با دوام ترين مصالح ساختماني در شهر بتن

۳۱ بازديد

با كيفيت ترين مصالح بتني در ساختمان سازي

 

 

با دوام ترين مصالح ساختماني در شهر بتن

 

مصالح بتني و سيماني از ابتداي ارائه به بازار محبوبيت بسياري پيدا كردند چرا كه هم دوام بالايي داشته و هم مي توان با قيمت هاي مناسب آنها را خريداري كرد. امروزه محصولات بتني براي كاربرد هاي متنوعي مورد استفاده قرار مي گيرند و مي توانيد آنها را در انواع اقسام مختلف مشاهده نماييد. لازم به ذكر است كه مصالح بتني توسط كارگاه هاي مختلفي توليد مي شوند و هريك از آنها از نظر كيفيت و قيمت با يكديگر متفاوت خواهند بود و مي توانيد با توجه به سابقه شركت و همچنين نظرات كاربران، بهترين مورد را براي خريد سيمان رنگي انتخاب كنيد. محصولات بتني به انواع بسيار مختلف دسته بندي مي شوند و براي توليد هر يك از آنها بايد پروسه مختلفي را پشت سر گذاشت. لازم به ذكر است كه چنانچه اگر تركيبات بتني به صورت درست باشد مقاومت بسيار بالايي داشته و مي توان به مدت طولاني تري از آنها استفاده نمود. شهر بتن در صدد است كه با ارائه بهترين خدمات و محصولات باكيفيت توجه همگان را نسبت به خود جلب نمايد. كليه مراحل توليد محصولات به صورت استاندارد بوده و محصولات كيفيت بسيار مطلوبي خواهند داشت. اما چگونه مي توان محصولات با كيفيت را تشخيص داد؟ در ادامه توضيحات كامل تري در رابطه با نحوه خريد و قيمت سيمان و محصولات بتني ارائه نموده ايم.

 

b4_z6yt.jpg

 

 

قيمت محصولات شهر بتن

قيمت امروز سيمان خط قرمز شهر بتن بوده و كليه تلاش خود را به منظور بهينه كردن ميزان قيمت محصولات خود بكار گرفته است. كارشناسان شركت نيز به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت نماييد. كليه محصولات شركت با ارائه تخفيف به فروش مي رسند و مي توانيد بهترين و باكيفيت ترين اجناس را با نازلترين ميزان قيمت ها خريداري نماييد. پيشنهاد مي كنيم قيمت سيمان را در وب سايت شهر بتن بررسي كنيد.

 

 

آشنايي با نيوجرسي بتني

حتما تا حالا جداكننده هاي بتني كه در سطح شهر و يا جاده ها مورد استفاده قرار مي گيرند را ديده ايد. نيوجرسي به همان سازه هاي بتني گفته مي شود كه از آنها براي جداكردن بخش هاي مختلف استفاده مي شود. نيوجرسي ها در انواع اندازه ها و شكل هاي مختلف توليد شده اند و بر حسب نوع محل استفاده خود مي توانيد بهترين مورد را انتخاب كنيد. قيمت نيوجرسي بتني به دليل موجود بودن آن در كيفيت هاي مختلف، متفاوت است. نيوجرسي هاي پلاستيكي نيز در بازار موجود هستند كه مي توانيد داخل آنها را با ماسه يا خاك پر كنيد اما طبيعتا نيوجرسي هاي بتني هم مقاومت بالايي داشته و هم امكان حركت دادن آن وجود ندارد. نيوجرسي هاي بتني را مي توان براي مشخص كردن حريم باغ ات و ساير مناطق نيز استفاده كرد. نيوجرسي به صورت يك تكه قالب گيري شده و علاوه بر مقاومت بالا، زيبايي منحصر به فردي نيز خواهد داشت.اين محصول را حتما از مراكز معتبر خريداري كنيد چرا كه بسياري از كارگاه ها از مواد اوليه نامرغوب براي ساخت نيوجرسي استفاده مي كنند.

 

 

 

 

قيمت نيوجرسي بتني

قيمت نيوجرسي بتني به يكي از مهمترين دغدغه هاي مردم براي خريد تبديل شده است. نيوجرسي ها كيفيت بسيار متفاوتي با يكديگر دارند چرا كه حجم اين محصول بزرگ بوده و برخي از مراكز سودجو به منظور سود بيشتر از مواد اوليه نامرغوب استفاده مي كنند. داشتن تناسب ميان مواد اوليه ساخت نيوجرسي از اهميت بالايي برخوردار است و قبل از خريد حتما بايد از كيفيت محصول اطمينان داشته باشيد. بي شك نيوجرسي باكيفيت قيمت بالاتري خواهد داشت و توصيه مي كنيم كه به هيچ وجه كيفيت را فداي قيمت نكرده و محصول مناسب را خريداري كنيد. نيوجرسي ها بر حسب وزن و اندازه اي كه دارند قيمت متفاوتي خواهند داشت و نمي توان رقم خاصي براي آنها در نظر گرفت. طرح و شكل نيوجرسي نيز مانند قيمت بورس سيمان بر ميزان قيمت آن تاثير خواهد گذاشت چرا كه برخي از نيوجرسي ها كه در اماكن مهم استفاده مي شوند طرح متفاوتي دارند و طبيعتا ميزان قيمت اين نوع محصولات نيز متفاوت خواهد بود. شهر بتن اقدام به توليد انبوه انواع اقسام نيوجرسي ها نموده و مي توانيد بهترين محصولات را با قيمت بتن آماده مناسب از آن خريداري كنيد.

