بهترين اين نام مجاز نمي باشد براي چين چيست؟

۲۹ بازديد

بهترين اين نام مجاز نمي باشد براي چين چيست؟

ديوار چين دسترسي كاربران به اينترنت آزاد و آزاد را محدود مي‌كند. اين نام مجاز نمي باشد (شبكه خصوصي مجازي) مي‌تواند براي مرور رايگان مورد استفاده قرار گيرد، اما تعداد كمي از آنها در چين كار مي‌كنند، كه يافتن بهترين اين نام مجاز نمي باشد براي چين را دشوار مي‌كند. با اين حال، اگر قصد سفر به آنجا را داريد، پارت وي پيان يك انتخاب عالي است.

 

چرا به اين نام مجاز نمي باشد در چين نياز داريد؟

در چين، اينترنت توسط دولت كنترل مي‌شود. Firewall Great ترافيك اينترنت ورودي و خروجي بين چين و بقيه جهان را تنظيم مي‌كند. كاربران توسط بسياري از وب سايت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي محبوب مسدود شده‌اند و برخي از كلمات كليدي توسط موتورهاي جستجو فيلتر مي‌شوند.

 

شما براي دسترسي نامحدود به اينترنت به اين نام مجاز نمي باشد قابل اطمينان براي چين نياز داريد. اين به شما كمك مي‌كند تا به محتواي مسدود شده دسترسي پيدا كنيد، با اقوام ساير كشورها ارتباط برقرار كنيد و از ترافيك اينترنت در برابر نرم افزارهاي جاسوسي و نظارت دولت محافظت كنيد.

 

ديوار چين چيست؟

اين اصطلاح براي توصيف ابزار سانسور قانوني و فناوري مورد استفاده دولت چين براي محدود كردن دسترسي به اينترنت در اين كشور استفاده مي‌شود. به طور رسمي پروژه سپر طلايي ناميده مي‌شود. از آنجا كه دولت مالك كليه ارائه دهندگان خدمات اينترنت (ISP) است، مي‌تواند اطلاعاتي را كه مردم چين از طريق اينترنت به آنها دسترسي دارند نظارت و كنترل كند.

 

سانسور چگونه كار مي‌كند؟

دولت از چندين روش مختلف براي محدود كردن دسترسي كاربران به برخي از وب سايت‌ها و سيستم عامل‌هاي آنلاين استفاده مي‌كند. واضح‌ترين مسدود كردن IP است. تمام ISP هاي چيني آدرس IP وب سايت‌هاي ناخواسته را مسدود مي‌كنند. علاوه بر اين، آن‌ها از روش‌هاي مختلفي براي جعل DNS استفاده مي‌كنند. اين موارد شامل مسموميت با DNS و تنظيم نادرست پيكربندي سرورهاي DNS براي بازگرداندن آدرس‌هاي IP جعلي به كاربران است.

 

دولت همچنين از فيلتر كردن كلمات كليدي براي رديابي ساير محتواي آنلاين مانند موتورهاي جستجو، انجمن‌ها و برنامه‌هاي پيام رساني استفاده مي‌كند. آن‌ها ترافيك اينترنت را براي كلمات كليدي ناخواسته اسكن مي‌كنند و كاربران و وب سايت‌هايي را كه از قوانين پيروي نمي‌كنند مسدود مي‌كنند. برخي از آنها خودكار هستند، اما پليس بزرگ اينترنت نيز به طور مداوم اينترنت را كنترل مي‌كند و محتواي متناقض را ممنوع مي‌كند.

 

نحوه بررسي مسدود بودن وب سايت در چين

محبوب‌ترين وب سايت‌هاي جهان كه روزانه توسط ميليون‌ها كاربر استفاده مي‌شود، توسط دولت چين مسدود شده است. اين‌ها شامل سايتهايي مانند ويكي پديا و برنامه‌هايي مانند Google Suite و Instagram است. در نتيجه، ممكن است دسترسي به ابزارهاي مورد علاقه خود را از دست دهيد، با دوستان و خانواده و حتي برخي منابع خبري جهاني ارتباط برقرار كنيد. استفاده از اين نام مجاز نمي باشد معتبر در چين بهترين شرط شما براي جلوگيري از اين انسداد است.

