بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

۲۵ بازديد

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

b8_36hz.png

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

بهترین راه برای یادگیری زبان ترکی استانبولیدر منزل این است که خود را در آن غوطه ور کنید. ما به شما در این کار کمک میکنیم.در این روش شما یک لیست طولانی از واژگان ترکی استانبولی را حفظ نخواهید کرد. شما فقط به زبان جدیدتان می شنوید، صحبت می کنید، می خوانید و می نویسید. به این ترتیب، آماده مکالمات دنیای واقعی می شوید.در این مطلب از پروان آکادمی می خواهیم راهنمای یادگیری زبان ترکی استانبولی را به شما معرفی کنیم.

 

چرا زبان ترکی یاد بگیریم؟

به تعداد افرادی که زبان دوم را یاد می گیرند، برای این سوال پاسخ وجود دارد. آیا می خواهید از فیلم های Nuri Bilge Ceylan بدون زیرنویس لذت ببرید؟ آیا می خواهید بدون راهنما از مسیر شکست خورده آناتولی خارج شوید؟ آیا در شرف ملاقات با همسر جدید ترک خود هستید؟
آیا می خواهید شعر هر آهنگ Bar?? Manço را که تا به حال ضبط کرده اید یاد بگیرید؟ آیا می خواهید بتوانید برای بهترین معاملات در بازار بزرگ استانبول چانه بزنید؟ هیچ دلیلی وجود ندارد، اما شما باید دلیل خود را پیدا کنید. این کار ضروری است زیرا به شما کمک می کند با انگیزه و متمرکز بمانید. شما می توانید چیزهایی را که به شما مربوط است حفظ کنید و به آنها توجه بیشتری کنید.
اگر می خواهید ترکی یاد بگیرید تا در چشمه موج سواری کنید، به خاطر سپردن لغات مربوط به تجهیزات اداری به شما انگیزه ای برای تلاش کردن نمی دهد. علاوه بر انتخاب واژگان و عبارات اصلی (1000 تا 3000 کلمه که برای گفتار روزمره ضروری است) می توانید با یادگیری صحبت در مورد آنچه برای شما مهم است به ترکی علاقه مند شوید.

 

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

همه چیز در ذهن شماست

اگر می‌خواهید واقعاً ترکی صحبت کنید، باید آماده اشتباه باشید و از اشتباه کردن نترسید. یادگیری به معنای انجام دادن، تلاش، شکست و تلاش مجدد است. آنچه یودا گفت را فراموش کنید (علاوه بر این، او حتی به سختی می توانست به یک زبان صحبت کند). نکته کلیدی برای دانستن نحوه صحبت کردن به ترکی این است که صرفاً سعی کنید ترکی صحبت کنید، مهم نیست که در ابتدا چقدر احمقانه به نظر برسد.
اشتباه کردن دلیلی برای دلسرد شدن نیست. مطالعات روانشناختی اخیر در مورد نحوه یادگیری ما ساده ترین و مهم ترین نکته را به ما می دهد: استراحت. اگر می توانید با درک نکردن فوری چیزها احساس راحتی کنید، کنجکاوی و لذت بردن از این فرآیند آسان تر است. مهم نیست که چگونه یادگیری را انتخاب می کنید، قرار گرفتن در معرض مداوم و تمرین روزانه همیشه نتایجی را به همراه خواهد داشت.

 

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

سخن آخر درباره بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی، قطعا برای هر فرد متفاوت است و نمیتوان یک روش را به عنوان بهترین روش یادگیری پیشنهاد کرد. زبان ترکی استانبولی ازنظر اساتید زبان ترکی یادگیری ترکی برای زبان آموزان سریع صورت می گیرد. اما گرفتن نتیجه مطلوب فقط و فقط به میزان تلاش و رقبت آن فرد در یادگیری زبان ترکی استانبولی بستگی دارد. ویژگی خوبی که انسان دارد این است که اگر بخواهد کار غیر ممکنی را ممکن کند در کوتاه ترین زمان انجامش میدهد و تنها چیزی که برای رسیدن به مقصد نیاز دارد اراده ای قوی میباشد. پس برای یادگیری زبان، اول باید اراده خود را قوی کنید و سپس یادگیری را با برنامه ریزی هدفمند آغاز کنید.
امروزه تعداد کثیری از مردم خود را نیازمند یادگیری زبان ترکی میدانند زیرا کشور ترکیه طی چند سال اخیر در حوزه شغلی افراد زیادی را به خود جذب کرده و به همین علت باعث ایجاد انگیزه برای بعضی از افراد شده است که این زبان شیرین را فرا بگیرند، اما از طرفی برخی از مشکلات مانع یادگیری آن ها میشود. یکی از این مشکلات، ترس از یاد نگرفتن است. و بحث تامین هزینه ها نیز سد دیگری برای افراد علاقه مند به یادگیری زبان ترکی شده است و در آخر نبود آموزشگاه زبان مورد اعتماد مد نظر قرار میگیرد که در ادامه برای هریک راهکارهایی ارائه خواهیم کرد…

