مشاوره روانشناسي | نحوه انتخاب روانشناس

۵۵ بازديد

مشاوره روانشناسي | نحوه انتخاب روانشناس

هنگامي كه احساسات يا مشكلاتي كه خارج از كنترل شما به نظر مي رسد ، از مشاوره روانشناسي و از يك متخصص آموزش ديده و داراي مجوز براي كار استفاده مي كنيد ، اين نكات مي تواند به شما در انتخاب روان درمانگر و روانشناس آنلاين  جهت پاسخگويي به سوالاتتان ، مرتبط با مسئله و يا موضوع درمان شما كمك كند.

در دوره اي از زندگي ، هر يك از ما ممكن است احساس خستگي زيادي برما غلبه كند و براي حل مشكلات خود به كمك يك روان درمانگر نياز داشته باشيم. براساس موسسه ملي بهداشت روان ، بيش از 30 ميليون آمريكايي براي مقابله با احساسات و مشكلاتي كه بيش از توان آنها به نظر مي رسد نياز به كمك دارند ، مشكلات در ازدواج يا رابطه ، وضعيت خانوادگي يا از دست دادن شغل ، مرگ يكي از عزيزان ، افسردگي ، استرس ، فرسودگي شغلي يا سو مصرف مواد كه اين رويدادها و فشارهاي زندگي روزمره ممكن است گاهي اوقات به طور قابل توجهي ناتوان كننده باشد. گاهي اوقات براي رفع اين مشكلات و يا درمان نياز به كمك از يك متخصص آموزش ديده و داراي مجوز داريم. ، مشاوران  و روانشناسان به ميليون ها انسان در هر سني كمك مي كنند كه زندگي سالم تر و شادتري داشته باشند.

اگر ...

شما احساس ناتواني و ناراحتي غرق كننده و طولاني مدت داريد و به نظر نمي رسد با وجود تلاش و كمك خانواده و دوستان مشكلات شما بهتر شود و انجام كارهاي روزمره براي شما دشوار است: به عنوان مثال ، نمي توانيد در كارها تمركز كنيد و در نتيجه عملكرد شغلي شما آسيب مي بيند. شما بيش از حد نگران هستيد ، يا به عنوان مثال ، شما  از مواد مخدر استفاده مي كنيد يا بيش از حد بحث برانگيز و پرخاشگر مي شويد بايد با روانشناس و يا يك مشاوره روانشناسي تلفني كمك بگيريد

روانشناس كيست و روان درماني چيست؟

روانشناساني كه در روان درماني و ساير اشكال درمان روانشناختي تخصص دارند كه متخصصاني بسيار آموزش ديده با مهارت در زمينه هاي رفتار انسان ، ارزيابي سلامت روان ، تشخيص و درمان و تغيير رفتار هستند. روانشناسان با بيماران همكاري مي كنند تا احساسات و نگرش آنها را تغيير دهند و به آنها كمك كنند تا الگوهاي رفتاري سالم و موثرتري داشته باشند.

روانشناسان براي تغيير افكار ، عواطف و رفتارها از روش هاي معتبر علمي استفاده مي كنند. روان درماني يك تلاش مشترك بين يك فرد و يك روانشناس است كه با ايجاد يك محيط حمايتي براي صحبت آزادانه و محرمانه درباره نگراني ها و احساسات فراهم مي كند. روانشناسان حفظ محرمانه بودن اطلاعات شما را بسيار مهم مي دانند.

 

هنگام انتخاب يك مشاور بايد به چه مواردي توجه كرد؟

پس از احراز صلاحيت روانشناس و يا مركز مشاوره ، ميزان راحتي شخصي شما با آن روانشناس است مهم تلقي ميشود، يكي را انتخاب كنيد كه با او راحت باشيد.

 

آيا مراجعه به روانشناس به من كمك مي كند؟

طبق يك خلاصه تحقيق از دانشكده پزشكي دانشگاه استنفورد ، برخي از انواع روان درماني مي تواند افسردگي ، اضطراب و علائم مربوط به آن مانند درد ، خستگي و حالت تهوع را به طور موثر كاهش دهد. تحقيقات به طور فزاينده اي از اين  كه سلامت عاطفي و جسمي ارتباط تنگاتنگي دارند و ارتباط با يك روانشناس مي تواند سلامت كلي فرد را بهبود بخشد و كمك شاياني به فرد خواهد كرد.

 

شواهد قانع كننده اي وجود دارد كه نشان مي دهد وضعيت اكثر افرادي كه حداقل چندين جلسه با روانشناس دارند ، بسيار بهتر از افرادي است كه مشكلات عاطفي دارند و تحت درمان نيستند. يك مطالعه بزرگ نشان داد كه 50 درصد بيماران پس از هشت جلسه به طور محسوسي بهبود مي يابند ، در حالي كه 80 درصد افراد تحت درمان در پايان شش ماه بهبود مي يابند.

چگونه درمان موثري داشته باشم؟

با شروع درمان ، بايد اهداف روشني را با روانشناس خود تعيين كنيد. شما ممكن است در تلاش باشيد تا بر احساس نااميدي مرتبط با افسردگي غلبه كنيد يا ترس را كه زندگي روزمره شما را مختل مي كند كنترل كنيد. به ياد داشته باشيد ، رسيدن به اهداف خاص بيش از اهداف ديگر به زمان بيشتري نياز دارد. شما و روانشناس خود بايد تصميم بگيريد كه به چه اندازه انتظار و شاهد پيشرفت باشيد.

ودر آخر روانشناس كه به عنوان يك شخص ثالث آموزش ديده ، باتجربه و بي طرف عمل مي كند ، روانشناس همچنين با ايجاد مهارت هاي جديد و راهكارهاي حل مسئله براي مقابله با مشكلي كه با آن روبرو است ، به افراد كمك خواهند كرد.

روانشناس تلاش خواهد كرد تا به افراد كمك كند تا آينده مثبت تري را ببيند و تفكر منفي را كه همراه با افسردگي، خشم ،استرس است را كاهش دهد.

جهت ارتباط با مشاورين مركز مشاوره آنلاين گپچه با ما در ارتباط باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

مشاوره درسي و رفع اشكال

۳۹ بازديد

مشاوره درسي و رفع اشكال

معمولا دانش آموزان در مواجه با مشكلات درسي كه قادر به حل و عبور از آن ها نباشند كمي دلسرد شده، مطالعه و يادگيري را به روز ديگري موكول مي كنند، در صورتي كه اگر در همان لحظه فرد متخصص بتواند با يك راهنمايي هر چند كوچك مشكل وي را حل كند. دانش آموز ضمن حفظ تمركز و نشاط خود بر كل موضوع چيره شده و مي تواند مسير يادگيري را به خوبي و تا پايان، طي كند و اين همان چيزي است كه محققان به آن لذت يادگيري مي گويند.