 

در اينجا برخي از سايت‌ها و برنامه‌هاي اصلي موجود در چين مسدود شده است.

 

بي بي سي

CNN

فيس بوك (و مسنجر)

جيميل

برنامه‌هاي Google (به عنوان مثال تقويم، اسناد، Hangouts، نقشه‌ها و غيره)

ويكيپديا

اينستاگرام

يك درايو

Pinterest

توييتر

Spotify

مجله? وال استريت

نيويورك تايمز

واتس اپ

يوتيوب

اسنپ چت

انقباض

آرام

اين نام مجاز نمي باشدMentor ابزاري عالي براي بررسي مسدود بودن سايتي در چين ارائه مي‌دهد. براي بررسي اينجا كليك كنيد

 

آيا استفاده از اين نام مجاز نمي باشد در چين قانوني است؟

چين بسياري از اين نام مجاز نمي باشد ها را مسدود كرده و بسياري از ارائه دهندگان در آنجا كار نمي‌كنند. با اين حال، برخي از افراد مي‌توانند Great Firewall را بدون توجه دور بزنند – پارت وي پيان يكي از آنهاست.

 

اما آيا اين نام مجاز نمي باشد ها در چين قانوني هستند؟ پاسخ كوتاه اين است: "چيزي شبيه". استفاده از اين نام مجاز نمي باشد در چين به طور عمومي غيرقانوني اعلام نشده است، اما بسياري از آنها در اين كشور ممنوع است و دولت تهديد به ممنوعيت همه سرويس‌هاي اين نام مجاز نمي باشد براي هميشه مي‌كند.

دولت چين رسماً استفاده از اين نام مجاز نمي باشد هاي مورد تأييد دولت را ممنوع اعلام كرده است (اين نام مجاز نمي باشد ها براي تأييد بايد دسترسي در پشتي به دولت فراهم كنند كه باعث ناامني آن‌ها مي‌شود). با اين حال، اين قانون به جاي افراد، در مورد شركت‌ها و شركت‌ها اعمال مي‌شود. شهروندان چيني كه تأسيس يا فروش اين نام مجاز نمي باشد غيرمجاز پيدا كرده‌اند جريمه نقدي و مجازات زندان از سه روز تا بيش از پنج سال دريافت كرده‌اند، اما متناقض اعمال مي‌شود.

 

درمورد بازديدكنندگاني كه اين نام مجاز نمي باشد به چين مي‌آورند چطور؟ در حال حاضر، به نظر مي‌رسد مي‌توانيد هنگام بازديد از كشور از اين نام مجاز نمي باشد استفاده كنيد. با اين حال، اين بدان معنا نيست كه اگر مشكلي داشته باشيد با مشكلي روبرو نخواهيد شد. در هنگام جستجوهاي تصادفي تلفني، پليس ممكن است از بازديدكنندگان بخواهد برنامه‌هاي اين نام مجاز نمي باشد را در تلفن‌هاي خود حذف كنند. برخي از افراد وارد شمال غربي سين كيانگ گزارش دادند كه مقامات برنامه‌هاي نظارتي را بر روي تلفن‌هاي خود نصب كرده‌اند.

 

TL؛ DR: مردم مي‌توانند از اين نام مجاز نمي باشد براي چين استفاده كنند، اما بايد سطح اوليه احتياط را نشان دهند.

 

وام طلا را از ما دريافت كنيد

۲۷ بازديد

وام طلا را از ما دريافت كنيد

دوره بازپرداخت:

* دوره بازپرداخت وام از يك تا 15 ماه است بسته به تعداد اقساط پرداخت شده توسط متقاضي، دوره بازپرداخت وام ممكن است تمديد شود.

 

سود بازپرداخت وام را محاسبه كنيد:

* نرخ سود تجهيزات طلا 1.5 درصد بدون هيچ گونه كارمزد و يك درصد براي نگهداري و نگهداري طلا در گاوصندوق بانك است كه در مجموع 2.5 درصد محاسبه مي‌شود.

https://www.athleticsnation.com/users/tala2021/

اسناد مورد نياز براي يافتن وام طلا  فوري:

اسناد لازم براي يافتن وام فوري با سپرده طلا به شرح زير است:

 

- اصل كارت ملي متقاضي و نسخه آن -

 

"با طلاهاي خود براي گرفتن وام".

