نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

۲۵ بازديد

نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

نقش و كاربرد پله حفاظ پله در خانه ها مسكوني پلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله حفاظ پله تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلكان پيچي به شكل ها و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله حفاظ پله فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و ,روي آورده اند كه نمونه هاي فوق العاده شيك و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان در خانه هاي لوكس و مجلل به نظاره نشست كه هر كدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود كه براي بار نخست پا به اين خانه ها نهاده اند .

نصب حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده چگونه است؟

شما بايد بتوانيد نوع هاي جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور زشت ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد.

نوع هاي حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده

ساخت اين نوع حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميتوانيد خريد حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. نوع هاي مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها استفاده كنيد. حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده شامل نوع هاي زير است:

حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده آكاردئوني

علت اين نوع نامگذاري اين است كه اين نوع حفاظ ها شبيه به آكاردئون هستند. حفاظ پنجره آهني از نوع آكاردئوني در واقع از نوع تاشو است كه يك طرف آن زمان بسته شدن كاملا جمع خواهد شد. شما ميتوانيد توسط اين نوع حفاظ ها، قسمت وسيعي از پنجره را تحت پوشش قرار دهيد. قطعات اين سازه ها بايد به شكلي هنرمندانه به هم متصل شوند. دقت داشته باشيد كه براي استفاده از حفاظ آكاردئوني همچنين بايد از دو قفل استفاده كنيد تا امنيت را ايجاد كنيد.

منظور از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه نوع هاي مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها تنها يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

زماني كه مي گوييم قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با نوع هاي قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها آشنا كنيم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440102/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/967745/

https://ello.co/haddikhan3341/post/kvjy33esonx-xdvdjwyxtg

https://vvfit.com/activity/p/1254409/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/767295/

https://www.aiuextension.org/activity/p/745260/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440134/

https://edukite.org/activity/p/1519553/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276679300/

https://vk.com/wall531217510_33011

چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

۲۶ بازديد

ساكنين بعضي ساختمان هاي قديمي به علت موقعيت مكاني ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نيستتد كه خانه خود را فقط به علت اينكه آسانسور ندارند تعويض كنند در اين شرايط بهترين گزينه، نصب آسانسور است اما در اين ميان بسياري از ساختمان ها فضاي كافي براي نصب آسانسور را ندارند و اين سوال براي آن ها مطرح است كه چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

آسانسور مانا با متخصصين حرفه اي و با تجربه، نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور و نصب آسانسور در بيرون ساختمان قديمي در استان تهران را امكان پذير كردند. گروه آسانسور مانا با بررسي شرايط پلكان ساختمان نصب آسانسور در فضاي كم را امكان پذير مي كنند. مشتريان عزيز مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس بگيرند.

نصب آسانسور در فضاي كم

همشهريان عزيز با برررسي و تشخيص متخصصين حرفه اي شركت مانا آسانسور در تهران امكان نصب آسانسور در فضاي كم وجود دارد.

خيلي از افرادي كه در ساختمان هاي فاقد آسانسور زندگي مي كنند، بارها و بارها تصميم به نصب آسانسور مي گيرند اما بدون مشورت با شركت و كارشناس متخصص به علت كمبود فضا از نصب آن منصرف مي شوند. در اين شرايط به خصوص كه با كمبود جا براي نصب آسانسور روبرو هستيد از چند متخصص شركت معتبر آسانسور سوال بپرسيد و مشورت بگيريد.

متخصصين آسانسور مانا  asansormana.com با ارائه انواع خدمات تضميني به صورت ?? ساعته و شبانه روزي به مشتريان خود مي باشند توانستند كه پس از چندين سال سابقه كاري حرفه اي، نام حرفه اي از خود به جا بگذارند.

همانطور كه مي دانيد اين روز ها انواع مختلفي از آسانسور مورد استفاده قرار مي گيرند و با توجه به شرايط ساختمان، مي توان آن را با دريافت مجوز و تاييد متخصصين، در بيرون ساختمان نضصب كرد و يا از ابعاد كوچك و استاندارد آن استفاده كرد. از اين رو ديگر نگران نصب آسانسور در ابعاد كم نباشند كافيست كه انجام اين كار را به يك شركت معتبر نصب آسانسور بسپاريد.

از آن جايي كه بر اساس مقررات ملي ساختمان حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور ??? در ??? است و در اندازه هاي پايين تر از ??? در ??? قابل اجرا نيست بايد پيش از هر كاري يك شركت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بيابيد و با خيالي آسوده انجام كار را به تيم مهندسين مجرب آن بسپاريد تا از نتيجه حاصل از آن رضايت خاطر داشته باشيد.

نصب آسانسور در فضاي كم ويلا و خانه هاي دوبلكس

خانواده هايي كه در خانه هاي قديمي دوبلكس زندگي مي كنند و به مرور زمان استفاده از پله برايشان سخت و طاقت فرسا مي شود و از طرفي با توجه به نقشه خانه فكر نمي كنند كه امكان نصب آسانسور در فضاهاي كم هم وجود دارد. مي توانيد از آسانسور هاي خانگي كوچك و يا به اصطلاح هوم لييفت استفاده كنند. مي توانيد در اين زمينه از مشاوره هاي با تجربه بهترين شركت آسانسور در تهران (آسانسور مانا) استفاده كنيد و بهترين نقطه از منزل را براي نصب آسانسور انتخاب كنيد.