چرا مشاوره درسي و رفع اشكال؟

مشاوره درسي و رفع اشكال را مي توان زير مجموعه مشاوره آموزشي و پرورشي توصيف كرد كه به طور اختصاصي به موضوعات و مفاهيم درسي دانش آموزان مي پردازد و زماني كه دانش آموز مشغول مطالعه درسي خاص به طور مثال رياضيات است و با مبحثي مواجه مي شود كه مفهوم آن را به خوبي درك نمي كند و يا در حين تمرين يا تكرار يك موضوع قادر به حل آن تمرين نيست، مي تواند از يك معلم مجرب آن درس مشورت بگيرد و با يك تماس تلفني مشكل خود را مطرح و راه حل مربوط به آن را جويا شود. در اين صورت است كه انگيزه دانش آموز براي يادگيري پايدار، باقي مي ماند و با شادابي مسير يادگيري را طي مي كند.

 

معرفي گروه مشاوره درسي و رفع اشكال

از زماني كه فرزندمان وارد مدرسه مي شود تا رسيدن به مقطع دانشگاهي مسير هاي مختلفي را پيش روي خود مي بينند و مشكلات درسي زيادي رو به رويشان قرار مي گيرد، اين مشكلات اگر در همان پايه تحصيلي رفع نشوند مي تواند باعث افت تحصيلي شود و آن ها را از درس و مدرسه خسته كند. مشاورين درسي و رفع اشكال آرموو آماده اند تا با راهنمايي هاي مناسب و آموزش هاي قدم به قدم، روش هاي درستي را به دانش آموزان ارائه دهند تا آن ها دروس خود را با موفقيت طي كنند و پيشرفت هايي در زمينه يادگيري مباحث درسي شان شكل گيرد.

  • پايه اول ابتدايي
  • پايه دوم ابتدايي
  • پايه سوم ابتدايي
  • پايه چهارم ابتدايي
  • پايه پنجم ابتدايي
  • پايه ششم ابتدايي
  • عربي متوسطه اول
  • عربي متوسطه دوم
  • زبان انگليسي متوسطه اول
  • زبان انگليسي متوسطه دوم
  • رياضي متوسطه اول
  • علوم متوسطه اول
  • رياضي پايه دهم
  • رياضي پايه يازدهم
  • رياضي پايه دوازدهم
  • رياضيات گسسته
  • هندسه پايه دهم
  • هندسه پايه يازدهم
  • هندسه پايه دوادهم
  • فيزيك پايه دهم
  • فيزيك پايه يازدهم
  • فيزيك پايه دوازدهم
  • شيمي پايه دهم
  • شيمي پايه يازدهم
  • شيمي پايه دوازدهم
  • حسابان ?
  • حسابان ?
  • آمار و احتمالات
  • زيست شناسي ?،?،?
  • منطق
  • فلسفه
  • علوم و فنون ادبي
  • حسابداري فني حرفه اي
  • كامپيوتر فني حرفه اي
  • روانشناسي متوسطه دوم

 

 

u3dq_s9.png
مشاور درسي و رفع اشكال كيست؟

مشاوره درسي و رفع اشكال، آموزگار يا دبير با تجربه، توانمند و متخصص است كه مشغول به تدريس آن پايه تحصيلي و يا درسي است كه با تسلط به روش هاي نوين تدريس مي تواند روشي متفاوت را براي يادگيري دانش آموزان فراهم نمايد.

مشاور درسي و رفع اشكال در خدمت دانش آموزان است تا مشكلات يادگيري درسي آنان را بررسي نمايد و بستر لازم را براي يادگيري لذت بخش، فراهم كند. وي مي تواند ارزشيابي درسي را نيز انجام دهد تا دانش آموزان مطمئن شوند بر مطالب و مفاهيم درسي تسلط كافي دارند و يادگيري به طور صحيح اتفاق افتاده است. علاوه بر آن مشاور مي تواند عقب ماندگي درسي دانش آموز را جبران كند و يا اينكه مفاهيم و مطالب درسي را براي دانش آموزان فراهم نمايد.

 

رويكرد دپارتمان درسي و رفع اشكال درسي

اساسا دو رويكرد در اين حوزه مطرح است

الف) رويكرد يادگيري معكوس:

حدود ??-?? سالي است كه در مدارس برتر دنيا از روشي استفاده مي شود كه اساس آن بر پايه تلاش بيشتر دانش آموزان است. در اين روش دانش آموزان قبل از كلاس با مباحث درسي از طريق فيلم هايي كه معلم تهيه كرده، آموزش مي بينند تا در كلاس تنها براي رفع اشكلات خود با معلم گفتگو كنندمزاياي استفاده از اين روش:

?) غيبت هاي كلاسي آسيبي به آموزش مباحث درسي وارد نمي كند

?) دانش آموزان هنگام حل مسائل كنار معلم خود هستند و به راحتي مي توانند مشكلاتشان را برطرف كنند

?) دانش آموزان مي توانند آموزش هاي آن مبحث درسي را چندين و چند بار براي خود تكرار كند تا مفاهيم را بهتر متوجه شود

 

 

ب)رويكرد نظام جبراني:

از بزرگترين مشكلات نظام آموزشي ما اين است كه عقب ماندگي در دروس دانش آموزان را نمي تواند پاسخگو باشد و معمولا موجب انباشته شدن اين مشكلات و عقب ماندگي هاي درسي مي شود. برخي از دانش آموزان در مواجه با اين انباشتگي ترك تحصيل مي كنند و برخي ديگر بي انگيزه مي شوند، قادر به حل اشكالات درسي خود نخواهند بود. اگر دانش آموز در يادگيري مباحث مقدماتي دچار اختلال شوند مباحث بعدي را نيز بخوبي فرا نمي گيرد و همين وقفه كوچك مانند سدي در راه پيشرفت و ترقي وي محسوب مي شود اما در نظام جبراني براي اين مشكل راه حل هايي فراهم شده تا دانش آموزان عقب ماندگي هاي درسي خود را جبران نمايند.