 

تيرچه بتني

تيرچه بلوك نامي آشنا براي تمامي مردم است. تيرچه بلوك ها به عنوان يكي از رايج ترين مصالح مصرفي براي پوشش دادن سقف سازه هستند. تيرچه بلوك ها توانايي تحمل وزن زيادي را خواهند داشت و به همين دليل در اغلب سازه ها از اين نوع پوشش سقفي استفاده مي شود. قيمت تيرچه بتني به دليل اينكه در انواع اقسام اندازه هاي مختلف توليد شده اند و قيمت سيمان متفاوت است، متغير خواهد بود. تيرچه ها در فاصله هاي متفاوت كنار يكديگر قرار مي گيرند و در فضاي مياني آنها بلوك هاي سفالي يا بتني قرار داده مي شود. تيرچه ها ساختاريT شكل پديد مي آورند تا بلوك سبك به راحتي بر روي آنها ثابت بمانند. سيمان مقاومت كشساني پاييني دارد و با وارد شدن فشار ممكن است بشكند و به همين دليل در داخل بتن ميلگرد قرار مي دهند تا مقاومت كشساني آن نيز افزايش يافته و امكان شكستن بتن به حداقل برسد. توجه داشته باشيد كه تيرچه هاي بتني انواع متفاوتي دارند و مي توانيد آنها را در اندازه هاي مختلف خريداري نماييد. يكي از مهمترين تمايزات تيرچه هاي بتني، به ارتفاع ميلگرد هاي استفاده شده در آن نسبت داده مي شود. انتخاب ارتفاع تيرچه بستگي به نوع بلوك انتخابي شما دارد.

 

 

 

قيمت تيرچه بتني

تيرچه هاي بتني به دليل اينكه در انواع اقسام اندازه هاي مختلف توليد شده اند قيمت متغيري خواهند داشت و نمي توان قيمت دقيقي براي كليه آنها در نظر گرفت. در حالت كلي تيرچه بتني مي تواند انتخابي مناسب و مقرون به صرفه براي پوشش دادن سقف باشد و امكان استفاده از آن براي كليه واحدهاي ساختماني وجود دارد. قيمت بلوك سيماني نامرغوب پايين تر خواهد بود اما طبيعتا اين محصولات ميزان مقاومت كمتري هم خواهند داشت و نبايد گول افراد سودجو را بخوريد. همانطور كه در بخش قبل نيز به آن اشاره شد تيرچه هاي بتني از سيمان و ميلگرد ساخته مي شوند پس نوع ميلگرد و تعداد آن، تاثير مستقيم بر ميزان قيمت تيرچه بتني خواهد داشت. براي مشاهده قيمت دقيق تيرچه بتني مورد نظر خود مي توانيد به سامانه اينترنتي شهر بتن مراجعه نماييد. از طريق اين سامانه خواهيد توانست انواع اقسام تيرچه ها را با ذكر مشخصات دقيق مشاهده كرده و از هر نقطه كشور نسبت به خريد اقدام نماييد.

صرفه جويي در سرعت و هزينه ساخت و ساز

ابعاد بلوك هاي هبلكس بزرگتر از ديگر مصالح است. راحتي ديوار چيني با هبلكس به اندازه اي هست كه حتي كارگر معمولي هم ميتواند ديوارچيني با هبلكس را انجام دهد. حمل هبلكس به خاط وزن پايين سرعت عمل كارگران را در انتقال بلوك هبلكس بالا مي برد. شما در مقايسه با آجر هزينه كمتري را خواهيد پرداخت نمود چون بلوك هبلكس حتي ملات سيمان كمتري نياز دارد همه و همه مويد اين است كه هزينه تمام شده كارگري، انتقال، ديوار چيني و مصرف ملات كمتر از مصالح قديمي تر خواهد بود.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

آجرهاي نسوز چگونه ساخته مي شوند

۲۸ بازديد

آجرهاي نسوز چگونه ساخته مي شوند

بيشتر آجرهاي نسوز با خاك رس ساخته مي شوند كه در درجه اول حاوي سيليس و آلومينا است. آجرهاي نسوز كه در بالاترين درجه حرارت ، بيش از 3000 درجه فارنهايت مقاومت مي كنند ، حاوي آلومينا بيشتري هستند. اكثر آجرهاي نسوز همچنين حاوي مقادير كمي منيزيم ، كلسيم ، پتاسيم ، آهن و تيتانيوم هستند. تركيب شيميايي موجود در خاك رس آجرهاي نسوز چيزي است كه آنها را از آجرهاي سفالي معمولي متمايز مي كند. آجرهاي نسوز معمولاً با فشار دادن يا بيرون آوردن خاك رس به شكل دلخواه ساخته مي شوند. سپس آنها را در كوره اي با كنترل دقيق دما قرار مي دهند تا به سختي مطلوب برسند.