اين آسانسور ها مناسب خانه هاي و ويلاهاي دوبلكس جديد و قديمي است و به علت ابعاد كم و ساده كردن جابجايي ميان طبقات خانه براي افراد سالمند طرفداران بسياري دارند.

EIS در دوربين مدار بسته چه كاربردي دارد؟

۲۶ بازديد

EIS در دوربين مدار بسته چه كاربردي دارد؟

 بسيار پيش مي آيد كه  دوربين مداربسته  در مكان هاي عمومي، شلوغ و روباز نصب شوند. اين امر باعث مي شود تا همواره در معرض عوامل طبيعي و مكانيكي همچون باد، باران، رفت و آمد افراد و ... باشند. اين مسئله ممكن است منجر به وارد آمدن ضربه و ارتعاش به دوربين ها شده و از كيفيت و وضوح تصاوير آنها كاسته و يا ايجاد تاري كند.
بعلاوه در دوربين هاي مداربسته پيشرفته تر با افزايش كيفيت تصاوير و افزايش قدرت زوم در دوربين ميزان تاري و نويز نيز افزايش يافته و بيشتر نظر بيننده را جلب مي كند. همچنين با افزايش زوم دوربين نسبت به لرزش و ارتعاش حساس تر مي شود.
به منظور برطرف كردن اين مشكلات، توليدكنندگان دوربين هاي مداربسته همواره در تلاشند تا با ابداع روش هاي گوناگون و نوين در صدد رفع اين مشكلات برآمده و نقائص مربوط به كيفيت تصاوير را كه فاكتور اصلي يك سيستم  دوربين مداربسته  است برطرف نمايند. يكي از اين روش هاي ابداعي، چيپ هاي تثبيت كننده ديجيتالي يا الكترونيكي هستند كه در ادامه به شرح آن مي پردازيم. 

تثبيت كننده تصوير ديجيتالي (EIS)

تثبيت كننده تصوير الكترونيكي (EIS) به منظور ارتقا كيفيت تصوير ابداع شد. در اين روش با استفاده از پردازشگر الكترونيكي EIS تاري و عدم وضوح تصاوير كه اغلب بر اثر لرزش دوربين ايجاد مي گردد، كاسته مي شود.
در اين روش با استفاده از الگوريتم هاي خاص، دوربين خارج از مرز ديد استاندارد (كه به دليل حركت دوربين گرفته شده) مي تواند پيكسل هاي تصوير را تشخيص دهد. سپس با استفاده از اطلاعات موجود در اين پيكسل ها تصوير الكترونيكي از فريمي به فريم ديگر تعويض مي گردد تا يك تعادل حركتي در تصاوير دوربين ايجاد گردد.
بدين ترتيب اين روش تضمين مي كند كه تصاوير بدون تاري و نويز خواهند بود. البته لازم به ذكر است كه با اين وجود، در حين اين عمليات تصوير نهايي به صورت خيلي كم، كوچكتر مي گردد، زيرا برخي از نقاط مرزي در تصوير حذف مي گردند. اين امر مي تواند تا حدودي منجر به كاهش كيفيت تصاوير گردد، اما چشمگير نيست.
چيپ تصوير EIS يك قطعه سخت افزاري است و معادل نرم افزاري آن تكنولوژي DIS مخفف عبارت Digital Image Stabilization به معناي تثبيت كننده ديجيتالي تصوير است. در مقام مقايسه قاعدتا عملكرد EIS نسبت به DIS به مراتب بهتر است.

تفاوت EIS و OIS

يكي ديگر از روش هاي اصلاح نقائص تصاوير در هنگام ارتعاش يا لرزه تثبيت كننده تصوير نوري يا OIS است.
در اين روش رفع اثرات تاري حاصل از لرزش دوربين مدار بسته از طريق اجزاي سازنده داخلي دوربين انجام مي شود و به اين ترتيب از اثرات مخرب لرزش هايي كه به كل بدنه دوربين وارد مي گردد، جلوگيري مي كند. دوربين ارتعاشات را از طريق سنسورهاي حركتي خود تشخيص داده و سپس به صورت مكانيكي موقعيت لنز يا در برخي موارد حسگر نور را تغيير مي دهد و بدين ترتيب باعث مي شود تا نور همواره به سنسور دوربين اصابت كند.
اما در مقايسه، تثبيت كننده تصوير الكترونيكي يا ديجيتالي EIS روشي است كه بر پايه تجزيه و تحليل تصاوير گرفته شده در هنگام لرزش دوربين عمل مي كند. بنابراين مي تواند به عنوان يك راه حل واكنش پذير و نه به عنوان پيشگيرانه در نظر گرفته شود.

  1. https://faizan12.mystrikingly.com/blog/1076b286f01
  2. https://beetlegum3.werite.net/preview/beetlegum3/cf9a91f3e6f2c1d0d18acd5dec47a11c298d959d/2021/07/27/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F
  3. https://www.notion.so/8db7506f5b664f74907432cf1097673f
  4. https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20536395

 

دليل صدا دادن آسانسور شما چيست؟

۳۲ بازديد

همان طور كه مي دانيد؛ كار  كردن اغلب وسايل مكانيكي مثل آسانسور، با لرزش و يا توليد صدا همراه است و در نتيجه گاهي اوقات اين صداها باعث آزار و اذيت كردن افراد مي شود. صدا دادن آسانسور؛ در بعضي مواقع امكان دارد بسيار خطرناك باشد و به افراد هشدار دهد. از اين رو قبل از هر چيزي بايد به دنبال دليل صدا باشيد و سعي كنيد اگر ايرادي داشت؛ آن را بر طرف كنيد. در ادامه اين مقاله بلاگ با كمك آسانسور مانا بيشتر با دليل صدا دادن آسانسور آشنا مي شويد.