خدمتي براي معلمان تازه كار

برخي از معلمان عزيز و گرامي كه اولين سال تجربه تدريس خود را در يك پايه مي گذرانند نيز مي توانند از مشاوره درسي و رفع اشكال بهره مند شوند. مشاورين آمادگي دارند تا روش هاي نوين تدريس، مفاهيم و اهداف كتاب درسي، تجربيات ارزشمند خود و تدريس منابع لازم براي تدريس آنان را به اشتراك بگذارند و به آنان كمك كنند تا از تدريس خود لذت ببرند و محيط كلاس خود را فعال تر و بهتر نمايند.

 

چه كساني به مشاوره درسي و رفع اشكال نياز دارند؟

?) دانش آموزان يا والديني كه مايلند يادگيري خودشان يا فرزندانشان لذت بخش باشد.

?) دانش آموزاني كه مايلند قبل از تدريس معلم، مطالب و مفاهيم درسي را مطالعه كنند.

?) دانش آموزاني كه مايلند قبل از تدريس معلم عقب ماندگي درسي شان را جبران كنند.

?) دانش آموزاني كه از تدريس معلم مدرسه ي خود راضي نيستند و تمايل به توسعه، تثبيت و تعميق يادگيري مطالب و مفاهيم درسي خود دارند.

?) دانش آموزاني كه به مطالب درسي و محتوايي آموزشي بيشتري مي خواهند دسترسي داشته باشند.

?) دانش آموزاني كه مايلند مطالب و مفاهيم درسي خود را با برگزاري يك آزمون استاندارد محك بزنند.

?) والديني كه مايلند با روش هاي تدريس نوين آشنا شده و در مسير يادگيري به فرزندان خود كمك كنند.

?) معلميني كه مايلند با روش هاي تدريس نوين آشنا شده و منابع آموزشي و تدريس بيشتري را در اختيار داشته باشند.

 

 

 

مشاور درسي و رفع اشكال چه كار هايي انجام مي دهد؟

?) كمك به فرآينديادگيري مؤثر درسي دانش آموز

?) رفع موانع درسي در مسير يادگيري لذت بخش

?) كمك به يادگيري مفاهيم درسي قبل از تدريس معلم (رويكرد يادگيري معكوس)

?) كمك به توسعه، تثبيت و تعميق يادگيري مفاهيم درسي بعد از تدريس معلم

?) كمك به آموزش يادگيري معكوس در آموزش فردي دانش آموز

?) كمك به فعال شدن دانش آموز در مسير يادگيري

?) لذت بخش كردن يادگيري

?) كمك به رفع عقب ماندگي درسي دانش آموز

?) كمك به يادگيري مطالب و مفاهيم بيشتر براي دانش آموزان مستعد و علاقه مند

??) معرفي منابع آموزشي مورد نياز درسي دانش آموز (به جز كتاب هاي رايج كمك آموزشي)

??) كمك به افزايش انگيزه و اعتماد به نفس دانش آموز

??) كمك به افزايش عملكرد و موفقيت دانش آموز

??) پاسخگويي به سؤالات والدين در خصوص سؤالات درسي دانش آموزان و روش هاي تدريس نوين

??) كمك به انجام آزموني مناسب براي اطمينان از يادگيري مؤثر مطالب و مفاهيم درسي

??) كمك به انجام تكاليف درسي و رفع مشكلات دانش آموزان ابتدايي

??) در اختيار گذاشتن فايل نمونه سؤالات استاني، جزوات درسي،  منابع آموزشي، روش هاي تدريس و … به متقاضيان مربوطه

 

مشاوره درسي و رفع اشكال تلفني

مهم نيست شما در كجاي اين دنيا قرار داريد، ما اينجاييم براي شما. در ?? ساعت شبانه روز و حتي در روز هاي تعطيل سال مي توانيد با بهترين مشاوران درسي تماس  بگيريد و از آن ها كمك بخواهيد. با مشاوره تلفني مي توانيد درك درست تري از مشكلات درسي فرزند خود پيدا كنيد و آن ها را به راحتي رفع كنيد.

 

مشاوره درسي و رفع اشكال آرموو چه كمكي به دانش آموزان مي كند؟

رفع عقب ماندگي درسي

توسعه مفاهيم يادگيري

تثبيت و تعميق يادگيري با تمرين و تكرار

برگزاري آزمون هاي شفاهي

معرفي منابع آموزشي و يادگيري مكمل

 

 

 

 

چرا به مشاوره درسي و رفع اشكال براي دوران ابتدايي نياز داريم؟

كودكان در دوران ابتدايي “اولين” تجربه هاي خود را در زمينه هاي مختلف بدست مي آورند و  چالش هاي زيادي پيش روي يشان قرار مي گيرد كه مي تواند بر زندگي و آينده آن ها تأثير بسيار زيادي بگذارد. هر چه سن فرزندانمان بيشتر مي شود علاقه زيادتري به كشف دنياي پيرامون خود پيدا مي كنند و به همين نسبت تغييراتي در رفتار، شناخت، شخصيت شان به وجود مي آيد. دوران دبستان فرصتي است براي رشد شخصيت، پيدا كردن علاقه و احساسات و از همه مهم تر اعتماد به نفس شان در مقاطع بالاتر زندگي. يادگيري مهارت هاي مختلف، آگاهي آن ها از شغل و فرهنگ و بافت كلي زندگي مي تواند به تعيين مسير پيشرفت آن ها كمك كند. مشاوران درسي و رفع اشكال براي دوران ابتدايي با ارائه آموزش هاي نوين و آزمايش شده، پيشگيري و شناسايي زود هنگام رفتار دانش آموزان، پيشرفت هاي شخصي، اجتماعي و شغلي شان را هموار مي كنند.

 

پايه اول و دوم: دانش آموزان در اين پايه براي بار اول با دروس مختلف آشنا مي شوند و از اين نظر، يك معلم كار دشواري را در پيش دارد. در پايه اول و دوم ابتدايي بيشترين دغدغه دانش آموزان يادگيري حروف الفبا، اعداد و املا است.

 

پايه سوم تا چهارمپس از تسلط دانش آموزان به املا و اعداد بيشترين دغدغه آن ها به دروس رياضي و علوم منتهي مي شود. جدول ضرب در درس رياضي چالش هاي زيادي را براي دانش آموزان به وجود مي آورد.