 

استفاده مناسب از آجر نسوز

آجرهاي نسوز با آجرهايي كه براي ساخت خانه يا حياط استفاده مي شود متفاوت است. حتي در بين آجرهاي نسوز تفاوت هايي وجود دارد تا آنجا كه از آنها براي كوره ، شومينه يا كوره استفاده مي شود. اطمينان حاصل كنيد كه نوع مناسب آجر نسوز را براي محلي كه مورد استفاده قرار مي گيرد انتخاب كرده ايد.

 

مزاياي استفاده از آجر نما نسوز در نماي ساختمان

استفاده از آجر نسوز زيبايي چشمگير و منحصر به فرد در طولاني مدت براي نماي ساختمان خواهد داشت. مقاومت در برابر گرما، حرارت بالا و آتش سوزي ، سرما و يخبندان مهم ترين مزيت آجر نما نسوز مي باشد. آجر نسوز عايق صوتي بوده و مانع از عايق اتلاف انرژي مي شود و داراي توع رنگي زيادي است. رنگ طبيعي و ثبات رنگ در برابر اشعه ي خورشيد ، نزدن شوره و جلبك و سفيد شدن نما در طول زمان و جذب آب پائين آجر نسوز را به گزينه اي مناسب براي خريد تبديل كرده است.

 

راهنماي خريد آجرنما نسوز

  • يك آجرنما نسوز خوب بايد درهنگام برخورد با آجرهاي ديگر صداي زنگ (مثل صداي برخورد دو سراميك) بدهد. اين صدا نشانه سلامت و كيفيت بالا و توپري، مقاومت بالا با تراكم خاك خوب و ميزان جذب آب كم آن است. دقت كنيد اين صدا در آجر هاي نسوز تيره بيشتر از آجرهاي نسوز روشن است
  • آجر نسوز نما را از وسط بشكنيد و عمق آجر را نگاه كنيد عمق آجر بايد با سطح آجرنما يك رنگ و كاملا خشك باشد، برخي از شركت ها از جوهر در خاك آجر نسوز براي خوش رنگ كردن آجرهاي نسوز استفاده كنند
  • آجر نسوز نما با نام آجرنسوز جوشي نگيريد آجر هاي نسوز جوشي حاصل بالا رفتن دماي كوره در مدت زمان زياد و پيدايش آهن خاك نسوز بر روي سطح آجر نسوز شده است
  • سطح آجرنسوز بايد يك دست باشد منظور از يك دست بودن بازي رنگ آجر نسوز نيست تمامي آجر هاي نسوز قرمز و انگليسي بازي رنگ دارند زيرا اين ماهيت خاك نسوز و كوره هاي پخت هست و اتفاقا اين بازي رنگ آجرنسوز هست كه به نماي آجري زيبايي خاصي مي دهد.

 

درجه بندي حرارتي آجر نسوز

بسته به نوع مقاومت مورد نياز ، انواع آجر نسوز معمولاً به چندين نوع درجه بندي مي شود. داخل كوره يا كوره چوبي نياز به آجر نسوز ساخته شده از خاك رس با چگالي بالا دارد زيرا اينها در معرض دماي بسيار بالا هستند. آنها معمولاً از آجرهايي با محتواي آلوميناي بيشتر ، به اندازه 40 تا 44 درصد استفاده مي كنند ، و فوق العاده پرفروش محسوب مي شوند.انواع آجرهاي نسوز نصب شده در شومينه ها معمولاً در حدود 1750 تا 1800 درجه فارنهايت را تحمل مي كنند و داراي كمترين ميزان آلومينا ، حدود 24 تا 26 درصد هستند. اينها آجرهاي نسوز كم مصرف محسوب مي شوند. آجرهاي نسوز سبك ، متخلخل و نرم مي توانند حرارت بيشتري را تحمل كرده و انرژي كمتري نسبت به آجرهاي سخت تر جذب كنند. اين آجرها چگالي كمتري دارند و عايق حرارتي بهتري هستند ، اما نمي توان از آنها براي ذخيره گرما استفاده كرد. آجرهاي نسوز سخت بهتر است در اطراف شعله هاي باز استفاده شوند و احتمال جذب گرما بيشتر است. در مواقعي كه به گرماي شديد نياز است از آنها استفاده مي شود.

 

منبع : 

https://postheaven.net/imm9xm1efz

https://writeablog.net/312if1xy92

https://squareblogs.net/kwpuwvhi8s

https://yorfriends.com/blogs/post/2384

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/998534/

https://checkpointforarts.com/activity/p/789839/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/10/07/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88-%d9%be%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d8%ac%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%ac/

https://ello.co/danwarkhan/post/zne2e8yi0vxkcqgc3ennha

https://vk.com/wall531217510_34905

http://y8space.com/activity-2/p/726999/

http://mel-assessment.com/activity/p/831104/

 

 

تعويق فروش خودرو و تحويل خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن

۳۰ بازديد

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

ارشا هودرو يكي از معتبرترين و فعال ترين شركت ها در زمينه فروش خودرو در كشور است كه بهترين خودروها را در مارك ها و مدل هاي خارجي و ايراني با بهترين شرايط به فروش مي رساند و در صورت تمايل به خريد اقساطي ، نقد اين شركت ، فقط با كارشناسان شركت تماس بگيريد.