نحوه کاشت درخت هلو

۲۸ بازديد

نحوه کاشت درخت هلو

درختان هلو، جزو درختان میوه ای هستند که به سرعت رشد می کنند و در سن ? تا ? سالگی، میوه می دهند. با این حال، بیشتر باغبانان ترجیح می دهند که درختان جوان و سالم را، از نهالستان ها یا مزارع کشاورزی خریداری کنند، تا اینکه بخواهند یک نهال کوچک و شکننده را به یک درخت زنده و بزرگ تبدیل کنند.

به طور کلی، درختان جوانی که از نهالستان آلفا نهال یا مزارع کشاورزی تهیه می شوند، طی ? تا ? سال میوه می دهند. باغداران علاوه بر یادگیری نحوه کاشت درخت هلو، باید بدانند که این درخت ظریف، به شرایط خاصی احتیاج دارد و مستعد ابتلا به انواع بیماری ها و آلودگی ها و حشرات خواهد بود.

اگر این موارد به خوبی مورد توجه قرار گیرد و درخت به درستی کاشته و از آن در برابر شرایط محیطی به خوبی محافظت شود، هر ساله، میوه های خوشمزه ی زیادی تولید خواهد کرد.

یک درخت جوان هلو خریداری کنید:

یک درخت جوان هلو را از یک مزرعه یا مراکز باغبانی، خریداری کنید. می توانید درخت هلوی خود را از طریق کاشت بذر و یا هسته ی میوه پرورش دهید، اما این کار بسیار وقت گیر و دشوار خواهد بود. یک دانه هلو، حدود ? تا ? سال طول می کشد تا به یک درخت بزرگ و بالغ برای میوه دهی تبدیل شود. اگر درخت خود را از مزرعه یا مراکز باغبانی تهیه کنید، تنها ? سال نیاز است تا برای میوه دهی صبر کنید و نتیجه ی آن، بسیار قریب الوقوع خواهد بود.

هنگام خرید درخت، به دنبال یک درخت جوان، خفته و بدون برگ باشید. این درختان بهتر است بین پاییز و اوایل فصل بهار خریداری شوند. اگر درختی فعال و پر شاخ و برگ با برگ های سبز بکارید، ممکن است فشار زیادی به درخت وارد شود و احتمال خراب شدن آن وجود دارد.

در مورد استفاده از دانه هلو، اطمینان حاصل کنید که از یک هلوی خوشمزه و آبدار تهیه شده است، تا میوه های درخت شما نیز دارای ویژگی های “مادر خود” باشند (گرچه باید به خاطر داشته باشید که هیچ تضمینی برای وجود حتمی این صفات در میوه های جدید وجود ندارد) . بعد از پیدا کردن یک هلوی خوشمزه، هسته ی آن را جدا کرده و بگذارید تا برای چند روز خشک شود. سپس دانه را باز کنید و بذر آن را که همانند یک بادام است، از پوسته ی خود خارج کنید.

https://alphanahal.ir/peach-seedlings/

به آب و هوا دقت کنید:

اگر در منطقه ای با آب و هوای سرد زندگی می کنید، نوع هلوی خود را با دقت انتخاب کنید. با یک کارمند مزرعه یا مراکز باغبانی محلی، درمورد اینکه چه نوع هلویی در منطقه شما به راحتی رشد می کند، صحبت کنید. در ایالات متحده آمریکا، هلو در مناطق ?-? به خوبی رشد می کند؛ اما در مناطق ? و ? بهترین عملکرد را دارد. هلوی “فراست” (Frost) و “آوالون پراید” (Avalon Pride)، دو نوع هلویی هستند که می توانند هوای سرد را تحمل کنند.