 

پايه پنجم: (تفريق فرآيندي) يكي از مباحث مهم درس رياضي است كه دانش آموزان با روش تمرينات متداوم مي توانند به آن تسلط پيدا كنند. روش هاي آموزشي معلمان اين پايه بر يادگيري اين مبحث از درس رياضي بسيار تأثير گذار است.

 

پايه ششمدروس در اين پايه سخت تر مي شوند تا دانش آموزان آمادگي لازم را براي رفتن به دوره ي متوسطه پيدا كنند. در پايان دوره ششم ابتدايي آزمون تيز هوشان برگزار مي شود. در اين پايه دانش آموزان علاوه بر خواندن دروس اصلي شان براي اين آزمون آمادگي پيدا مي كنند و با تست ها و سؤالات اين  آزمون آشنا مي شوند.

 

مشاوره ي درسي و رفع اشكال در دوره متوسطه

در مدارس متوسطه، آموزش ها با سطح پيشرفته تري نسبت به دوران ابتدايي ادامه پيدا مي كند. مدارس متوسطه با برخورداري از رويكردهاي متفاوت اما با تدريس مبتني بر برنامه درسي مشترك، دانش آموزان خود را به سمت تصميم گيري در مورد انتخاب رشته متناسب با خصوصيات اخلاقي، استعداد، علاقه ي شخصي خود راهنمايي مي كنند. در اين دوره ي تحصيلي بسيار حساس علاوه بر آموزش هاي تئوري بايد دانش آموزان را با تجربيات عملي حرفه هاي مختلف آشنا كرد.

پايه هفتم و هشتمدروس زبان خارجه و بعد از آن رياضي و علوم، دغدغه هاي زيادي را در اين پايه براي دانش آموزان ايجاد مي كنند.

 

پايه نهم: پايه اي كه در آن دانش آموزان بايد بر حسب ميزان علاقه و استعدادي كه دارند يك رشته را انتخاب مي كنند تا در آزمون كنكور همان رشته شركت كند.

 

پايه دهم: دروس در اين پايه تخصصي تر شده و به همين ميزان تلاش دانش آموزان را هدفمند تر مي كند.

 

پايه يازدهم و دوازدهم: در اين دو سال دغدغه اكثر دانش آموزان به آزمون كنكور معطوف مي شود. شركت در آزمون هاي مشابه كنكور و مشاوره درسي و رفع اشكال درست مي تواند از استرس و دغدغه آن ها كم كند و نتيجه ي بهتري را براي آن ها رقم بزند.

 

 

 

 

هزينه مشاوره درسي و رفع اشكال تلفني

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره درسي و رفع اشكال تلفني آرموو مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. هزينه ي هر دقيقه مشاوره درسي و رفع اشكال تلفني  در آرموو ???? تومان مي باشد. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره  و رزومه و ساعات كاري مشاوران اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

 

مسير يادگيري لذت بخش و موفقيت آميز

پيمودن قدم هاي كوچك، طي كردن مسير هاي طولاني را آسان مي كند.

ماموريت آرموو در مشاوره درسي و رفع اشكال

ما در آرموو هستيم تا يادگيري را براي دانش آموزان لذت بخش كنيم، انگيزه آنان را افزايش دهيم و اعتماد به نفسشان را با روش هاي خود آموز ،تثبيت كنيم تا با كسب موفيقت در دروس، نگراني و استرس و اضطراب را از دانش آموز و خانواده شان دور كرده و محيطي آرامش بخش را به آنان هديه دهيم. ما در تلاش خواهيم بود تا در هر زمان و مكان كه شما بخواهيد از طريق تلفن براي رسيدن به اهداف بلند درسي و آموزشي تان در كنار شما باشيم.

 

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره تلفني درسي و رفع اشكال (02145298) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

 

منبع: https://www.armoo.co/solve-lesson-problems/

 

ليگ ‌فانتزي چيست؟

۲۴۰ بازديد

ليگ ‌فانتزي چيست؟

 

ليگ فانتزي از اتفاقات جديد و جذاب سايت هاي پيش بيني (تك بت) و بازي هاي ورزشي‌ مي‌باشد كه دراين ليگ فرضي شما سرمربي يك تيم ورزشي هستيد و طبق معمول تيم هاي واقعي وظيفه شما آماده كردن يك ‌تيم‌ قوي و تعيين استراتژي و تعيين تكنيك ها براي بهتر شدن تيم و برد و پيروزي آن ‌هستيد.

 

هدف از تشكيل ليگ مجازي چيست؟

اينكه بتوانيد تيمي را بسازيد كه خودتان دوست داريد. امتحان‌كنيد تا متوجه شويد كه اگر شما مربي يك تيم بوديد مربي خوبي هستيد يا نه؟! در رقابت هاي‌ روزانه با ديگر بازيكنان شركت كنيد. از مهارت خودتان براي كسب درآمد استفاده كنيد.

 

فوتبال فانتزي

اين بازي جزء بازي هاي مجازي مي‌باشد كه كاربر آن تيم‌هاي تخصصي خود را مي سارند و با ساير تيم‌هاي فانتزي رقابت مي‌كنند.

پاين بازي به كاربران اين امكان را مي دهد كه دقيقا مانند يك مدير باشگاه واقعي يا يك‌ مربي قوي، بازيكناني را كه دلخواهشان است انتخاب كنند و بازي آن‌ها را در تيمي كه ساخته اند مديريت كنند.

كاربران در فوتبال فانتزي مي توانند بازيكنان مختلفي را از تيم‌هاي‌ مختلف حاضر در ليگ، در تيم خود قرار دهند. همانطور كه در تيم‌هاي واقعي مشاهده مي‌كنيد تعدادي از بازيكنان كاربران اين بازي نيز نقشِ بازيكنان ذخيره را دارند و فقط بازيكنان اصلي هستند كه بر اساس عملكردي كه دارند براي شما امتياز كسب ‌مي‌كنند.

پس هر كاربر مي تواند در صورتي كه از بازيكن خود رضايت كافي را نداشته باشد و يا اگر محروم و مصدوم شده باشند، با پرداخت هزينه‌ي يك بازيكن ديگر ، شخص جديد را وارد تيمش بكند.

اين بازي فانتزي به بازي كنندگان امكان مديريت يك تيم ورزشي همانند دنياي واقعي را مي دهد.‌ سرمربي هاي مجازي با توجه به عملكرد بازيكنان تيمشان در بازي‌هاي‌ واقعي، امتياز مي گيرند.