 

امروزه با افزايش قيمت ها در كشور ، قدرت خريد خودروها در كشور بسيار كاهش يافته است و بسياري از مردم بسيار مايلند خودروي مورد علاقه خود را به صورت اقساطي خريداري كنند. بنابراين به دليل استقبال مردم ، فروش اقساطي خودرو بسيار رواج پيدا كرده و شركت هاي زيادي تأسيس شده است كه در اين زمينه فعاليت مي كنند و خودروها را در مارك ها و مدل هاي ايراني و خارجي توليد و عرضه مي كنند. هر شركتي با توجه به سياست تجاري خود شرايط ويژه اي را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرد. در همين حال ، برخي از اين شركت ها منافع مشتري را بيش از هر چيز ديگري در نظر مي گيرند ، در حالي كه برخي ديگر منافع خود را در نظر مي گيرند. از كدام يك از اين شركت ها خريد كنيد.

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

 

فروش موكول خودرو با مناسب ترين شرايط

فردي كه قصد خريد خودرو به صورت اقساطي را دارد ، هميشه به دنبال شركتي است كه از نظر او بهترين شرايط را در بين شركت هاي فروش اقساطي خودرو دارد. اما فروش اقساطي خودرو با مناسب ترين شرايط به چه معناست و شركت ها بايد چه شرايطي را در مقابل خريدار قرار دهند تا بتوانند خريدي مناسب و اقتصادي انجام دهند؟ يكي از بهترين شرايطي كه شركت ها مي توانند براي خريدار تعيين كنند ، تعداد مناسب اقساط با توجه به شرايط مشتري است. شركت هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو مي توانند هنگام فروش خودروي مورد نظر مشتري به صورت اقساطي كه شرايط مشتري را برآورده مي كند ، مشتريان زيادي را براي خريد اقساطي خودرو جذب كنند. شخصي كه قصد خريد اقساطي خودرو را دارد درآمد خود را حساب مي كند و تعداد اقساط را با توجه به درآمد خود تعيين مي كند ، بنابراين شركت ها نيز بايد تعداد اقساط را متناسب با بودجه مشتري تعيين كنند تا اقساط را بفروشند. بسته به درآمد خود ، يك نفر ممكن است خودرويي را فقط با چند قسط كوتاه مدت خريداري كند و شخص ديگري ممكن است به خودرويي با اقساط بلند مدت نياز داشته باشد.

 

تعويق فروش خودرو و تحويل خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن

زمان لازم براي تحويل خودرو در طرح تغيير زمان خودرو براي مشتري بسيار مهم است و مشتري مايل است خودروي مورد نياز خود را در اسرع وقت تهيه كند ، البته هر شركت طبق قوانين و سياست ها. زمان هاي متفاوت و متفاوتي براي تحويل خودرو در نظر بگيريد. هرچه زمان تحويل خودرو به مشتري كوتاهتر باشد ، در نتيجه مشتري آمادگي بهتري براي استفاده از خدمات شركت خواهد داشت. شركت هايي كه تنها از يك سياست پيروي مي كنند و زمان تحويل خودرو را طولاني مي دانند ، در نتيجه كمتر مورد استقبال مشتري قرار مي گيرد كه در صورت خريد خودرو از اين شركت ها موجب نارضايتي آنها مي شود. البته نوع خودرو نيز مي تواند تأثير زيادي در زمان تحويل داشته باشد و برخي از خودروها مانند خودروهاي خارجي كه برخي از مدل هاي آنها در كشور كمتر رايج است و واردات آنها دشوار است ، ممكن است زمان تحويل بيشتري داشته باشند.

 

فروش اقساطي خودرو

 

تعويق فروش خودرو در مدلهاي خارجي و داخلي

برخي از شركت هايي كه خودروها را به صورت اقساطي مي فروشند فقط خودروهاي خارجي را به صورت اقساطي مي فروشند ، در حالي كه برخي ديگر خودروهاي خود را به صورت محلي توليد مي كنند. اما برخي از شركت هاي ديگر به منظور ارائه تنوع بيشتر خودروها به مشتريان ، اقدام به فروش ، مدلهاي مختلف خودرو ، داخلي و خارجي مي كنند كه هريك از آنها ايراني يا خارجي هستند و شرايط فروش ويژه اي دارند. معمولاً شركت هايي كه انواع مختلفي از خودروها را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرند ، مشتريان زيادي نيز دارند و مشتري با توجه به بودجه اي كه دارد ، مختار است خودرو را تهيه كند.

 

فروش اقساطي خودرو در تهران

تهران به عنوان يكي از بزرگترين و پرجمعيت ترين شهرهاي كشور ، نياز زيادي به خودرو دارد و به همين دليل فروش اقساط خودرو در تهران بسيار رواج يافته است و تا كنون شركت هاي زيادي در اين زمينه تأسيس شده اند. شركت هايي كه در زمينه فروش اقساطي خودرو در تهران فعاليت مي كنند برخي مجاز و برخي ديگر غير مجاز هستند و خريدار بايد به اين موضوع توجه كرده و آن را بسيار جدي بگيرد. خودروهايي كه به صورت نقد و اقساط در اين شركت ها عرضه مي شوند ممكن است حضور خارجي نداشته باشند كه به دليل خريد از اين شركت هاي غيرقابل اعتماد ضررهاي زيادي را براي شما به دنبال خواهد داشت. با بررسي هايي كه انجام مي دهيد ، مي توانيد اعتبار اين شركت ها را ارزيابي كرده و سپس خريد اقساطي خود را انجام دهيد.