 

مدت زمان دريافت وام طلا:

پس از مراجعه به دفتر طلاي ما، پس از بررسي طلاي خود، حداكثر ظرف مدت نيم ساعت مبلغ وام درخواستي به حساب شما واريز مي‌شود.

 

متقاضي وام طلا در صندوق امانات بانكي:

به طرز قابل توجهي براي همه متقاضيان گران قيمت، تمام طلاي تضمين شده در حضور شما جارو برقي مي‌شود و سپس براي امنيت شما تا آنجا كه ممكن است در صندوق بانك ذخيره مي‌شود.

 

اقساط معوق:

 

در زمان دريافت وام، قرارداد وام با بازپرداخت طلا با متقاضي منعقد مي‌شود. نرخ وام مطابق با پرداخت بدهي متقاضي تنظيم مي‌شود.

 

تفاوت وام طلاي بانك رسالت و ما:

در سال 1998، بانك رسالت در ازاي وام 20 ميليون يورويي براي تأمين وام، طلاي متقاضي را به عنوان وثيقه پذيرفت، اما در سال 1999 قوانين بانك رسالت تغيير كرد و هيچ يك از شعب اين بانك وام‌هاي تضمين شده با طلا را قبول نكردند. اما در دفاتر طلاي ما، تا زماني كه طلاي متقاضي را به عنوان ضمانت وام قبول كنيد، مبلغ وام با توجه به ارزش طلاي شما افزايش مي‌يابد. و مدت بازپرداخت وام طلا يا سكه محدوديتي ندارد.

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/2878/Home/____

نوع طلاي واجد شرايط براي وام:

طلاي تضميني مي‌تواند شامل مصنوعات مختلف طلا، جواهرات و انواع سكه‌هاي طلا بانكي و غير بانكي باشد.

 

تحويل طلا متقاضي وام:

در صورت پرداخت هرگونه اقساط به ميزان اين قسمت از ضمانت نامه متقاضي، طلا به وي بازگردانده مي‌شود.

 

 لازم به ذكر است كه هنگام انعقاد قرارداد وام طلا، طلاي اصلي و كارت ملي وام گيرنده مورد نياز است.

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

۲۲ بازديد

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

 

 

از آنجايي كه گياهان دارويي اثرات و عوارض جانبي كمتري نسبت به داروهاي شيميايي دارند، امروزه استفاده از آن‌ها در طول روند درمان انواع بيماري‌ها مورد توجه بيشتري قرار گرفته است. زعفران به عنوان يكي از گياهان دارويي جايگاه ويژه‌اي در كشورهاي مختلف بخصوص ايران پيدا كرده است. كلاله زعفران از گياهي با نام علمي crocus sativus گرفته مي‌شود كه از خانواده زنبقيان به شمار مي‌رود. علاوه بر استفاده از زعفران به عنوان چاشني و طعم‌دهنده انواع غذاها و نوشيدني‌هاي مختلف، اين گياه از ديرباز تاكنون به عنوان دارو در درمان بيماري‌ها و اختلالات متعددي استفاده مي‌شده است. از جمله اين اختلالات مي‌توان به مواردي همچون سرفه، آسم، برونشيت، اختلالات معده، افسردگي، آلزايمر، نفخ، اختلالات قاعدگي و حتي سرطان اشاره نمود.

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

 

 