 

آيا ورزش هاي فانتزي طرفداري هم ‌دارد؟

بر اساس آمار اعلامي از طرف انجمن ورزش فانتزي «Fantasy Sports Trade Association» سال گذشته 22? از مردان آمريكايي بين 18 تا 49 سال در اين بازي شركت كرده‌اند. و موفقيت آنان باعث شده تا محبوبيت اين ورزش ها بيشتر شود.

قوانيني كه بايد بدانيد:

زماني‌كه شما يك تيم‌ در ليگ‌ فانتزي راه اندازي مي‌كنيد به شما مقدار مشخصي اعتبار اختصاص داده مي‌شود كه بتوانيدبراي تيمتان‌ بازيكن هاي‌ مختلفي را انتخاب و ترانسفر كنيد.

بازيكناني كه براي انتخاب شما در دسترس هستند ، بازيكناني هستند كه در ليگ واقعي آن كشور بازي مي كنند. البته كه اعتباري كه به شما تعلق مي‌گيرد مقدارش آنقدر بالا نيست كه در همان ابتداي كار بتوانيد تمام بازيكنان خوب و درجه يك را خريداري كنيد به مرور مي‌توانيد تيم‌خود را قوي تر كنيد.

تيم شما تركيبي از ستارگان قوي و گران قيمت ليگ‌هاي ‌مختلف و همچنين بازيكنان جوان و گمنام باشد. در پايان هر مرحله، به كاربراني كه آن بازيكنان را در اختيار داشته باشند همان امتيازي كه بازيكنانشان كسب‌ مي‌كند شامل حال آنها مي شود.

منبع : gallerypic

 

روغن هاي گياهي گرم

۴۲ بازديد

روغن هاي گياهي گرم

jo8w_e1.jpg

امروزه طب سنتي طرفداران زيادي پيدا كرده و جايگاه ويژه اي در ميان مردم دارد. يكي از موادي كه محققان طب سنتي معتقد هستند تاثيرات فوق العاده اي بر سلامت افراد داشته و مي تواند از ابتلا به بيماري هاي مختلف جلوگيري كند، روغن هاي گياهي هستند. از جمله كاربردهاي اين روغن ها اين است كه در صورت ماساژ پوست با آن ها پس از حمام (كه منافذ پوست باز هستند)، به شفاف شدن پوست و از بين رفتن آلودگي هاي احتمالي و لك ها كمك خواهند كرد. همچنين در فصول سرد سال كه مزاج سرد و خشكي دارند، مي توان با استفاده از اين روغن ها مانع از ابتلا به بسياري از بيماري هاي داراي منشا سردي و خشكي مانند زكام شد. در اين مطلب به معرفي و بررسي خواص بي نظير چند مورد از روغن هاي گياهي گرم مي پردازيم.

روغن براهمي

روغن براهمي كه از گياهي با همين نام گرفته مي شود، يكي از روغن هاي مفيد و پر كاربرد در طب آيورودا است كه بيشتر به عنوان تقويت كننده مغز به كار مي رود و به ايجاد تعادل در بين سيستم هاي مختلف بدن كمك مي كند. از گذشته تاكنون از اين روغن جهت درمان بسياري از بيماري ها استفاده شده است. گايه براهمي گياهي كوچك و آبدار است كه شاخه هاي زيادي دارد و به طور طبيعي در باتلاق ها، آب هاي كم عمق و خاك مرطوب رشد مي كند. گل هاي كوچك اين گياه كه به رنگ هاي بنفش روشن يا سفيد بوده و مانند ساير بخش هاي گياه خاصيت دارويي دارند، طعم تلخ و شيريني داشته و از آن ها به عنوان يك انرژي خنك كننده استفاده مي شود.  از جمله خواص اين روغن مي توان به تاثير فوق العاده آن بر تغذيه و رشد مجدد موها اشاره كرد. استفاده از اين روغن مانع از خشكي و بد حالت شدن مو، شكننده شدن مو و پوسته‌پوسته شدن پوست كف سر شده و از سفيد شدن مو در سنين پايين، ريزش شديد مو، مو خره و بسياري از مشكلات ديگر جلوگيري مي كند. همچنين اين روغن به آرامش ذهن و بدن كمك كرده و سطح هورمون كورتيزول (هورمون استرس و اضطراب) را كاهش مي دهد و به اين ترتيب شما مي توانيد خواب آرامي داشته باشيد. استفاده از اين روغن مي تواند منجر به كاهش علائم ابتلا به آلزايمر شده و به سلول هاي مغز در بازسازي بافت هاي مغز كمك كند. تاثيرگذاري بر قسمت هيپوكامپ مغز  و تقويت حافظه و افزايش تمركز از ديگر فوايد اين روغن مي باشد. روغن براهمي منبع خوبي از آنتي اكسيدان بوده و با از بين بردن راديكال هاي آزاد، خطر ابتلا به سرطان را كاهش داده و مانع از پيشرفت اين بيماري مي شود. اين روغن به تقويت سيستم ايمني بدن نيز كمك كرده و از بدن شما در برابر بيماري هاي مختلف محافظت مي كند. بسياري از افراد مبتلا به آرتروز، نقرس و بيماري هاي التهابي براي درمان خود به سراغ اين روغن پر خاصيت مي روند. تسكين و بهبود زخم معده و درمان سندرم روده تحريك پذير نيز از ديگر خاصيت هاي پزشكي و درماني اين روغن به شمار مي آيد. اين روغن سطح قند خون بيماران مبتلا به ديابت را كنترل و تنطيم كرده و به اين ترتيب مي تواند براي اين افراد نيز مفيد واقع شود. با وجود همه اين ويژگي ها و مزايا مي توان نتيجه گرفت كه خريد روغن براهمي و استفاده از آن براي سلامت شما بسيار مفيد و سودمند خواهد بود.

روغن خراطين

روغن خراطين كاملا طبيعي بوده و از نوعي كرم كه منشا اصلي آن هندوستان و پاكستان است تهيه مي شود؛ اين كرم در بدن خود ماده اي با خاصيت دارويي دارد كه مي تواند بافت هايي از بدن و پوستي را كه آسيب ديده اند، بازسازي و ترميم كند. روغن خراطين داراي مواد مغذي چون ويتامين E، كلاژن امگا 3، امگا 6، امگا 9، آلانتوئين و پروتئين است كه همه اين مواد نقش اساسي و مهمي در ساخت كرم هاي ترميم كننده و جوان كننده پوست دارند. از جمله كاربردهاي اين روغن مي توان به از بين بردن چين و چروك ها، از بين بردن جاي جوش ها و زخم ها و اسكارها، حجم دادن به لب و گونه، افزايش گردش خون، چاق كردن صورت،  از بين بردن گودي زير چشم، از بين بردن خط خنده و چروك هاي اطراف چشم، از بين بردن لك هاي صورت، حجم دادن به عضلات (به ويژه براي ورزشكاران)، تقويت و رشد مو و ... اشاره كرد. شركت بازرگاني پيشگامان شيمي يكي از شركت هاي وارد كننده محصولات و مواد اوليه شيميايي است و شما مي توانيد جهت خريد روغن خراطين به سايت اين شركت مراجعه فرماييد.