نازك بودن اندازه ديوار

امروزه به علل مختلفي در صنعت ساختمان سازي؛ ضخامت ديوارها را كمتر از حد معمول درست مي كنند و همين باعث صدا دادن آسانسور مي شود. از اين رو مي توان گفت كه جاي نگراني وجود ندارد و نيازي به تعمير آسانسور نيست.

آلوده بودن كفشك  هاي آسانسور  https://asansormana.com/

كفشك آسانسور وسيله  اي  است كه باعث مي شود كادر وزنه بر روي ريل و كابين آسانسور راحت تر حركت كنند. به همين دليل مي توان گفت كه كفشك در حركت آسانسور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و اگر كثيف باشد؛ باعث صدا دادن آسانسور مي شود. پس از اين كه مطمئن شديد صداي آزار دهنده از كفشك است؛ بايد براي تميز كردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهيد تا آسانسور روان  تر حركت كند و ديگر صدايي ايجاد نشود.

هنگام سرعت گرفتن آسانسور

گاهي اوقات بر اثر سرعت گرفتن؛ صداهايي از آسانسور بلند مي شود اما قبل از پيگيري براي تعمير آسانسور بايد درباره مدل سرعت گيري آن اطلاعات و آگاهي هاي لازم را به دست آوريد. در اين مورد هم امكان دارد صدا به دليل عدم تنظيم ترمز باشد كه اين صدا بيشتر در حين ايستادن آسانسور رخ مي دهد.

خشك شدن ريل هاي آسانسور

ريل  آسانسور براي هدايت كابين  آسانسور و كادر وزنه در چاه آسانسور نصب مي شود. اين ريل علاوه بر هدايت كابين آسانسور و كادر وزنه؛ وظيفه دارد تعادل را بين اجزا ايجاد كند و باعث پيشگيري از هر گونه لرزش و صدا دادن آسانسور شود. ريل آسانسور براي اين كه بتواند به نرمي و به صورت روان در چاه آسانسور حركت كند؛ نياز به روغن كاري دارد و بايد هر چند وقت يك بار آن را انجام دهيد.

تعميركاري كه هر ماه براي بازرسي از آسانسور شما مي  آيد؛ بايد هر دفعه از پر بودن روغن دان  ها اطمينان لازم را حاصل نمايند. زيرا اگر آسانسور شما به  طور مرتب و به صورت ماهيانه سرويس نشود؛ خرابي در آن به وجود مي آيد و در نتيجه باعث زياد شدن صدا و تعمير آسانسور خواهد شد.

به گفته كارشناسان بهترين مركز تعمير آسانسور اگر هيچ كدام از علل بالا باعث كم شدن صدا در آسانسور تان نشده است؛ بايد با به  كارگيري كف گردها، الكترو موتورهاي كم صدا، درام ترمز، بالانس خوب روتور، بالانس ديناميكي كوپلينگ، و… مشكل صداي آن را برطرف كنيد. معمولا بيشتر صدا  هاي ايجاد شده از آسانسور را مي  توان با سرويس كردن از  بين برد و اگر به طور مرتب مورد بررسي قرار بگيرند، كمتر با بعضي مشكلات و صدا دادن آسانسور روبروآ خواهند شد.

علل از كار افتادن آسانسور

سيستم آسانسور يك سيستم الكتريكي مكانيكي است كه از قطعات ريز و درشت بسياري تشكيل شده است. اختلال در هر يك از بخش هاي حياتي آسانسور مثل موتور آسانسور يا تابلو فرمان آسانسور منجر به از كار افتادن آسانسور و از دسترس خارج شدن سرويس دهي آن مي شود. اين اختلال ها ممكن از در بخش الكتريكي آسانسور يا در بخش هاي مكانيكي آن رخ دهد. گاهي عوامل از كار افتادن آسانسور از داخل خود سيستم آسانسور است و گاهي امكان دارد عوامل بيروني همچون قطع شدن برق باعث از كار افتادن آسانسور شود. در اين صفحه شركت آسانسور مانا قصد دارد مروري بر مهم ترين علل از كار افتادن آسانسور بيندازد و حوادث احتمالي از كار افتادن آسانسور را بررسي كند. پس تا انتها با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

 

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

۳۷ بازديد

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

وقتي به سايبان ها فكر مي كنم ، به سايه هاي پنجره راه راه سبز و سفيد جنگلي در دوران جواني خود فكر مي كنم كه ثابت بالاي پنجره هاي خانه مادربزرگم بودند. آيا مي دانيد كه سايبان ها به مصر باستان و سوريه برمي گردد كه مغازه داران از تشك هاي بافته شده براي سايه زدن به غرفه ها و خانه هاي بازار استفاده مي كردند؟ براي ساليان متمادي ، سايه بان به سايبان ها متكي بود تا از فضاي داخلي در برابر نور خورشيد محافظت كند و به حفظ محيط خنك در ماه هاي تابستان كمك كند. در حالي كه سايبان هاي پنجره ثابت ديگر براي خانه هاي مدرن متداول نيستند ، سايبان هاي جمع شونده هنوز براي ايجاد سايه در فضاي باز بسيار محبوب هستند.