 

فروش اقساطي خودرو

شما ميتوانيد خريد اقساطي خودرو را از شركت ساياخودرو به صورت كاملا تضمين شده و به صورت اقساط انجام دهيد.

 

Solidification چيست؟

۳۳ بازديد

Solidification چيست؟

Solidification نامي است كه من استفاده مي كنم زيرا اين مرحله دستاوردهاي شما را تقويت مي كند. اين به شما كمك مي كند تا تمام ماهيچه هايي را كه هنگام حركت به يك برش ايجاد كرده ايد حفظ كنيد. بدون اين مرحله ، من تعداد زيادي از بچه ها را ديدم كه در مرحله ساخت اندازه خود را بسته اند ، اما پس از شروع برش ، بسياري از اين عضله تازه پيدا شده را بلافاصله از دست مي دهند. افزايش عضله بسيار كندتر از چربي سوزي است بنابراين قرباني كردن توده عضلاني با برش سريع به سرعت بسيار اشتباه بزرگي است. در عوض ، شما بايد دستاوردهاي خود را تثبيت كرده و آنها را در دراز مدت قفل كنيد.

 

مرحله انجماد به اين امر مي رسد. مرحله Solidification تركيبي از تمرينات قدرتي كم حجم با رژيمي است كه براي حفظ وزن شما طراحي شده است. حفظ وزن در پايان حجم باعث مي شود وزني كه به دست آورده ايد ثابت بماند. اين به شما امكان مي دهد وزن جديد بيشتري را كه به آن رسيده ايد "مالك" كنيد. بنابراين ، هنگامي كه پس از حفظ وزن بدن خود در مرحله جامد شدن به يك برش روي مي آوريد ، توده عضلاني را بسيار بهتر حفظ مي كنيد. اين يك تغيير دهنده بازي سخت گير معمولي است كه اغلب مي بيند كه تمام دستاوردهاي آنها هنگام قطع شدن از بين مي رود.

چرا نمي توانم به ساختمان ادامه دهم؟

 

گنجاندن مراحل تمرينات با حجم كم ، يك حركت هوشمندانه است كه به شما كمك مي كند عضلات در حال رشد خود را در دراز مدت حفظ كنيد.

 

متأسفانه ، اين استراتژي به طور گسترده استفاده نمي شود. بسياري از ما مي ترسيم كه ماهيچه هاي ما از بين بروند اگر يك روز در ورزشگاه عقب نشيني كنيم. بگذريم ، يك هفته يا يك ماه كامل. اين طرز فكر باعث مي شود كه ترمز دستي روي هيپرتروفي شما قرار گيرد!

 

هنگامي كه براي اولين بار يك مرحله جامدسازي را براي مشتريان توضيح مي دهم ، اغلب با اين جمله پاسخ مي دهم: "اما من مي خواهم اندازه بيشتري بسته بندي كنم. آيا نمي توانم فقط با فاز بيلد طولاني تر حجم دهي كنم؟ "

 

در حالي كه تعقيب دستاوردهاي بيشتر جذاب است ، اگر قبلاً چندين ماه تمرينات سخت ، م ،ثر و كارآمد با حجم بالا را انجام داده ايد ، اقدامي عاقلانه نيست. اين دقيقاً همان كاري است كه شما در مرحله Build انجام داده ايد. دليل اين كه تلاش براي طولاني تر شدن مرحله ساخت مشكل ساز است ، بر اساس چند اصل است كه قبلاً در اين مجموعه به آن پرداخته ام:

 

    اثر تقابل مكرر

    كاهش بازده

    حداكثر حجم قابل بازيابي

    مقاومت سازگار

 

به جاي پوشش مجدد همه اين موارد ، در اينجا خلاصه اي سريع از چرايي تركيب اين عوامل براي ايجاد يك نتيجه طبيعي در مرحله ساخت وجود دارد.

 

بدنه يك ماشين سازگار شگفت انگيز است. هرچه بيشتر كاري را انجام دهيد ، بدن شما بيشتر سازگار مي شود و كمتر از آن نتيجه مي گيريد. آموزش مداوم بدنسازي با حجم بالا نمونه اي از اين موارد است. پس از 4 مرحله كوچك كه شامل يك مرحله كامل ساخت است ، چندين ماه آموزش خسته كننده داشته ايد. بدن شما بيشتر سازگاري هاي لازم را براي زنده ماندن از حمله تمرينات مرحله Build ايجاد كرده است. مقاومت تطبيقي ??ايجاد شده است و انجام همان كارها مزاياي كمي به همراه خواهد داشت و ممكن است شما را فراتر از توانايي خود براي بازيابي قرار دهد.

 

به طور خلاصه ، اگر به همان شيوه آموزشي ادامه دهيد ، در نهايت كار خود را متوقف مي كند. انجام بيشتر همين كارها بر اين واقعيت غلبه نمي كند. با اين حال ، اين دقيقاً اشتباهي است كه اكثر افراد علاقه مند به ورزشگاه انجام مي دهند. از اين اشتباه اجتناب كنيد و تغيير راهبردي در آموزش خود ايجاد كنيد تا بتوانيد در آينده به موفقيت برسيد.