روغن آرگان

از ديگر روغن هاي شناخته شده و محبوب روغن آرگان است. اين روغن كاربرد گسترده اي در صنعت توليد محصولات آرايشي و بهداشتي دارد. روغن آرگان از ميوه درخت آرگان كه بسيار شبيه فندق است، به دست مي آيد. محل اصلي كشت اين درخت جنوب غربي مراكش و دره سوس بوده و يك سال پس از گل دادن اين درخت ميوه آن رسيده و مي توان از آن براي تهيه روغن استفاده كرد. اين روغن خواص بسياري دارد و به همين  دليل هم به طلاي مايع معروف شده است. به عنوان مثال اين محصول تاثير فوق العاده بر موهاي آسيب داده داشته و با حفظ رطوبت، خشكي موها را درمان مي كند. همچنين مي تواند در درمان شوره سر و ريزش مو موثر و مفيد واقع شود. از ديگر كاربردهاي اين روغن بهبود كيفيت پوست مي باشد. اين روغن براي پوست هايي كه داراي جاي جوش هستند، معجزه مي كند. علاوه بر آن استفاده از روغن آرگان در درمان چين و چروك ها، خشكي پوست، بهبود خارش و حساسيت هاي پوستي، مرطوب كننده قوي پوست بدن، افتر شيو عالي و ... بسيار موثر است. از اين روغن در لوازم و محصولات آرايشي و بهداشتي مانند انواع لوسيون ها، صابون ها، پاك كننده هاي پوست، ترميم كننده و حالت دهنده هاي موها، اسپري هاي دو فاز، كرم ها و شامپوهاي تقويت كننده نيز استفاده مي شود. در صورت تركيب اين روغن با روغن هاي ديگري چون روغن جوجوبا، روغن براهمي و كره شي باتر مي توانيد تاثيرگذاري و ارزش اين روغن را افزايش دهيد. همين طيف گسترده كاربرد سبب شده افراد  .زيادي تمايل به خريد روغن آرگان نشان دهند.

 

 

مدير تز مشاوره پايان نامه

۵۹ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

۴۸ بازديد

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر كسب و كاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يك قاعده كلي است كه هر فردي كه وارد دنياي كسب و كار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يك شيوه بازاريابي است كه هزينه بسيار پاييني براي صاحبان كسب و كار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب كرد. شما مي توانيد اقلام كم هزينه و موثري را كه توجه مردم را به خودشان جلب مي كنند، پيدا كنيد و به وسيله آن ها كم كم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت كسب و كار خود بكشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي كسب و كارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه كنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض كنيد كه يكي از اين هداياي تبليغاتي، يك فلش سفارشي باشد كه نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي كه اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي كنند، دائما كسب و كار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي كنيد كه بخشي از بازار را كه مد نظر كسب و كارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و كارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض كنيم كه شما يك كسب و كار مرتبط با تكنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي كسب و كارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيركانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد كه هميشه از آن استفاده كنند، اما اين فكر نيز در ذهنشان تداعي نشود كه شما قصد داريد كه محصولات و كسب و كارتان را به زور به آن ها تحميل كنيد. صاحبان كسب و كارهاي مختلف بايد به سختي تلاش كنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا كنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يك تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه كسب و كار كوچكي داشته باشيد و چه صاحب كسب و كار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود كه اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب كنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و كنفرانس هايي كه در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينكه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند كارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و كاركرد مناسبي دارد. دوران كارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي كه اين روزها با آن سر و كار داريم، اين است كه تعداد كارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده كه اخيرا به كيف خود نگاهي بيندازيد و كارت ويزيتي در آن مشاهده نكنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي كنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است كه ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي كنيم كه اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي كارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي كمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينكه به خود زحمت تهيه كارت ويزيت بدهيد و تنها يك كارت ويزيت ديگر به كيف پول مردم اضافه كنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاك :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات كسب و كار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باكيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه كسب و كارهايي كه مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يكسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است كه در ديد قرار داشته باشد. 

2- كلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شكل‌هاي مختلف از كلاه استفاده كرده‌ايم، بدون اينكه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان كلاه تبليغاتي هستند كه به يك ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. كلاه تبليغاتي يه كلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است كه امكان چاپ كردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يك برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب كلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشركت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌كنند. 

3- لباس كار:

لباس هاي كار يك وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شركت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع كسب و كار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به كنكاش وادار مي كند. لباس كار تبليغاتي مي توانند شروع كننده ي مسير بازاريابي شركت شما باشند و در كنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

10 دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

۶۶ بازديد

10 دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

zp5_m3.jpg

دي وي دي هاي موسسه حرف آخر ، دانش آموزان براي گرفتن نتيجه قابل قبول به دنبال راهي براي دستيابي به هدف شان هستند. يكي از راه‌هايي كه اين امر را براي آنها ساده‌تر مي‌كند دي وي دي هاي آموزشي است كه راه را تا حد امكان براي دانش‌آموزان هموار مي كند. اما اينكه كدام دي وي دي و كدام موسسه آموزشي اين كار را براي دانش آموز مي كند نياز به بررسي دارد .

موسسه حرف آخر با استفاده از پويانمايي و الگوهاي مورد استفاده خود راه را براي دانش آموزان هموار كرده و دانش آموزان با استفاده از دي وي دي هاي موسسه حرف آخر به اهداف خود مي رسند. در اين مقاله به ?? دليل براي چرايي انتخاب موسسه ما نسب موسسات ديگر ارائه مي شود.