آسم يك بيماري تنفسي است كه به صورت التهاب در مجاري تنفسي نمايان مي‌شود. اين التهاب در برخي افراد باعث بروز حملات متعدد تنفسي، تنگي نفس، خس خس و گرفتگي سينه و سرفه‌هاي مداوم بخصوص اوايل روز و نيمه‌هاي شب مي‌شود. اين بيماري منجر به افزايش راديكال‌هاي آزاد در بدن شده و نهايتا تنفس را در فرد مبتلا دچار مشكل مي‌نمايد. پژوهش‌هاي اخير نشان داده‌‍اند افزايش مصرف مواد حاوي آنتي اكسيدان در كاهش اثرات ناشي از بيماري آسم بسيار موثر است. كلاله زعفران به عنوان يكي از مواد غذايي شناخته شده داراي عناصر بسيار زيادي است. مطالعات متعددي در رابطه با تشخيص تركيبات متعدد زعفران انجام شده و تاكنون حدود 150 تركيب فعال در زعفران شناسايي شده كه مهمترين آن‌ها كروسين، پيكروكروسين و سافرانال است؛ زعفران سرشار از آنتي‌اكسيدان و ريبوفالوين نيز مي‌باشد. در طب سنتي كشورهاي مختلف از جمله يونان، ايران و ... از زعفران به عنوان يك داروي آرام‌بخش و مسكن استفاده مي‌شده است. از خواص ديگر زعفران مي‌توان به ضد اسپاسم و گرفتگي، ضد افسردگي، ضد تورم و التهاب و تسكين‌دهنده سرفه در آسم و سياه سرفه و به طور كلي درمان بيماري‌هاي ريوي اشاره نمود. در پژوهش ديگري ثابت شده است كه زعفران و سافرانال موجود در آن اثرات ضد سرفه داشته و در درمان گلو درد، سر درد و ... به صورت مسكن عمل مي‌نمايد و منجر به افزايش اكسيژن‌رساني به بافت‌هاي متعدد بدن مي‌شود.

 

به طور كلي مي‌توان نتيجه گرفت زعفران به اين دليل كه حاوي آنتي اكسيدان زيادي مي‌باشد، در كاهش اثرات ناشي از بيماري‌هاي تنفسي گوناگون و كاهش سرفه به شكل موثري عمل مي‌نمايد.

 

منبع : نامه نيوز

انواع دوربين مدار بسته از نظر ظاهر

۳۰ بازديد

انواع دوربين مدار بسته از نظر ظاهر

 

 

امروزه سيستمهاي دوربين مدار بسته رواج چشم گيري داشته و به غير از اماكني كه در آنها كسب و كار وجود دارد پاي سيستم هاي دوربين مداربسته به اماكن مسكوني نيز كشيده شده. حال جدا از اينكه علت اين موضوع چيست و آيا اين موضوع خوب است يا بد ما قصد داريم انواع دوربين مدار بسته را در اين مطلب مفصل تشريح كنيم.

تقسيم بندي دوربين مدار بسته به لحاظ ظاهري به شرح زير مي باشد

دوربين مدار بسته بولت

در گام اول معرفي انواع دوربين مداربسته، مدل بولت را بررسي مي كنيم. دوربين مدار بسته بولت در اصطلاح انگليسي Bullet كه ظاهري مانند لوله تفنگ دارد. در اين نوع دوربين، ال اي دي ديد در شب، لنز، سنسور و مدار دوربين پشت هم قرار گرفته و ساختار اين دوربين مدار بسته را تشكيل مي دهد.

vfy_z5.jpg

دوربين بولت

دوربين بولت قابليت نصب بر روي ديوار وسقف را دارد و به علت اينكه اكثر اين دوربين ها با قابليت ضد آب و خاك ساخته شده اند از آنها مي توان براي فضاهاي خارجي و محوطه هايي كه سقف ندارند نيز استفاده نمود. معمولا دوربين مداربسته بولت قابليت گردش ندارند.

اين نوع دوربين ها از همان ابتدا داراي ديد در شب بودند اما ميزان آن با توجه به نوع LED و قدرت آن با يكديگر تفاوت داشتند. هر چقدر ديد در شب بيشتر و بهتر بخواهيم بايد كيس لوله اي اين دوربين هاي بولت بزرگتر باشد تا تعداد ال اي دي بيشتري در آن قرار بگيرد.

اجزاي تشكيل دهنده دوربين مدار بسته بولت:

 

  1. بدنه اصلي(فلزي يا پلاستيكي)
  2. شيشه محافظ جلو
  3. ال اي دي مادون قرمز
  4. لنز ثابت يا متغير دوربين
  5. كيت IR-CUT FILTER
  6. سنسور تصوير
  7. پايه عقب دوربين
  8. كابل خروجي (تصوير وتغذيه)

 

هايك ويژن      تي وي تي

دوربين مدار بسته دام

در معرفي انواع دوربين مدار بسته به دوربين مداربسته دام مي رسيم. اين دوربين با ظاهر گنبدي يا نيم دايره طراحي شده اند و بيشترين استفاده را در پوشش سيستم هاي نظارتي جهان بازي مي كند. شكل نيم دايره اي دوربين ايجاب مي كند كه دوربين تنها به سقف نصب گردد كه در اكثر اماكن نيز به همين گونه مي باشد. اما با اضافه كردن پايه براي دوربين دام مي توان آن را بر روي ديوار نيز نصب نمود.