اگر به دنبال نوعی از درخت هلو با اندازه ای کوچک می گردید تا بتوانید آن را داخل ایوان یا پاسیوی خود در گلدان پرورش دهید، “Pix-Zee” و “Honey Babe” گزینه های خوبی هستند. ارتفاع آنها تنها به حدود ? فوت (?.? متر) خواهد رسید.

سعی کنید هلوی خود را در فصل بهار بکارید:

بهترین زمان برای کاشت درخت هلو در فصل بهار، در حالی که درخت هنوز خاموش است می باشد. هیچگاه سعی نکنید یک درخت هلوی فعال را در فصل تابستان به بستر خاک منتقل کنید، زیرا این امر ممکن است به درخت آسیب برساند.

منطقه ای مناسب پیدا کنید:

منطقه مناسبی را برای کاشت درخت هلو خود انتخاب کنید. هلو عاشق آفتاب است و به حداقل شش ساعت تابش مستقیم نور خورشید در هر روز نیاز دارد. درخت هلو همچنین گرما را بسیار دوست دارد؛ بنابراین کاشت آن در گرمترین مکان باغ (مانند کنار یک دیوار جنوبی که گرمای خورشید را منعکس کند) عالی خواهد بود.

 

برای کاشت درخت در باغ خود، به دنبال نقطه ای بگردید که دارای خاک خوب با زهکشی مناسب، ماسه ای و نسبتاً حاصلخیز باشد. برای داشتن جریان هوای مناسب (و کاهش خطر یخ زدگی) بهتر است در جای مرتفعی باشد و همانطور که در قسمت های بالا گفته شد، در بیشتر اوقات سال نیز نور مستقیم خورشید را تأمین کند.

انواع درخت هلو ایرانی و خارجی شامل چه ارقامی هستند:

درخت‏های هلو انواع متنوعی دارند. به همین خاطر، در زمان کاشت درخت هلو، می‏توان از انواع نهال‏ های مختلف موجود در بازار استفاده کرد. از جمله درخت‏های هلو ایرانی و خارجی می‏توان به موارد زیر اشاره کرد:

هلو انجیری زودرس

هلوی سبز

هلو رد تاپ

هلو کاظمی

هلو سرخ

هلو انجیری زعفرانی

نحوه احداث باغ هلو :

چون عمر هلو یا شلیل نهایتآ ??سال می‌باشد پس بنابراین نیاز به یک نوع درخت پایه مثل گلابی یا سیب داریم که من به شخصه گلابی را به سیب ترجیح می‌دهم، چون قیمت گلابی همیشه بالاتر از سیب بوده وباروری بیشتری نیز دارد.

برای احداث ابتدا باید زمین مورد نظر را تسطیح کرده وبه عمق 60 سانتیمتر شخم میزنیم. پس ازشخم اقدام به زدن جوی‌های کوچک (جوی خربزه) با فاصله‌ی 4.5 تا 5 متر از یکدیگرمیکنیم (4.5 برای باغ‌های کوچک/5 برای باغ‌های بزرگ)

پس از زدن جوی ازیک سابسویلر (زیرشکن) یک تیغه به ارتفاع 1.20 تا 1.5 متری برای شکافتن داخل جوی‌ها استفاده می ‌کنیم. با این کار دیگراحتیاج به کندن گودال بزرگ نداریم برای کاشت برداشتن 2 بیل خاک کافی است. سپس به فاصله 1.5 متراز یکدیگر اقدام به کاشت می کنیم.

هر سه درخت باید 2 درخت اول هلو یا شلیل و 1 درخت گلابی یا سیب باشد. در این روش کاشت هم هزینه کندن گودال تقریبآ به 0 میرسد هم درزمان صرفه جویی می شود وهم رشد درخت فوق العاده می شود با این روش درخت هلو یا شلیل می تواند در یکسالگی به بار نوبر بنشیند.

اگر با روش قرق آبی آبیاری می کنید درسال اول دراین باغ می توانید هر نوع محصول صیفی که دلخواه تان است بکارید که این کاربرای تقویت درخت نیز خیلی مفید است. اما درسال دوم فقط می توانید اقدام به کاشت هندوانه کنید، چون درسال دوم بخاطر شاخ وبرگ زیاد درخت بر زمین سایه می‌اندازد.