معرفي دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر با پوشش دادن تمام مطالب كنكور سراسري در هر درسي دانش آموز را از هر منبع ديگري بي نياز مي كند. دي وي دي هاي موسسه حرف آخر و آموزش اساتيد حرف آخر جاي هيچگونه پرسش و سوالي براي دانش آموزان باقي نمي گذارد و تمام ابهامات ذهني را برطرف مي‌كند. موسسه حرف آخر در تمام دروسي كه ارائه داده است آموزش منحصر به فرد خود و الگوهاي فوق العاده خود و اساتيد برترش را به دانش‌آموزان عزيز آموزش مي‌دهد و آنها را در اين مسير هدايت مي‌كند. موسسه حرف آخر براي دروس عمومي و تخصصي زير پكيج هاي خاص خود را ارائه مي دهد:

  • دين و زندگي
  • عربي
  • ادبيات
  • زبان انگليسي
  • زيست
  • رياضي
  • فيزيك
  • شيمي

10 دليل برتري دي وي دي هاي موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات

ادبيات حرف آخر

دي وي دي هاي موسسه حرف آخر پكيج ادبيات موسسه حرف آخر توسط استاد محسن منتظري جمع آوري شده است. ادبيات داراي ضريب ? مي باشد و از مهم‌ترين دروس عمومي محسوب مي‌شود. پكيج‌هاي ادبيات كنكور حرف آخر ويژگي‌هاي زير را دارند:

  • تدريس فوق العاده بخش واژگان ادبيات به روش خارق‌العاده شهر ادبيات
  • استفاده از انيميشن ‌هاي داستاني و شخصيت‌پردازي
  • درگير كردن همزمان هر سه عامل يادگيري يعني ذهن و گوش و چشم براي افزايش ماندگاري لغات و املاي كلمات در ذهن
  • استفاده كامل از هر دو نيم كره ي مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • پوشش تمامي تست‌هاي كنكور سراسري سال‌هاي اخير و بيان روش‌هاي تست زني با مهارت‌هاي ويژه و حرفه اي
  • آموزش دادن لغات به وسيله ي انيميشن‌هاي داستان محور
  • پوشش كامل مبحث هاي قرابت معنايي با كمتر از ? ساعت تدريس به كمك انيميشن
  • معرفي كردن روش قفل‌گذاري براي آموزش و يادگيري مبحث هاي آرايه‌هاي ادبي
  • آموزش به صورت همزمان مباحث املا و واژگان به صورت موازي براي صرفه‌جويي در وقت دانش‌آموزان عزيز
  • مطرح كردن سوالات تاليفي از سوي استاد منتظري

عربي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

محمد واعظي حرف آخر براي درس عربي بهترين نكات خود را در قالب پكيج هاي موسسه حرف آخر به دانش آموزان ارائه داده است. دي وي دي پكيج عربي موسسه حرف آخر شامل نكات زير است:

  • آموزش عربي با روش هاي تخصصي و خاص به منظور يادگيري بدون فراموشي كلمات عربي توسط اين استاد بزرگوار.
  • يادگيري راحت و آسان عربي كنكور سراسري با ماندگاري بالا در ذهن به وسيله شهودي‌سازي مطالب
  • تفهيم جامع و عميق موضوعات عربي كنكور سراسري با ارائه نقشه راه‌هاي مفيد و منحصربه‌فرد توسط استاد محمد واعظي
  • مرور مطالب قبلي جهت يادگيري بهتر و بيشتر مباحث جديد
  • آموزش پرانرژي و دلسوزانه استاد محمد واعظي
  • پوشش همه ي مبحث هاي عربي كنكور سراسري فقط در ?? جلسه و در ?? ساعت
  • بررسي تشريحي تست‌هاي تركيبي از مباحث مختلف
  • رمزگذاري موضوعات و بررسي همه ي تضادهاي عربي كنكور سراسري
  • استفاده همزمان از دو نيم‌كره مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • آموزش حل تست‌هاي پيچيده درك مطلب با سرعتي باورنكردني

دين و زندگي حرف آخر

پكيج دي وي دي آموزش درس دين و زندگي موسسه حرف آخر، توسط عليرضا يوسفيان‌پور يكي از مدرسان موسسه حرف آخر تدريس مي‌شود. اين پكيج شامل ويژگي‌هاي زير است :

  • يادگيري كل درس دين و زندگي كنكور با استفاده از 14 الگو استاد يوسفيان‌پور
  • تسلط همه جانبه به درس دين و زندگي كنكور در كمتر از 1 هفته
  • استفاده از انيميشن‌سازي و تدريس مباحث با كمك تصاوير پويا جهت آموزش مطالب به صورت عميق
  • آموزش سريع و بدون دردسر تمام آيات و متن كتاب درسي دين و زندگي كنكور بدون حفظ كردن مطالب
  • حل مفهومي و گزينه به گزينه تست‌هاي متنوع و جامع توسط استاد يوسفيان‌پور
  • يادگيري درس دين و زندگي كنكور در كمترين زمان با ?? ساعت تدريس
  • استفاده همزمان از دو نيم‌كره راست و چپ مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • استفاده از سيستم جذاب رمزگذاري براي حفظ كردن قسمت‌هاي مورد نياز
  • ارائه كامل مفاهيم و بررسي و تحليل خط به خط كليه محتواي كتاب دين و زندگي در قالب الگو
  • مطابقت ?? درصدي دي وي دي كنكور دين و زندگي با سوالات سال 97 و مطابقت ??? درصدي با كنكور 98

زبان انگليسي حرف آخر

موسسه حرف آخر براي درس زبان انگليسي يك  پكيج دي وي دي آموزش كنكور كامل ارائه مي‌دهد. دانش‌آموزان و داوطلبان كنكوري با استفاده از اين پكيج‌ها به راحتي يك درصد ??? و رتبه عالي در كنكور مي توانند كسب كنند. ويژگي هاي دي وي دي هاي زبان موسسه حرف آخر:

  • يادگيري و آموزش تمام كلمات Vocabulary زبان با كمك پويا نمايي در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • استفاده از سيستم يادگيري دو نيم‌كره مغز جهت به خاطر سپردن بيش از ???? كلمه
  • تدريس كامل كلمات خارج كتاب هاي درسي با سابقه مطرح شدن در كنكور
  • آموزش كامل زبان انگليسي كنكور در حدود ?? ساعت به صورت پويا نمايي
  • آموزش حل رگباري سوالات زبان انگليسي كنكور سراسري
  • ارائه نقشه هاي راه‌ قدرتمند و كامل جهت بيان مفاهيم اصلي و پايه اي زبان انگليسي
  • استفاده همزمان از دو نيم كره مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • كمك به حل سوالات Reading و درك مطلب بدون خواندن متن
  • بررسي گام به گام هر درس و آموزش تمام مباحث زبان انگليسي براي تسلط كاملتر
  • پوشش كامل گرامر زبان با راه و روش هاي ويژه با ماندگاري بالا در ذهن