سايبان ها به دو صورت ثابت و جمع شونده موجود هستند كه هم ظاهر و هم عملكرد بيروني خانه يا محل كار را بر عهده دارند. سايبان هاي ثابت كه از مزاياي آن مي توان به قاب محكم و طولاني مدت و حفاظت كامل از آب و هوا اشاره كرد ، بيشتر مناسب خانه ها و مشاغل تاريخي است تا خانه هاي مسكوني. تاريخ آنها طولاني و از بين رفته است و در برابر آزمون زمان و همه عناصر طبيعت مقاومت مي كند.

 

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/689v?k=2dc51edb7103a475c769cbac8e12c670

 

https://sites.google.com/view/easily-grow-within/home

 

سايبان هاي جمع شونده كه بر روي پنجره ها و حياط ها قابل استفاده است ، سايه اي كاربردي ايجاد مي كند و با حداقل ردپا ، جذابيت مدرن را برآورده مي كند. عملكرد آنها فراتر از يك سايبان ثابت با چندين سبك و عمليات است.

 

سايه بان پنجره ، مانند سايبان بولدسگالور سولاناي ما ، يك سايبان مينيمال است ، در طراحي آن ساده است. به عنوان اساسي ترين سايبان جمع شونده ، سايه غلتكي با دو بازوي عمودي مستقيم است كه در محل اتصال به هم چسبيده اند و اجازه مي دهد سايه گسترش يافته و عقب بكشد. پارچه مورد استفاده در اين نوع سايبان ها از اكريليك بافته شده تا پارچه لمينت شده ، براي استفاده در فضاي باز تأييد شده است و در برابر عناصر و محو شدن مقاومت مي كند. مي توان آن را به صورت دستي يا براي سيم كشي سيم كشي كرد و معمولاً گزينه اي براي افزودن يك كاپوت محافظ جداگانه براي اطمينان از يكپارچگي پارچه در طول زمان دارد. سايبان هاي پنجره ، همانطور كه از نامشان مشخص است ، پنجره ها و درهاي حياط را تزئين مي كنند ، اما مي توانند تا 18 فوت عرض داشته باشند و آنها را براي حياط هاي بيروني نيز انتخاب مي كند.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pedicure.com/activity/p/439454/

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

 

 

https://hookedheartie.com/activity/p/869073/

http://mel-assessment.com/activity/p/799826/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/532277/

https://www.webtalk.co/n/35303372

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/153879232023315

http://y8space.com/activity-2/p/413589/

https://www.aiuextension.org/activity/p/744599/

https://hometownhomedecor.com/activity/p/467572/

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ايران

۳۴ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/03/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

كليد و پريز مدل ايران يكي از پرطرفدارترين و پرفروش‌ترين مدل‌هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز‌هاي مدل ايران 2009 و ايران 2008 در طول مدت توليد در طي ساليان متوالي همگي داراي مكانيزم به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند.

اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه‌ها و به روزترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا ساخته ميشود.

شركت صنايع فضل الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل ايران با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد.

مدل ايران 2009 و ايران 2008 با توجه به كيفيت بالا و طراحي منحصر بفرد و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد. در ساخت اين نوع  كليد پريز از متريالي شامل پلي كربنات و ABS و همچنين فلز برنج و مس استفاده شده است.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/03/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران اين ميباشد كه كليد و پريز مدل ايران همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند و تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد.

يا به عبارتي ساده‌تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز ايران در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز‌ها ميباشد.

انواع كليد و پريز ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

كليد و پريز مدل ايران داراي چندين طرح متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز ايران به شرح زير ميباشد:

ايران اقتصادي 2009:

همانگونه كه از اسمش پيداست مدل ايران اقتصادي 2009 داري قيمت بسيار مناسب و ارزان ميباشد. كه در رنگ سفيد و كرم توليد ميگردد و شايد بتوان گفت از ارزان‌ترين مدل كليد پريز‌ها ميباشد، كه البته داراي مكانيزم با كيفيت ميباشد.

قاب رويه كليد پريز ايران اقتصادي 2009 سفيد و ايران اقتصادي 2009 كرم به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشد. البته مي‌توان اين مدل رو به صورت مكانيزمي و قاب جداگانه هم تهيه كرد.

ايران 2009 رنگي (پينتينگ):

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

مدل ايران 2009 رنگي (پينتينگ) از كليد و پريز داراي قاب‌هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي بژ، نقره‌اي، زغال‌ سنگي و زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم ايران 2009 استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز‌ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير و تركيب شدن با يكديگر را دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ‌ها لذت ببرند. كليد پريز ايران پينتيگ 2009 با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي مي‌بخشد و همچنين داراي قيمت ميان رده ميباشد.

ايران 2008 (ترنسپرنت):

در طراحي مدل ايران 2008 ترنسپرنت از كليد پريز‌ها از يك قاب طلقي با جنس پلي كربنات مقاوم در برابر خط و خش و همچنين مقاوم در برابر اشعه uv استفاده شده است. اين مدل شامل رنگبندي‌هاي متنوعي از جمله ترنسپرنت قهوه‌اي، ترنسپرنت شيشه‌اي شفاف، ترنسپرنت صورتي، آبي، خاكستري و سبز و ياسي ميباشد.

از نكات قابل توجه در اين مدل ميتوان به اين نكته اشاره نمود كه در طرح ايران 2008 شيشه‌اي به لطف قاب طلقي شفاف اين قابليت وجود دارد كه كاغذ ديواري‌هاي متنوع مطابق با كاغذ نصب شده روي ديوار را در  قسمت  زير قاب طلقي شفاف اين مدل نصب نمود تا هماهنگي بيشتري در دكوراسيون داخلي رو براي شما به ارمغان بياورد.