دوربين دام

دوربين هاي دام نقاط قوت و ضعفي دارد كه مي بايست بر اساس مكان بهترين انتخاب را انجام داد. به طور مثال از مزيت هاي بزرگ اين دوربين مشخص نبودن مكان لنز آنهاست تا كسي نتواند با توجه به زاويه نگاه دوربين محل تصوير برداري آن را تشخيص دهد. ديگر مزيت آن قيمت پايين تر به نسبت دوربين بولت و ظاهر زيباتر آن است تا راحت تر با محيط همگام شود.

نقاط ضعف و قدرت دوربين دام

اما از نقاط ضعف دوربين دام بگوييم كه بزرگترين آن عدم امكان نصب مستقيم بر روي ديوار است و ديد در شب كم آن امكان نصب در فضاي باز را فراهم نمي كند. حتي برخي از دوربين هاي مدار بسته دام به علت شيشه ي محفظ نيم دايره، مناسب نصب در پاركينگ نيستند، زيرا با تابش نور چراغ خودرو كاملا ديد خود را از دست مي دهند.

اكثر دوربين هاي مداربسته دام قابليت ضد آب و خاك ندارند اما شركت هاي زيادي وجود دارند كه اين دوربين ها را با قابليت ضد آب و خاك و حتي ضد ضربه و شوك توليد مي كنند. اين دوربين ها آنقدر تنوع دارند كه برخي آز آن ها در اتوبان ها براي نظارت خودروها استفاده مي شود. بايد توجه داشت كه دوربين هاي استفاده شده در بزرگراه ها بايد هم از لحاظ نفوذ آب وخاك بسيار مقاوم باشند و هم ديد بسيار با كيفيتي را دارا باشند.

به مانند دوربين مدار بسته بولت، دوربين دام نيز قابليت استفاده از سنسورها لنزهاي متعددي را دارند. از سنسور هاي TVL آنالوگ گرفته تا سنسورهاي تصوير مگا پيكسلي و از لنز هاي ثابت تا لنز هاي متغير در اين محصولات ديده مي شود. شهرنت در اپليكيشن شهرنت شما

 

اجزاي تشكيل دهنده دوربين دام:

  1. روكش شيشه اي دوربين دام
  2. LED مادون قرمز
  3. لنز ثابت با متغير دوربين مدار بسته
  4. كيت فيلتر IR-CUT
  5. سنسور تصوير
  6. بدنه به همراه پايه
  7. كابل تصوير و تغذيه دوربين

دوربين مداربسته گردان يا PTZ

در گام بعدي معرفي انواع دوربين مدار بسته به دوربين PTZ ميرسيم، شايد در نگاه اول شما اين دوربين را با يك دوربين دام اشتباه بگيريد، اين دوربين نيز به مانند دوربين دام به صورت نيم دايره مي باشد كه بر روي يك پايه گردان 360 درجه اي سوار شده است. اين دوربين ها بجز پايه گردان از يك لنز متغير نيز بهره مي برند كه قابليت زوم اپتيكال وديجيتال را روي تصوير به صورت آنلاين فراهم مي سازد. در مورد بزرگنمايي يا زوم اين نكته بايد ذكر شود كه زوم اپتيكال هيچ افت كيفيتي را روي تصوير ايجاد نمي كند.

دوربين تي وي تي 

دوربين مداربسته گردان

دوربين مداربسته كردان براي اماكني مناسب است كه يك اپراتور دوربين ها را كنترل مي كند و با اين دوربين قادر است تمام محيط محوطه را پوشش دهد. همچنين اپراتور مي تواند به اين دوربين برنامه دهد تا يك مسير را طي كند و در چند نقطه در اين مسير متوقف شود و زوم نمايد و دوباره ادامه مسير خود را طي نمايد.