اگر قصد دارید این باغ یا هرباغ دیگررا به صورت قطره‌ای آبیاری کنید برای اینکه از شر علف‌های هرز درامان باشید، در پایین تنه هر درخت یک بطری نوشابه 1.5 لیتری را به صورت در باز و برعکس درعمق 20 تا 30 سانتیمتری قرار دهید سپس ته بطری را بازکرده و قطره چکان لوله آبیاری را درون آن قرار دهید با این کار چون آب به درون بطری و در عمق 20 تا 30 سانتیمتری ریخته می‌شود بنابراین رشد علف‌های هرز به حداقل خود می رسد.

فاصله کاشت درخت هلو چقدر است؟  نکاتی در مورد کاشت درخت هلو:

فاصله کاشت هلو؛  ابعاد از 7 تا 5 سانتی متر  اما برخی از کشاورزان بسته به وسعت باغ خود این فاصله را کم یا زیاد میکنند. سایر نکات ضروری برای کاشت درخت هلو عبارتند از:

حتما درخت هلو را در خاکی با تهویه مناسب بکارید.  حتما متوجه حرکت هوا در سطح زمین شوید.

عنصر بعدی مقدار آب برای ماهیگیری آن است. هسته های هلو به آبیاری زیادی نیاز دارند پس حتما به میزان آبیاری بعد از کاشت درخت هلو توجه کنید.

سومین شرط لازم برای کاشت درخت هلو، میزان نور مورد نیاز این گیاه است. درختان یا نهال های هلو به نور زیادی نیاز دارند.

نحوه برداشت میوه هلو :

روش صحیح چیدن میوه بدین ترتیب است که یک طرف قسمت دم میوه بالا قرار می گیرد و سپس پیچانده می شود با این شیوه به آسانی و بدون ضربه و آسیب، میوه از درخت جدا می شود.

اگر میوه به راحتی جدا نمی شود، با قرار دادن انگشت اشاره در مقابل شاخه ای که میوه از طریق دم به آن متصل است، همزمان با پیچاندن میوه به راحتی و بدن این که شاخه حاصل میوه بشکند از درخت جدا خواهد شد.

برداشت میوه در ابتدا بدون نیاز نردبان دو طرفه از بالاترین قسمتی که با دست بتوان میوه را چید آغاز خواهد شد همزمان برداشت، شاخه سبک شده و بالا می رود در نتیجه میوه هایی که بالای شاخه اند قبل از این که از دسترس خارج شوند باید برداشت گردند.

میوه های که در پایین شاخه قرار دارند بالا آمده و احتیاجی به خم شدن برای چیدن آن ها نیست بنابراین باید تمام میوه هایی که در بخش  کم ارتفاع درخت وجود دارند را با دست برداشت کرد و تا پایان برداشت میوه در بخش مذکور از درخت، نردبان مستقر نخواهد شد.

سوراخ شدن پوست میوه، ساییدگی ضربه و غیره به بافت میوه آسیب می رساند و میوه ها را خراب می کند . بنابراین برداشت و جابجا کردن صحیح و رعایت کیله نکات ذکر شده از ضایعات میوه جلوگیری خواهد شد.

دروه رسیدن میوه هلو و شلیل بعد از بدست آوردن حجم و رنگ لازم خیلی زود طی می شود و در شرایط عادی بعد از چند روز پس از برداشت به سرعت به مرحله رسیدن کامل می رسند و عدم برداشت به موقع آن ها باعث تغییر رنگ و افت کیفی میوه می گردد.

این میوه ها دارای بافت نرم و آب زیاد بوده و صدمه پذیر می باشند. بنابراین لازم است در چیدن آن ها نهایت مراقبت به عمل آید. میوه های هلو و شلیل اکثرا بصورت تازه و به فاصله کمی پس از برداشت به بازار عرضه می شوند.

البته بعضی از ارقام بر تازه خوری در صنایع تبدیلی نیز مصرف می شوند، مثل ارقامی که برای تهیه انواع کمپوت و آبمیوه کاربرد دارند. بنابراین شیوه چیدن میوه هاو چگونگی آن ها از زمان برداشت تا مصرف و حمل نقل آن ها بر حسب نحوه مصرف آن متفاوت خواهد بود.

سالم نگه داشتن درخت

در ادامه بخش سوم به سالم نگه داشتن درخت می پردازیم.