از مدل‌هاي پر فروش اين طرح ميتوان از مدل ايران قهوه‌اي بژ و ايران 2008 شيشه‌اي نام برد.

ايران متال سيلور:

هماهنگونه كه مشخص است در ساخت مدل ايران متال از متريال فلز (آلومينيوم و سرب خشك و… ) استفاده شده است و جنس قاب رويه كليد و پريز كاملا فلزي ميباشد كه جدا از زيبايي بي‌نظير، مصرف كننده هنگام لمس كليد پريز حس فوق العاده‌اي (حس كيفيت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد كرد. در حال حاضر اين مدل در چند رنگ: متال سيلور براق، متال سيلور مات، متال كروم تيره و متال طلايي و زيتوني توليد ميگردد.

همچنين شايان ذكر است ميتوان به صورت آپشنال و سفارشي در اين مدل كليد پريز متال سيلور كه به صورت اختصاصي و محدود توليد ميگردد از نگين‌هاي درخشان و براق استفاده كرد كه زيبايي خاص و دوچنداني به اين طرح  افزوده ميكند.

البته شايان ذكر است اين مدل جزو كليد پريز‌هاي گران قيمت و از سري كليد پريز‌هاي لوكس و لاكچري ميباشد.

 ايران 2009 فيلم پترن:

در ساخت و توليد مدل ايران 2009 فيلم پترن از طرح‌هاي خاص استفاده شده است كه در فضاهاي مختلف ميتوان با متريال‌هاي استفاده شده از دكوراسيون داخلي و محيط اعم از چوب و mdf و سراميك هماهنگ‌سازي كرد. تطبيق‌پذيري مدل ايران آن را براي انواع پروژه‌هاي ساختماني به گزينه مطلوب تبديل مي‌كند.

كليد و پريز ايران الكتريك مدل 2009 فيلم پترن، داراي چاپ ثابت و رنگ الكترواستاتيك ميباشد كه به صورت تكنولوژي فيلم پترن روي كليد و پريز‌ها ظهور ميگردد. كليد پريز ايران مدل 2009 فيلم پترن داراي تنوع طرح‌هاي متنوع از جمله طرح چوب – طرح سنگ – طرح كوبيسم يا هاشور و طرح سراميك ميباشد.

مي‌توان از قاب مياني با رنگ‌هاي بژ -نقره‌اي -زغال سنگي -زرشكي -سفيد و كرم  استفاده كرد كه با تركيب كردن اين مجموعه طرح‌ها و رنگ‌ها با يكديگر ميتوانيد كليد و پريز جديد منطبق با دكوراسون داخلي و رنگ محيط پيرامون خود خلق كنيد.

تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشدكليد و پريز ايران با ساختاري ساده و شيك با ظاهري زيبا مي‌تواند در محيط‌هاي اداري، منازل، ساختمان‌هاي تجاري، پروژه‌هاي انبوه‌سازي و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز مدل ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%88%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل ايران و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاه اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و آنلاين خريدتون رو انجام و سفارشات خودتون رو ثبت و به صورت رايگان درب منزل تحويل بگيريد.

 

 

دوره آموزش طراحي لباس

۳۲ بازديد

دوره آموزش طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس ، طراحي مد لباس شكلي از هنر است كه به ساخت لباس و اكسسوري هاي (لوازم جانبي) ديگر اختصاص دارد. داشتن ايده و ايجاد خلاقيت، يكي از مهم ترين ابزار بخش هنري است كه سبب طراحي يك لباس جديد مي شود. در دنياي مد، طرح هاي جديد، قبل از برش و دوختن به شكل طرح هاي دستي (طرح هاي اوليه) ارائه مي شوند. ابتدا يك الگو از شكل كلي مدل را به عنوان پايه طرح بكشيد، بسياري از طراحان مد، صدها الگو را تمرين مي كنند تا بتوانند موقعيت مورد نظرشان را خلق كنند.

آموزش طراحي لباس لازم نيست كه يك چهره واقع گرايانه را ترسيم كنيد، اما ارائه دادن يك نقاشي سفيد براي نمايش دادن تصاوير انواع لباس، دامن، بلوز، اكسسوري و ساير خلاقيت هاي شما ضروري است. اضافه كردن جزئياتي مانند رنگ، چين هاي لباس، درزها و دكمه ها به زنده شدن ايده هاي شما كمك مي كنند و طرح اوليه شما را به واقعيت تبديل مي كنند.

 

بيشتر بخوانيد: براي طراحي لباس از كجا شروع كنم؟

 

طراحي مد لباس

آغاز طراحي مد لباس

1. طراحي خود را شروع كنيد

آموزش طراحي لباس  مواد مورد نياز خود را براي طراحي مد لباس تهيه كنيد. يك مداد سربي سفت و خشك را انتخاب كنيد. مداد H بهترين گزينه در طراحي است، چرا كه اين مداد بسيار كم رنگ و سبك است و قابليت پاك شوندگي بسيار بالايي دارد و مي توان با آن علامت هاي ناقص و اشتباه را هنگام طراحي به آساني پاك كرد. علت ديگري كه اين مداد ها طرفداران زيادي دارند اين است كه آن ها را با مواد خاصي مي سازند و اين ويژگي آن ها را براي مواردي مانند طراحي پركاربرد مي كند، چرا كه هنگام طراحي كاغذ را سوراخ نمي كنند، باعث فرورفتگي در كاغذ نمي شوند، هيچ ردي روي آن باقي نمي گذارند و كاغذ را خراب نمي كنند. اين ويژگي به خصوص هنگام اضافه كردن رنگ به تصوير به خوبي حس مي شود. يك پاك كن با كيفيت و كاغذ ضخيم از جمله وسايل ضروري طراحان حرفه اي است، پس اگر مي خواهيد طراحي شما حرفه اي به نظر برسد، از اين وسايل نيز غافل نشويد.