راهنماهاي خريد محصولات

راهنماي خريد دوربين مدار بسته

دوربين PTZ بسيار مناسب و مورد علاقه پليس و راهنمايي و رانندگي مي باشد. چون با اين دوربين مدار بسته مي توان كنترل ترافيكي مفيدي را داشت. اين دوربين مي تواند به هر سو بچرخد و روي هر نقطه اي زوم نمايد.

دوربين مداربسته صنعتي يا باكس

اين نوع دوربين مدار بسته در گذشته به علت پايين بودن كيفيت دوربين ها استفاده بيشتري داشت اما اكنون با پيشرفت تكنولوژي و چند برابر شدن كيفيت دوربين مداربسته فروش بسيار كمي را دارا هستند. دوربين مدار بسته صنعتي براي اماكني كه نياز به تصوير شفاف و يا زوم قوي بودند، استفاده مي شود.

دوربين باكس

از جمله ويژگي مهم دوربين صنعتي استفاده از لنز هاي مختلف در آن است. اين دوربين ها در پك توليد شده فاقد لنز مي باشند و مي توان بر اساس نياز لنز ثابت يا متغير تهيه كرد. اما نقطعه ضعف دوربين هاي باكس در نداشتن ديد در شب است كه حتما مي بايست در محيط نور، هر چند كم وجود داشته باشد.

ساختار اين محصول نيز به مانند دوربين مداربسته بولت مي باشد با اين تفاوت كه لنز آن بايد به صورت مجزا خريداري شود و فاقد Led ديد در شب ميباشد.

دوربين مدار بسته مينياتوري

يك مدل از انواع دوربين مدار بسته از نوع مينياتوري است. همانطور كه از نامش پيداست دوربين مداربسته مينياتوري به نسبت ساير دوربين ها اندازه بسيار كوچكتري دارد و براي پايش نامحسوس استفاده ويژه اي دارد. لنز، سنسور و چيپ تغذيه داخل يك كاور كوچك تعبه شده تا بتوان آن را در هر جايي كار گذاشت.

نكته جالب دوربين هاي مينياتوري لنز آنهاست كه هم مي تواند ظاهر ساده اي داشته باشد و هم به اندازه سر سوزن كوچك باشد و يا به شكل يك پيچ چهار سو باشد. بسياري از دوربين هاي مداربسته مينياتوري ديد در شب ندارند اما برخي از آن ها به چند عدد LED ديد در شب تجهيز شده اند كه قادرند درتاريكي چند متري از اطراف خود را پوشش دهند كه اصلا نور دهي مناسبي ندارند.

 

مدلهاي دوربين مدار بسته مينياتوري

دوربين هاي مينياتوري نيز به مانند ساير دوربين ها به يك منبع تغذيه 12 ولت با جريان مستقيم نياز دارند تا هميشه روشن بمانند. در مدل هاي دوربين وايرلس مينياتوري از يك باتري جهت ذخيره برق چند ساعته نيز استفاده شده است.

دانلود فيلم World War Z 2013

۴۱ بازديد

دانلود فيلم World War Z 2013

aoss_z5.jpg

مامور سازمان ملل گري لين سفري بين المللي را آغاز مي كند تا مانع از گسترش نسل زامبي ها شده و از جان مردم و خانواده خود در برابر حمله آنها محفاظت كند.

اطلاعات تكميلي فيلم World War Z 2013 :

كارگردان : Marc Forster

نويسنده ها : Matthew Michael Carnahan , Drew Goddard

بازيگران : Brad Pitt, Mireille Enos, Daniella Kertesz

كشور : USA | UK | Malta

زبان : English | Spanish | Hebrew | Arabic

تاريخ انتشار : ?? June 2013 (USA)

شناخته شده به اسم : World War Z

لوكيشن فيلمبرداري : Lulworth Cove, Weymouth, Dorset, England, UK

كمپاني سازنده : Paramount Pictures, Skydance Media, Hemisphere Media Capital

 

Box Office فيلم World War Z 2013 :

بودجه فيلم : $???,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $??,???,???, ?? June 2013

Gross USA: $202,359,711

Cumulative Worldwide Gross: $540,007,876

فيلم جنگ جهاني زد به كارگرداني مارك فورستر در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور آمريكا و در ژانر علمي تخيلي مي‌باشد. در اين فيلم برد پيت، ميري انوس، جيمز بج ديل , متيو فاكس به هنرمندي پرداخته‌اند.

آپنود