  • از درخت هلو خود مراقبت کنید:

هر روز درخت هلو را بررسی کنید و اگر پژمرده به نظر می رسد، کمی به آن آب دهید. بارندگی های فصلی، تمام نیازهای درخت هلو را برطرف خواهد کرد؛ اما اگر شما در منطقه ای خشک با بارندگی کم زندگی می کنید، ممکن است درخت شما به آبیاری بیشتری نیاز داشته باشد.

جدا از این، برای از بین بردن علف های هرز و تغذیه گیاه، نیاز است تا با یک کود ارگانیک، گیاه خود را کوددهی کنید. کود را به صورت دایره ای دور تا دور ریشه گیاه با عمق ? سانتی متر و قطر ?.?? متر (? متر) بریزید. با داشتن میزان بارندگی مناسب، به معنای واقعی کلمه می توانید به راحتی بنشینید و شاهد رشد درخت خود باشید.

  • از سموم دفع آفات استفاده کنید:

برای جلوگیری از آسیب رساندن حشرات و بیماری ها به درخت هلو، بعد از حدود یک هفته از سموم دفع آفات استفاده کنید. همچنین می توانید با پخش یک ردیف سم روی سطح خاک، مانع تولید مثل و ازدیاد حشرات شوید.

برای دور نگه داشتن جوندگان، می توانید دور تا دور تنه درخت خود را با پارچه سخت مشبکی، بپوشانید. برای کاهش احتمال ابتلای درخت به بیماری پیچ خوردگی برگ ها، از شایع ترین بیماری ها در بین گیاهان، از اسپری گوگرد لیمویی استفاده کنید.

  • در سال به درخت خود کود دهید:

 

دو بار در سال به درخت خود کود نیتروژن دهید. بعد از گذشت شش هفته یا کمی بیشتر از زمان کاشت، ? پوند کود نیتروژن را به طور مساوی و یکنواخت در سطح خاک پخش کنید. این کار به شکوفایی درخت شما کمک می کند. بعد از گذشت یک سال، می توانید حجم کود دهی را به ¾ پوند کاهش دهید.

بعد از سال سوم، ? پوند ازت واقعی به خاک اضافه کنید. این کار بهتر است در فصل بهار انجام شود. برای مقاوم تر شدن درخت، آن را به مدت ? ماه بعد از اولین فصل سرما و یا هنگام رسیدن میوه ها، کوددهی نکنید.

نحوه ی آبیاری نهال و درخت بالغ هلو چگونه است:

درخت هلو به آبیاری زیادی نیازمند است. شما باتوجه به فصل و منطق های که در آن زندگی میکنید، میتوانید میزان آبیاری را افزایش یا کاهش دهید. به عنوان مثال، اگر در محیطی زندگی میکنید که فضایی مرطوب دارد و دائما باران در آن باریده میشود، نیازی به آبیاری زیاد وجود ندارد. حتما در زمان میوهدهی درخت را دائما آبیاری کنید اما این آبیاری به گونهای نباشد که ریشههای درخت بیش از حد خیس شده و پوسیده شود.

نحوهی کودهی درخت هلو و بهترین کودهای شیمیایی و حیوانی چیست:

کودها یکی از اصلی ترین عوامل رشد درخت و افزایش میوه‌هایش هستند. شما میتوانید از کودهایی همچون کود ??ـ??-?? سالی یک بار در فروردین و یا خرداد ماه برای کوددهی درختان هلو استفاده کنید. یا از کود جوانهزنی بهاره پس از مشاهده جوانه ها استفاده نمایید. شما میتوانید از کودهای شیمیایی و حیوانی متنوعی پس از کاشت درخت هلو، استفاده کنید.

کودهایی همچون کود دتاکس تابستانه، جیره زمستانه و یا کود مخصوص ریکاوری و غیره جز کودهایی هستند که می‌توان از آن‌ها برای درخت هلو استفاده کرد. این کودها هر کدام ویژگی ها و مزایای خاصی دارند. شما متناسب با هدف و نیاز درخت‌ تان، میتوانید از کودهای ذکر شده استفاده نمایید.

آفات و بیماری های درخت هلو :

شته، شپشک، انواع کنه های گیاهی و لارو حشره بید زرد رنگ از جمله آفات درخت هلو هستند.