https://www.shopmode.fashion/

كلاس طراحي لباس ،اگر شما مداد مناسبي در دسترس نداريد، مي توانيد با يك مداد شماره 2 طرحتان را بكشيد؛ فقط توجه داشته باشيد كه به جاي فشار دادن زياد مداد روي كاغذ، علائم سطحي و سبكي را ايجاد كنيد. با فشار زياد قلم روي كاغذ به هيچ عنوان توصيه نمي شود، چرا كه در صورت خطا نمي توانيد علائم كشيده شده را به خوبي پاك كنيد. همچنين براي نشان دادن طرح هاي لباس خود به وسايل رنگي مانند جوهر و يا رنگ ها نيز نياز داريد.

 

مد لباس

طراحي مد لباس

2. به ژست هاي مختلف الگو در طراحي مد لباس توجه كنيد

كلاس طراحي لباس  به ژست هاي مختلف الگو خود فكر كنيد و بهترين تصميم را بگيريد. مدل طراحي شما توسط الگو بايد طوري رسم شود تا طرحتان را به بهترين شكل ممكن نشان دهد و طراحي شما را خاص و حرفه اي جلوه دهد. مي توانيد مدل راه رفتن، نشستن، خم شدن و يا حالت هاي ديگر را طوري طراحي كنيد تا تمام قسمت هاي مدلتان به خوبي نمايش داده شود. الگوهاي مختلف را تمرين و امتحان كنيد، بايد ژست هاي مختلف را در حالت هاي مختلف براي لباس ها و سنين مختلف در نظر بگيريد. به عنوان يك فرد مبتدي ممكن است بخواهيد با رايج ترين ژست ها طرحتان را شروع كنيد. يكي از اين طرح هاي ساده، يك مدلي را نشان مي دهد كه روي سكوي نمايش مدل ها، ايستاده و يا در حال حركت است. اين يكي از ساده ترين الگوها است كه به شما اين امكان را مي دهد تا جزئيات و تمام زواياي طرحتان را به بهترين نحو نشان دهيد.

 

كلاس طراحي لباس  از آن جايي كه مي خواهيد طراحي مد لباس خود را طوري نمايش دهيد تا حرفه اي و جذاب به نظر برسند، بسيار اهميت دارد كه الگوها را دقيق، متناسب و به طرز ماهرانه اي ترسيم كنيد تا مانند طراحان حرفه اي به نظر برسيد و بتوانيد مدل خود را به وضوح به نمايش بگذاريد. همان طور كه پيش از اين نيز اشاره شد بسياري از طراحان براي به دست آوردن مهارت كافي و تكميل توانايي خود بارها و بارها تمرين مي كنند، پس شماهم نبايد با چند بار تمرين كردن دلسرد شويد، آنقدر تمرين كنيد تا مهارت لازم را پيدا كنيد.

 

طراحي مد لباس

3. روش هاي مختلف براي ايجاد الگو در طراحي مد لباس

كلاس طراحي لباس  روش هاي متفاوتي را براي ايجاد الگوها در نظر بگيريد. خيلي خوب و حرفه اي است كه الگو مدل ها را خودتان بكشيد، چرا كه اين امكان را به شما مي دهد تا يك مدل را با نسبت هاي دقيق مورد دلخواه خود طراحي كنيد، اما اگر مي خواهيد اين مرحله از كار را خودتان انجام ندهيد، ميانبرهايي وجود دارد تا مستقيم به الگو هاي لباس دسترسي پيدا كنيد.

 

شما مي توانيد الگو را به صورت آنلاين دانلود كنيد، جايي كه الگوهاي مختلف در طيف وسيعي از اشكال و اندازه ها وجود دارند، براي مثال مي توانيد يك الگو به شكل يك كودك، يك مرد، يك زن ريزه اندام و يا … را دانلود كنيد.

 

آموزش طراحي لباس و يا مي توانيد با كپي كردن طرح كلي يك مدل از آگهي مجله و يا تصاوير ديگر، يك الگو درست كنيد. كافي است يك تكه كاغذ رديابي (كاغذ پوستي- نوعي كاغذ براي كشيدن الگو) را روي مدلي كه دوست داريد قرار دهيد و به آرامي يك طرح كلي ايجاد كنيد.

 

رسم يك الگو در طراحي مد لباس

1. ترسيم خط تراز

آموزش طراحي لباس خط تراز (تعادل) را رسم كنيد. اين اولين خط در طرح شماست و بايد در رسم آن دقت كنيد، خط تراز مركز ثقل مدل شما را نشان مي دهد. آن را از بالاي سر تا نوك انگشتتان، در امتداد ستون فقرات خود بكشيد. حال براي نشان دادن سر، يك بيضي بكشيد. اين پايه و اساس الگو شماست و از اين طريق مي توان يك نقشه دقيق و متناسب را طراحي كرد. شما مي توانيد الگو را به عنوان اسكلت مدل فرض كنيد. در نتيجه طرح اصلي خود را خلق كنيد و در مورد آنچه مي خواهيد ايجاد كنيد فكر كنيد.