منبع : مرواريد شهري نجات   

https://morvarid-shahrinejat.com

https://www.reddit.com/r/business/comments/pigtn9/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF/

https://myspace.com/orlaoneal8

https://www.goodreads.com/user/show/140004693-orla-oneal8

https://disqus.com/by/orlaoneal8/about/

 

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=MennaMeyers3

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:MennaMeyers3

https://www.pubpub.org/user/cohan-neale-12

http://beristain.udeo.edu.gt/user/mennameyers3/

https://wiki2.eecs.umich.edu/hrb/index.php/User:MennaMeyers3

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:MennaMeyers3

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

 

 

پنكه در مقابل AC: كدام بهتر است؟

۲۶ بازديد

پنكه  در مقابل AC: كدام بهتر است؟

در ميان بسياري از روشهاي دستيابي به سرمايش فضا ، برجسته ترين آنها يا تهويه مطبوع يا پنكه سقفي - Fan Vs AC هستند. هر دو اين وسايل خنك كننده در بين صاحبان خانه كاربرد گسترده اي پيدا كرده اند ، از اولين شكل پنكه هاي سقفي از 500 سال قبل از ميلاد استفاده مي شود. در مقايسه ، كولرها به لطف آقاي ويليس كرير ، اختراع نسبتاً جديدي هستند. تهويه مطبوع گرچه در حال استفاده جديد است ، در سراسر ايالات متحده بسيار محبوب شده است ، حدود 90 درصد از خانه ها داراي تهويه مطبوع هستند در حالي كه 47 درصد در 1973 بود.

 

بحث Fan در مقابل AC مدت زيادي است كه درگير است. طرفداران هميشه ليستي از نكات صرفه جويي در مصرف انرژي را در تابستان تهيه مي كنند ، در حالي كه تهويه مطبوع خنك كننده فوق العاده اي را فراهم مي كند!

 

طرفداران هر دو دلايل متفاوتي را براي استفاده از هر دستگاه ارائه كرده اند. به عنوان مثال ، پنكه هاي سقفي خنك كننده سبك تا متوسط ??را از طريق مكانيسم ديگري در مقايسه با كولر گازي ، اما با هزينه بسيار كمتر ، ارائه مي دهند. در مقابل ، سيستم هاي تهويه مطبوع قدرت خنك كنندگي بيشتري دارند اما با هزينه اي نامتناسب بالاتر. بنابراين ، آيا فن ها بهتر از تهويه مطبوع هستند؟ بگذاريد مزايا و معايب هر دو را مرور كنيم و دريابيم كدام در خانه شما بهتر جواب مي دهد.

AC vs Fan: هزينه اجراي آنها چقدر است؟

تجزيه هزينه AC در برابر فن

 

فاكتور اصلي براي همه هزينه فن در مقابل هزينه AC است. برخي از سوالاتي كه همچنان مطرح مي شوند - هزينه يك فن چقدر است؟ هزينه اجراي يك فن در تمام طول روز چقدر است؟ آيا كار با كولر گران است؟

 

هزينه اجراي فن در مقابل كولر گازي چيزي است كه متغيرهاي زيادي را شامل مي شود. شامل هزينه اوليه ، هزينه بهره برداري و نگهداري مي شود. بنابراين بياييد نگاهي بيندازيم:

طرفداران سقفي- انواع و هزينه استفاده

 

دو نوع فن وجود دارد AC و DC. يك فن AC مستقيماً از پريز برق منزل شما با برق متناوب 110 ولت كار مي كند. از طرف ديگر ، طرفداران DC جريان متناوب را به جريان مستقيم تبديل كرده و سپس عملكرد مي كنند. فن هاي DC جديدتر دو سوم انرژي كمتري نسبت به فن هاي AC مشابه مصرف مي كنند.

دريچه كولر

اما اين هزينه كم در حال اجرا با يك احتياط همراه است ، هزينه اوليه. فن هاي DC گران تر از پنكه هاي AC هستند. اما در طولاني مدت ، آنها در هزينه هاي عملياتي شما صرفه جويي مي كنند. به عنوان مثال ، يك فن سقفي DC معمولاً با توان 30 وات كار مي كند كه در حدود 1 سنت در ساعت توليد مي شود. با تمديد اين استفاده به كل ماه ، هزينه آن در حدود 1.20 دلار در ماه است. اين كمتر از نوشابه است!

 

فن ها نيازي به نگهداري سنگين ندارند. فقط بايد تيغه ها را تميز كنيد ، پيچ ها را محكم كرده و ياطاقان موتور را هر فصل يك بار روغن كاري كنيد. براي صرفه جويي در هزينه هاي نگهداري مي توانيد تمام اين تعميرات را خودتان انجام دهيد.

 

https://matchguaranty.com/activity/p/394690/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4465369/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97930/

https://www.launchora.com/story/1628406497---0

https://all4webs.com/piepimple5/15831585174016701607-170516081?38290=64008

https://app.box.com/s/7tbkgwkfmv58klqmwmxp6bvw6rjm80lg

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803254//

https://www.techsite.io/p/2472849

https://yorfriends.com/blogs/post/866

http://vedadate.com/member/blog_post_view.php?postId=143197

 

 

 

پربازديدترين سايت تبليغاتي در استان البرز

۳۵ بازديد

با درج تبليغ در سايت كرج آگهي ديده شويد.

