي توانيم بدنه مخلوط كن را در دسته مشخصات فني دستگاه قرار دهيم چراكه تاثيري بر عملكرد دستگاه ندارد و اين موضوع بيشتر بستگي به سليقه و ست آشپزخانه شما دارد در كل جنس بدنه انواع مخلوط كن به دو دسته تقسيم مي شوند آنهايي كه از پلاستيك فشرده در ساخت بدنه استفاده شده و يا دسته دوم كه بدنه آنها از استيل مي باشد.

قدرت موتور: مسلما يكي از پارامترهاي مهم در زمان خريد مخلوط كن محسوب مي شود كه هرچه قدرت بيشتري داشته باشد مسلما كارايي دستگاه نيز بالاتر مي برد به طور مثال مدل هايي با قدرت 600 وات به بالا يك مدل قدرتمند محسوب مي شوند و مي توانند مواد غذايي بسيار سخت را به راحتي مخلوط كنند و به دليل قدرت بالاي موتور كمترين فشار به موتور وارد مي شود اما توجه داشته باشيد كه برندهاي نامعتبر براي گمراه كردن مشتري وات غير واقعي بر روي محصول خود درج مي كنند اما برندهاي معتبر مانند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن فيليپس، بوش وات واقعي دستگاه را بر روي محصولات خود درج مي كنند و خيال شما بابت اين مسئله مي تواند آسوده باشد.

پارچ مخلوط كن: يكي ديگر از پارامترهاي بسيار مهم در زمان انتخاب مخلوط كن محسوب مي شود كه در كارايي دستگاه نيز مي تواند تأثير گذار باشد، جنس پارچ مي تواند به صورت پلاستيكي و يا شيشه اي باشد كه مسلما هركدام معايب و مزاياي خود را دارند، اگر بخواهيم از پارچه هاي پلاستيكي شروع كنيم بايد بگوييم اين دسته از پارچه ها بسيار سبك تر هستند اما نمي توانيد از آنها براي مخلوط كردن مواد غذايي داغ مانند سوپ و يا مواد سخت مانند يخ استفاده كنيد، اما مشكل ديگري پارچ هاي پلاستيكي دارند در بلند مدت تار و كدر مي شود، اما در مقابل پارچ هاي شيشه اي و يا پيركس وزن بسيار بالاي دارند اما در مقابل شما مي توانيد از آنها براي مخلوط كردن مواد غذايي داغ مانند و خرد كردن مواد سخت استفاده كنيد و برخلاف پارچ هاي پلاستيكي هيچ گاه تار و كدر نمي شوند، شما مي توانيد بر اساس نياز و بودجه خود در هر سه برند مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن مولينكس و مخلوط كن پاناسونيك و يا هر برند ديگري مدلي را انتخاب كنيد كه داراي پارچ پلاستيكي و يا شيشه اي باشد.

تيغه مخلوط كن: يكي ديگر از موارد مهم در زمان انتخاب مخلوط كن تيغه آن مي باشد كه در برندهاي مطرح مانند فيليپس، مولينكس، پاناسونيك و بوش از استيل ضد زنگ استفاده شده كه طول عمر بسيار زيادي دارد و در طول زمان كند نمي شود، اما به موردي كه در زمان انتخاب مدل مخلوط كن بايد به آن دقت داشته باشيد اين است كه قسمت تيغه بتواند به آساني از پارچه جدا شود تا شستن آن بتواند راحت باشد در غير اين صورت شستن پارچ هايي كه به صورت يكپارچه با تيغه طراحي شده اند بسيار مشكل است، لازم به ذكر است كه بيشتر مدل هاي برندهاي مطرح همچون مخلوط كن مولينكس انواع مخلوط كن پاناسونيك و انواع مخلوط كن فيليپس و يا بوش اين مورد در نظر گرفته شده است.

قفل ايمني دستگاه: نكته ديگري كه در زمان خريد مخلوط كن بايد به آن توجه داشته باشيد، قفل ايمني دستگاه است، در مخلوط كن‌ هاي جديد از يك سيستم ايمني با ضريب اطمينان بالا استفاده مي شود كه در زمان درست قرار نگرفتن پارچ بر سر جاي خود دستگاه روشن نمي شود چراكه در صورت عدم وجود قفل ايمني و قرار نگرفتن درست پارچ چرخ دندها به درستي روي هم قرار نمي گيرد و با روشن شدن دستگاه چرخ دندها سابيده و خرد مي شود از همين رو برندهايي همچون مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن فيليپس از قفل ايمني بر روي تمام مدل هاي استفاده مي كنند.

دكمه پالس: فرآيند پالس در كنار تنظيمات سرعت بر روي مخلوط باعث تركيب شدن مواد و يا خرد شدن آني محتويات داخل پارچ مي شود شما مي توانيد با استفاده از اين ويژگي ضرباتي با نهايت قدرت را بصورت لحظه اي استفاده كنيد.

اسموتي ساز: فيلتر در برخي از مدل هاي مخلوط كن به شما اين امكان را مي دهد تا آبميوه اي بدون دانه و تفاله تهيه كنيد كه به آن اسموتي ساز گفته مي شود، اما در مدل هاي قديمي مخلوط كن اين ويژگي وجود نداشت و شما بايد عمل فيلتر كردن آبميوه را به صورت دستي انجام دهيد.

 

نكاتي كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد:

به شما پيشنهاد مي شود زمان استفاده از مخلوط كن خود تنها 80 درصد از ظرفيت پارچ را پركنيد، چراكه زمان روشن شدن دستگاه مواد درون پارچ از لبه ها بيرون مي ريزد، پر كردن بيش اين مقدار باعث مي‌شود كه مواد هنگام كار از پارچ سر ريز شود و مي تواند منجر به صدمه رسيدن به موتور شود، اين موضوع براي مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن مولينكس و هر برند ديگري صدق مي كند.

نكته ديگري كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد اين است كه هيچ گاه از قاشق و چاقو براي هم زدن محصول در زمان روشن بودن دستگاه استفاده نكنيد، ابتدا دستگاه را خاموش و بعد از توقف كامل مي توانيد مواد را هم بزنيد.

براي شستن قطعات پلاستيكي مخلوط هيچ گاه از اسكاچ استفاده نكنيد چراكه استفاده از آن باعث خش افتادن آن مي شود كه در بلند مدت باعث كدر شدن آن مي شود پس هميشه براي شستن ظروف پلاستيكي از ابر استفاده كنيد.

ما به شما پيشنهاد مي كنيم اگر قصد خريد مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن مولينكس و يا ديگر برندها را با گارانتي اصلي و ضمانت بهترين قيمت را داريد به فروشگاه هاي معتبر مانند ديجي كالا، زنبيل و يا فروشگاه تخصصي لوازم خانگي 20 بخر مراجعه نماييد.

 

راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل

۳۱ بازديد

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.