 

خط تعادل بايد يك خط عمودي مستقيم باشيد، حتي اگر مي خواهيد مدل در موقعيتي به جايي تكيه داده باشد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد مدلي طراحي كنيد كه كمي به سمت چپ متمايل شده است، باز هم بايد يك خط تعادل مستقيم و عمودي در وسط صفحه رسم كنيد، به اين صورت كه خط بايد از بالاي سر مدل تا زميني كه روي آن قرار دارد گسترش يابد.

 

دوره طراحي لباس توجه داشته باشيد كه هنگام طراحي لباس ، لازم نيست كه به خلق يك مدل متناسب بپردازيد؛ چرا كه اين لباس است كه به نمايش گذاشته مي شود و مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد، بنابراين مهارت شما در طراحي چهره اهميتي ندارد. در مورد ايجاد يك مدل دقيق و بي نقص و اضافه كردن جزئيات به چهره مدل خود بيش از حد نگران نباشيد و روي مسائل مهم تمركز كنيد تا بتوانيد در نهايت لباسي زيبا و جذاب را به نمايش بگذاريد.

 

طراحي مد لباس

2. ابتدا از طراحي لگن شروع كنيد

آموزشگاه طراحي لباس ابتدا طراحي ناحيه لگن را شروع كنيد. در زير وسط خط تعادل، دقيقا جايي كه لگن به طور طبيعي روي بدن قرار مي گيرد، مربعي با اضلاع مساوي رسم كنيد. اندازه مربع را با توجه به گسترده بودن مدل خود انتخاب كنيد. يك مدل لاغرتر از مربع كوچكتري نسبت به يك مدل بزرگتر برخوردار است.

 

ابتدا ژست مورد نظر خود را انتخاب كنيد و بر اساس طرحتان، مربع لگن را به سمت چپ و يا راست متمايل كنيد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد مدلتان به سمت چپ متمايل باشد، بايد مربع لگن را كمي به سمت چپ بچرخانيد و اگر مي خواهيد يك مدل ايستاده معمولي داشته باشيد، كافي است مربع را بدون هيچ زاويه كجي و به صورت قائم رسم كنيد.

 

 

 

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

۳۸ بازديد

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

حفاظ هايي كه به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند كه از جمله آنها ميتوان به حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه اشاره كرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز كردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني كه شما ميخواهيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه استفاده كنيد بايد بدانيد كه نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.

همه پنجره هايي كه در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممكن است كه در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شكسته شوند. در اينجاست كه نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد در ساخت ساختمان به آن دقت كنيد. شايد اولين چيزي كه افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميكنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه در واقع به شما كمك مي كند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد.

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه از چه چيز ساخته مي شود؟

همانطور كه از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس فرفورژه هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده كنيد ميتوانيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه 201 استفاده كنيد چرا كه در آن ها از آلياژ و نيكل كمتري استفاده شده است. در اين نوع فرفورژه ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مناسبتر است.

اما اگر شما قصد داريد كه حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه را براي خارج از خانه نصب كنيد بهترين راه اين است كه از نرده هاي 304 استفاده كنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيكل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

 

عوامل موثر براي انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آشنا خواهيد كرد.

قيمت حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. برخي اوقات، ساده ترين حفاظ ها هم ميتوانند كارايي خوبي براي شما داشته باشند.

كاربري حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود

جنس حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

با اينكه گفته مي شود كه اغلب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) از جنس آهن است اما باز هم شما ميتوانيد از استيل و يا فرفورژه هم استفاده كنيد. جنس اغلب نرده ها اما از همان آهن و يا فولاد خواهد بود كه پس بهترين راه اين است كه شما هم از همين جنس استفاده كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ آنلاين در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

اشنايي با دلايل سياه شدن تصوير تلويزيون و نحوه تعمير آن

۳۲ بازديد

اشنايي با دلايل سياه شدن تصوير تلويزيون و نحوه تعمير آن

يكي از اشكالات مشاهده شده در تلويزيون هاي تلويزيون، سياه شدن تصوير آنهاست. در اين وضعيت، يا بخشي از تصوير و يا همه آن، سياه مي شود و صفحه نمايش تلويزيون بدل به صفحه اي سياه مي شود. دليل ايجاد اين اشكال –يعني سياه شدن تصوير تلويزيون- در وهله اول بسته به نوع و تكنولوژي تلويزيون دارد.

به عبارتي ديگر، منشأ اين اشكال تا حد زيادي بستگي به اين موضوع دارد كه تكنولوژي تلويزيون ال سي دي، ال اي دي، پلاسما و يا اولد است. دليل ديگري كه امكان دارد سبب سياه شدن تصوير تلويزيون شود پنل تلويزيون است كه در بخش هاي آتي، مفصلا به آن پرداخته خواهد شد. سياه شدن تصوير تلويزيون به هر علت كه اتفاق بيفتد، مهم ترين نكته در تعمير آن، استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات بررسي و حضور متخصصيني مجرب است.

در غير اينصورت، اين امكان وجود دارد كه منشأ اشكال پيش آمده به درستي تشخيص داده نشده و تلويزيون به علت دستكاري هاي نابجا، دچار مشكل دوچندان شود. در بخش هاي آتي بعضي از رايج ترين علل سياه شدن تصوير تلويزيون شرح داده خواهد شد.