از شایعترین بیماریها و آفات درخت هلو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قارچهای خاکزاد

حشره بید زرد رنگ

باکتری زانتوموناس کمپستریس

بیماریهای قارچی

آفت حشره شیشک

بیماری پوسیدگی قهوه‌ای

کنترل علف های هرز باغات هلو :

علف هرز به گیاهی اطلاق می شود که در جایی ناخواسته می روید یعنی در جایی که انسان مایل نباشد آن گیاه در آن جا رشد نماید علف های هرز راه های مختلف بشرح ذیل به محصولات کشاورزی خسارت وارد می نماید.

1- رقابت با محصولات زراعی و باغی در جذب آب، مواد غذایی و نور.

2- ترشح مواد مسموم کننده از طریق ریشه در خاک (اثر آلیلوپاتیک) که این حساسیت موجب محدود یا متوقف شدن رشد سایر گیاهان می شود.

3- کاهش کیفیت محصولات زراعی و باغی.

4- تشدید امراض و آفات گیاهی.

5- افزایش مخارج تولید.

6- افزایش مشکلات در مدیریت آب.

7- برای دفع علف های هرز می توان از سه روش پیشگیری، نابودی کامل(زدودن) و مبارزه استفاده کرد.

پیشگیری از رشد علف های  هرز باغات هلو :

عبارتست از مجموعه عملیاتی که از ورود یک علف هرز جدید به یک منطقه معین جلوگیری می شود مانند استفاده از بذر تمیز، کود دامی پوسیده عاری از بذور علف های هرز و یا آبیاری با آب تمیز و غیره. عبارت است از به کار گرفتن کلیه روش ها و امکانات برای از بین بردن تمام قسمت مختلف علف هرز شامل شاخه،برگ،ریشه،میوه، و بذر.

مبارزه با علف های هرز در باغات هلو :

عبارت است از کلیه عملیات و امکانات، برای کاهش جمعیت علف های هرز به نحوی هرز باقیمانده نتواند ضرر اقتصادی به باغ وارد نماید. این طریقه، عملی ترین و مرسوم ترین روش دفع علف های هرز بوده که شامل روش های متفاوت بشرح ذیل می باشد :

1- مبارزه مکانیکی.

2- مبارزه زراعی.

3- مبارزه بیولوژیکی.

4- مبارزه تلفیقی.

5- مبارزه شیمیایی.

https://alphanahal.ir/خرید-نهال/

آسیاوند مرجع اصلی عرضه ماشین کنترلی در ایران

۲۵ بازديد

فروشگاه اسباب بازی و سرگرمی های رادیو کنترلی آسیاوند مرجع اصلی عرضه  ماشین کنترلی در ایران.

اسباب بازی ماشین کنترلی

آسیاوند مرکز خرید اسباب بازی ماشین کنترلی با ارائه انواع RC CAR  و سرگرمی های اسباب بازی رادیویی زمینی مانند ماشین کنترلی بنزینی آفرود همچنین ماشین آلات راهسازی آرسی همچون بیل مکانیکی و لودر شارژی در  کشور همراه با تضمین قیمت ارزان و اصالت کالا است.

m1_od26.jpg

 

ماشین کنترلی بنزینی دارای زیر مجموعه های آنرود و آفرود و سبک های باگی و تراک می باشد که بسته به نیاز و بودجه کاربر از سطج قیمت متفاوتی برخوردار است.

اسباب بازی های زمینی از برند های متنوعی در دسترس هستند که با توجه به تنوع قیمت و کیفیت نیاز به بررسی و تحقیق پیش از خرید این سبک ویاسل ضروری می باشد.

فروشگاه آسیاوند با کاردی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز و علاقه مندان به دنیای آرسی است.

 

ماشین آلات راهسازی کنترلی

همان گونه که پیش تر اشاره شد بخش مهمی از اسباب بازی های آرسی شامل ماشین آلات راهسازی کنترلی می شود که در دسته حرفه ای محصولات متنوعی وجود دارد.

برند هوینا و دبل ای از تولید کنندگان اسباب بازی راهسازی حرفه ای هستند. فروشگاه آسیاوند مرجع اصلی عرضه محصولات هوینا و دبل ای در ایران عرضه کننده مدل های متنوع بیل مکانیکی کنترلی هیدرولیک و لودر آرسی شارژی می باشد.