 

222222_a9m.jpg

شما مي‌توانيد فروشگاه، محصولات و خدمات خود را در سايت كرج آگهي ثبت و از اين طريق به تعداد كثيري از مشتريان معرفي شويد. به طور حتم بهره‌مندي از تبليغات در اين سايت باعث جذب مشتري بيشتر و افزايش درآمد شما مي‌گردد.

درج آگهي در سايت كرج آگهي به دو صورت كاملاً رايگان و ويژه (با تعرفه اي مشخص) به‌راحتي قابل انجام است.

 

?? #تعرفه_آگهي ??

? #آگهي_رايگان ??

?  مشاهده جزئيات بيشتر در سايت كرج آگهي (https://karajagahi.com/)

 

?#آگهي_شبكه‌‌_هاي_اجتماعي ??

? نمايش آگهي در وبسايت + اينستاگرام + كانال تلگرام كرج آگهي

? انتشار 2 استوري در اينستاگرام

? آگهي در كانال تلگرام به مدت 12 ساعت پين مي‌شود.

? نمايش لينك سايت و شبكه‌اجتماعي شما

? آگهي هرگز پاك نمي‌شود.

?? هزينه آگهي: 3?000 تومان

 

? #آگهي_سه_ماهه ??

? نمايش آگهي در وبسايت + اينستاگرام + كانال تلگرام كرج آگهي

? انتشار 3 پست و ? استوري در اينستاگرام

? آگهي در كانال تلگرام به مدت 2? ساعت پين مي‌شود.

? نمايش لينك سايت و شبكه‌اجتماعي شما

? امكان نمايش آگهي در #صفحه_اول_گوگل

? آگهي 3 ماه نگه داشته مي‌شود.

?? هزينه آگهي: 2?0000 تومان

?? هزينه تمديد آگهي: 200000 تومان

 

?#آگهي_شش_ماهه ??

? نمايش آگهي در وبسايت + اينستاگرام + كانال تلگرام كرج آگهي

? انتشار ? پست و 12 استوري در اينستاگرام

? آگهي در كانال تلگرام به مدت ?8 ساعت پين مي‌شود.

? نمايش لينك وبسايت و شبكه‌اجتماعي شما

? امكان نمايش آگهي در #صفحه_اول_گوگل

? آگهي ? ماه نگه داشته مي‌شود.

?? هزينه آگهي (10%تخفيف): ??0000 تومان

?? هزينه تمديد آگهي: ?00000 تومان

 

?? ثبت آگهي از طريق لينك زير????

https://karajagahi.com/ثبت-آگهي

 

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

۳۷ بازديد

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

انواع دستگاه بخور

امروزه دستگاه هاي بخور در دو مدل اصلي توليد و عرضه مي شوند. همان گونه كه مي دانيد، دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم اين دو مدل اصلي هستند. تفاوت عمده و مرز جداسازي آن ها نيز با توجه به دماي بخور توليدي است. كه تاثير عمده اي در خريد دستگاه بخور دارد.

در واقع ميزان سردي و گرمي بخور با توجه به دماي محيط، مهمترين وجه تمايز آن هاست. البته اين دو مدل خود داراي انواع ديگري نيز هستند كه هريك از آن ها ويژگي ها و امتيازات ويژه اي را در اختيار استفاده كنندگان قرار مي دهد. مواردي كه به دقت در ادامه مورد بررسي قرار گرفته است و در قيمت دستگاه بخور تاثير گذار است.

 

 چرا بايد از دستگاه بخور استفاده كنيم؟

تنفس در مكاني كه از رطوبت مناسبي برخوردار است به تسكين بيماري هاي تنفسي و آلرژي كمك مي‌كند. به عنوان مثال رينيت آلرژيك يكي از اين مشكلات تنفسي است كه اغلب با علائمي همچون گرفتگي بيني، تحريك و التهاب بافت‌هاي ظريف و مرطوب مخاط بيني همراه است. كاهش اين التهاب نقش مهمي در تسكين عوارض اين‌گونه حساسيت‌ها دارد. به همين جهت استفاده از دستگاه بخور براي اين دسته از افراد امري ضروري محسوب مي‌شود.

زماني كه بافت‌هاي بيني به اندازه كافي مرطوب باشند، مواد محرك و آلرژي‌زا، توانايي فعاليت نداشته و علائم حساسيت كاهش پيدا خواهد كرد. كشف سطح رطوبت مناسب امر دشواري به نظر مي‌رسد. به اين دليل كه ذرات گرد و غبار و ديگر مواد حساسيت‌زا مانند كپك، در رطوبت كم، توانايي رشد كردن ندارند. در مقابل نيز رطوبت بيشتر براي بافت گلو و مجاري بيني بهتر است. رطوبت هواي خانه يا اتاق شما بايد در يك سطح استانداردي قرار داشته باشد كه نه چندان خشك و نه زياد مرطوب باشد.

k1_fmwc.png

  1. بخور سرد

دستگاه بخور سرد  يكي از روش هاي رايج براي افزايش و تأمين رطوبت است. دماي بخور سرد اغلب پايين تر از دماي محيط است و در نتيجه به آن سرد گفته مي شود. همچنين در بخور سرد، آب بخار نمي شود، بلكه طي فرآيندي به توده اي مه مانند و غبارگونه در مي آيد كه سبب افزايش رطوبت هوا مي گردد. دستگاه بخور سرد اغلب در نوع تبخيري و التراسونيك قابل تهيه و خريداري است.