علل سياه شدن تصوير تلويزيون

سوختگي و مردگي پيكسل

سوختن پيكسل دليل ديگري است كه سبب سياه شدن تصوير تلويزيون مي شود. البته شركت هاي سازنده تلويزيون در طول سالهاي اخير فناوري هاي نويني نظير QLED و SUHD را در طراحي و توليد اين تلويزيون بكار برده اند تا ميزان سوختگي پيكسل تلويزيون را كاهش دهند. در صورت ايجاد اين اشكال –يعني سوختگي پيكسل- نياز است براي بهسازي تلويزيون، قطعه خراب تعويض شود. خدمات تخصصي مرتبط با تعمير اين اشكال، با حضور در نمايندگي تلويزيون قابل دريافت است.

مشكل پنل تلويزيون

دومين دليلي كه امكان دارد سبب سياه شدن تصوير تلويزيون شود، مشكل پنل تلويزيون است. وقتي كه بخش ماژور يا ليكوئيد در پنل تلويزيون خراب شود، اين امر باعث سياه شدن تصوير تلويزيون و صفحه نمايش ال اي دي خواهد شد. پنل هاي تلويزيون، داراي طول عمر محدودي مي باشند و بايد بعد از پايان يافتن طول عمر، تعويض شوند.

مشكل بك لايت

اولين و مهم ترين دليلي كه امكان دارد سبب سياه شده تصوير تلويزيون شود، مشكل بك لايت است. وقتي بك لايت تلويزيون ال اي دي دچار اشكال شود، لكه هايي سياه و تيره روي صفحه نمايشگر تلويزيون ظاهر مي شود. در صورت ايجاد اين اشكالي در تلويزيون –يعني مشكل بك لايت- بايد سريعا براي تعمير اقدام كرد. چون مشكل بك لايت در يك بخش، سبب پخش ولتاژ لامپ هاي خراب در ميان لامپ هاي سالم مي شود و در نهايت مشكل زودزمان همه صفحه نمايش تلويزيون را باعث مي شود.

تعمير سياه شدن تصوير تلويزيون

تعمير سياه شدن تصوير تلويزيون غالبا ارتباط مستقيمي با تعمير بك لايت دارد. به عبارتي ديگر ايجاد اشكال در بك لايت تلويزيون است كه سبب سياه شدن تصوير تلويزيون مي شود. اگر بخش بك لايت تلويزيون دچار اشكال شود، شاهد ايجاد لكه هاي تاريك و سياه در صفحه نمايش اين تلويزيون خواهيم بود. ايجاد اختلال در بك لايت حاصل روشن بودن مداوم تلويزيون و زياد بودن نور ال اي دي تلويزيون است.

پس براي پيشگيري از ايجاد اين اتفاق بايد تلويزيون خود را براي مدت طولاني روشن نگذاريد و نور ال اي دي آن را هم بررسي كنيد كه بيش از اندازه نباشد. در تعمير بك لايت تلويزيون اگر لامپ هاي ال اي دي خراب شده باشند اول بايد بخش ماژور و صفحات پولاريزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهاي خراب شناسايي شده و لامپ هاي سالمي جايگزين آن ها مي شود.

نمايندگي تخصصي سرويس تي وي

نمايندگي سرويس تي وي ارائه دهنده همه خدمات مورد نياز به كاربران و دارندگان تلويزيون هاي تلويزيون و برد است. كاربران گرامي مي توانند با مراجعه به نمايندگي سرويس تي وي تخصصي ترين خدمات مرتبط با تعمير انواع تلويزيون هاي برد و پنل هاي تي وي را دريافت كنند. تعمير سرويس تي وي در اين نمايندگي محدود به مدل و برند خاصي نيست و از همه خدمات ترميم، تعويض و تعميري كه در فهرست خدمات بعد از فروش اين نمايندگي ذكر شده است، پشتيباني مي كند.

در اين نمايندگي -به منظور كسب رضايت و آسايش خاطر هموطنان گرامي،- همه خدمات ترميم، تعويض و تعمير مرتبط با بردهاي مدل هاي گوناگون تلويزيون اعم از تلويزيون هاي پلاسما، ال سي دي، تلويزيون هاي ال اي دي، تلويزيون هاي هوشمند و پنل هاي OLED به همراه ضمانت عرضه مي شود.

تعمير تلويزيون

تعمير تلويزيون در اين نمايندگي محدود به مدل و نوع خاصي از تلويزيون نيست و شما كاربران گرامي دارنده هريك از برندهاي تلويزيون كه باشيد مي توانيد با حضور در اين نمايندگي و مراجعه به پارت تخصصي مرتبط با تلويزيون خود، تخصصي ترين تعمير مورد نياز را دريافت كنيد. خدمات ارائه شده در نمايندگي به يُمن وجود متخصصين زبده با بالاترين سطح كيفي و با كمك مؤثرترين متدهاي تعمير انجام مي پذيرد.

در نمايندگي تلويزيون -به منظور كسب رضايت و آسايش خاطر هموطنان گرامي،- همه خدمات ترميم، تعويض و تعمير مرتبط با مدل هاي گوناگون تلويزيون اعم از تلويزيون هاي پلاسما، ال سي دي، تلويزيون هاي ال اي دي، تلويزيون هاي هوشمند و پانل هاي OLED به همراه ضمانت عرضه مي شود. مهندسان و متخصصين فعال در نمايندگي تلويزيون با بهره گيري از سالها تجربه و تخصص در زمينه تعمير، قادر به حل غالب مشكلات و اختلالاتي مي باشند كه امكان دارد به هر روي در تلويزيونها ايجاد شده باشند.