  1. بخور گرم

دستگاه بخور گرم  يكي ديگر از انواع رايج بخور است. در اين مدل، بخور حاصل، دماي بالاتري نسبت به دماي محيط دارد. اين ويژگي علاوه بر تأمين رطوبت مي تواند سبب گرم كردن فضاي اتاق يا محل كار نيز شود. دستگاه بخور گرم نيز داراي دو نوع تبخيري و اولتراسونيك است كه هر يك، ويژگي هاي متفاوتي نسبت به نمونه هاي بخور سرد دارند.

پس از بيان كاربردهاي هريك از انواع بخور سرد و گرم، به بررسي دو نوع پركاربرد آن ها يعني تبخيري و اولتارسونيك و بيان مزايا و معايب هركدام اشاره خواهيم كرد.

دستگاه بخور سرد بهتر است يا گرم؟

هر دو دستگاه بخور سرد و گرم، گزينه‌هاي خوبي براي افزايش رطوبت و كاهش خشكي هوا هستند. اگر در خانه كودك يا حيوان خانگي داريد، خريد دستگاه بخور سرد ، انتخاب مناسب‌تري است. دستگاه‌هاي بخور سرد در رطوبت رساني به هوا به اندازه دستگاه‌هاي بخور گرم مؤثر هستند. تنها نكته‌اي كه نسبت به دستگاه بخور سرد مطرح مي‌شود، پخش شدن ذرات و قطره‌هاي آب در فضاي خانه است. به همين دليل اين قطره‌ها قادر به فراهم كردن زمينه لازم جهت رشد و گسترش باكتري‌ها و قارچ‌ها خواهد شد. با توجه به اين موضوع شستشو و تميز كردن محفظه بخور سرد، از بروز اين مشكل پيشگيري خواهد كرد. با تميز كردن مخزن دستگاه رطوبت ساز از تجمع املاح و رشد باكتري، ميكروب و كپك جلوگيري مي‌شود.

 

طرز كار بخور سرد و گرم:

در بخور گرم معمولا به وسيله يك المنت داخلي، آب موجود در مخزن گرم شده و سپس تبخير مي‌شود. همانطور كه گفته شد، استفاده از اين دستگاه تاثير شاياني بر بهبود علائم سرماخوردگي، آنفولانزا و ساير بيماري‌هاي اين چنيني دارد. باعث روان شدن مخاط و جلوگيري از سرفه خشك نيز مي‌شود.

در بخور سرد هم به روش‌هاي مختلفي بخور نسبتا هم دما يا كمي كمتر و بيشتر از دماي محيط ايجاد مي‌شود. اين فرايند به روش‌هاي گوناگوني صورت مي‌گيرد كه يكي از اين روش‌‌ها فناوري اولتراسونيك است.

بخور سرد اولتراسونيك قطرات آب را به ذرات بسيار ريزي تبديل كرده و در هوا پخش مي‌كند. اين ذرات طراوت و رطوبت كافي را به ميزان مناسبي ايجاد مي‌كنند و تنفس سالم‌تري در فضا صورت مي‌گيرد.

 

كنترل خروجي رطوبت

مي توان رطوبت دستگاه هاي بخور را كنترل كرد و اين كار را از طريق سه متغير انجام مي دهند كه بعضي از آن ها ممكن است دو جا براي اين كار داشته باشند. مي توانيد حالت چرخش را روي حالت روشن يا خاموش قرار دهيد تا در سطح مناسبي قرار بگيرد اما معمولاً افراد آن را روي حالت اتوماتيك مي گذارند.

حمل و نقل راحت

بعضي از دستگاه هاي بخور آب، حجم بسيار كمي دارند و بلند كردن و جابجايي آن بسيار راحت است. در واقع اين دستگاه ها به گونه اي طراحي شده اند كه اگر داخل آن ها را با آب پر كنيد ، باز هم سنگيني زيادي نخواهند داشت و همچنين دو عدد فيلتر در درون آن ها قرار گرفته كه در رطوبت هوا نقش بسيار مهمي دارد.

تنظيمات ميزان صدا

ممكن است كه بعضي از دستگاه هاي بخور داراي صداي خفيفي باشند و اگر اين دستگاه را در اتاق قرار دهيد، ممكن است كه از صداي آن كلافه شويد . مي توانيد شب هنگام آن را روي ضعيف ترين حالت صدا بگذاريد و حتي بعضي از دستگاه هاي بخور نيز مي توانند از طريق تنظيمات ، كاملا بي صدا شوند ، حالت هاي سايلنت كاملا بدون صدا نيستند اما صداي آن ها اصلاً قابل توجه نخواهد بود.

سخن پاياني

يك دستگاه بخورِ سرد و رطوبت ساز خوب، مي‌تواند به شما كمك كند خواب راحتي داشته باشيد و بيشتر احساس سلامتي كنيد. هواي پاك منزل و رطوبت كافي مي‌تواند سوزش چشم‌ها و خشكي گلوي شما را برطرف كند و احساس شادابي در شما به وجود آورد. يادتان باشد اولويت‌هايتان را مشخص كنيد و سپس بهترين دستگاه بخور  را خريداري كنيد.

ما در فروشگاه تجهيزات پزشكي زيمانو بهترين دستگاههاي بخور را براي شما فراهم كرده ايم.