رياضي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

حتما در درس رياضي همه نام عبدالرضا منتظري برايمان آشناست. استاد منتظري ، موسس مجموعه ي حرف آخر، به همراه استاد قاسمي پكيج رياضي كنكور سراسري حرف آخر را تدريس و گردآوري نموده اند. دي وي دي هاي اين پكيج داراي اين ويژگي ها هستند :

  • آموزش درس رياضي به كمك روش فراواني تجمعي و تدريس پينگ پنگي توسط اساتيد بزرگوار عبدالرضا منتظري و مهران قاسمي در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • تدريس رياضي كنكور سراسري با استفاده از پويا نمايي هاي ابداعي و منحصربه‌فرد
  • بررسي دام‌هاي آموزشي رياضي كنكور و راه‌هاي رد شدن از آن‌ها
  • بررسي تك به تك گزينه هاي تست‌هاي كنكور سراسري چند سال اخير
  • تدريس پر انرژي استاد منتظري جهت ايجاد انگيزه و رغبت در دانش‌آموز
  • آموزش رياضي با الگوهاي مبتكرانه ي متعدد مانند الگوي بادبادك، الگوي تيرانداز، روش سيبا و
  • بوجود آوردن تجسم فوق العاده قوي در ذهن داوطلب از شكل توابع به منظور حل تست‌هاي مربوط به آن‌ها
  • پوشش كامل تمامي مباحث رياضيات كنكور سراسري
  • پيش‌بيني سوالات كنكور سراسري سال‌هاي آتي با سابقه تطابق بي نظير
  • پايين بودن مدت زماني كلاس با توجه به حجم كامل و جامع دروس و مباحث مختلف

فيزيك حرف آخر

اهميت درس فيزيك در كنكور سراسري چه رياضي چه تجربي فوق العاده زياد است.اين پكيج توسط استاد خلاق پيمان كاميار حرف آخر تدريس شده است. يكي از بزرگترين و بهترين منابع كنكور سراسري براي اين درس با اهميت پكيج فيزيك كنكور حرف آخر است كه شامل ويژگي هاي زير است:

  • تدريس كامل مباحث فيزيك توسط استاد بزرگوار پيمان كاميار در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • تحليل مطلب هاي دشوار با شكل و بررسي متن كتاب درسي به صورت موشكافانه و دقيق
  • بدست آوردن يك الگو و نقشه راه از تعداد زيادي فرمول
  • تدريس همه مفاهيم با بهره‌گيري از تجسم ذهني به منظور درك كامل مطالب و مفاهيم.
  • آموزش روش‌هاي سريع تست زني
  • آموزش فيزيك با ايجاد درك پايه‌اي از مطالب
  • استفاده از نقشه راه براي حل تمام مسائل كنكور سال‌هاي اخير
  • تدريس فيزيك به صورت پرسش دو نفره جهت رفع ابهامات احتمالي داوطلبان
  • ارائه روش‌هاي جديد براي حل سريع‌ مسائل دشواري مانند كشش نخ و
  • يادگيري فيزيك كنكور در كمترين زمان ممكن در عين جامع و كامل بودن پكيج

شيمي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

شيمي يكي از دروس تخصصي و مهم دانش آموزان كنكوري است كه هم داراي مسائل سخت و طولاني است و هم مفاهيم آن به سختي در ذهن ما جاي مي گيرند. اما با استفاده از پكيج شيمي كنكور حرف آخر زير نظر غلام حسين شيرواني حرف آخر مي توانيد تمام اين مشكلان را حل كنيد و به درصد فوق العاده اي برسيد. شيمي كنكور حرف آخر داراي ويژگي هاي زير است:

  • تدريس كامل شيمي كنكور توسط دكتر غلامحسين شيرواني دكتراي شيمي آلي
  • تفهيم عميق مطالب غير قابل درك درس شيمي كنكور
  • پوشش مطالب شيمي با چندين الگوي ساده براي تمام سوالات شيمي در كنكور سراسري
  • آموزش تمامي مباحث حجيم و سنگين شيمي با نقشه راه
  • بررسي تمامي گزينه هاي تست‌هاي سراسري چند سال اخير
  • تسلط بر مفاهيم شيمي و پاسخگويي به انواع تست‌ها در كمتر از يك دقيقه
  • تدريس پر انرژي استاد غلامحسين شيرواني جهت ايجاد انگيزه و رغبت براي دانش آموزان كنكوري
  • آموزش محاسبات سريع شيمي براي افزايش سرعت تست زني در كنكور
  • تدريس تمامي مسائل شيمي در ?? جلسه، يعني در ? روز
  • استفاده از سيستم جذاب رمزگذاري براي حفظ كردن قسمت‌هاي مورد نياز و مهم

زيست حرف آخر (دي وي دي هاي موسسه حرف آخر)

از مهم ترين دروس رشته تجربي مي توان به زيست شناسي كنكور سراسري اشاره كرد. اين درس با ضريب بالا مي تواند سرنوشت دانش آموزان را در كنكور سراسري تعيين كند. از طرفي تركيبي بودن اين درس كار را براي دانش آموزان مشكل كرده است. از نكات مثبت اين پكيج مي توان به اين نكات اشاره كرد:

  • استفاده از پويانمايي براي بالا بردن قدرت تسلط تست زني دانش‌آموزان و داوطلبان كنكور سراسري
  • ارائه نقشه راه‌هاي مفيد براي تفهيم و حل سوالات بسيار دشوارتر
  • تركيب همه مطالب مرتبط كنكوري و بهره‌گيري از چندين الگوي علمي جهت افزايش قدرت تجزيه و تحليل دانش‌آموز
  • ايجاد فضاي آموزشي به صورت پرسش و پاسخ جهت برطرف شدن مشكلات دانش‌آموز
  • پويانمايي محتواي پكيج‌هاي آموزشي جهت بررسي عميق تصاوير و جداول و نمودارهاي كتاب درسي
  • آموزش عميق با بررسي خط به خط كتاب درسي براي تسلط خارق‌العاده دانش‌آموز
  • بيان عبارات صحيح و غلط مشابه با سوالات كنكور سال‌هاي اخير
  • تحليل مطالب دشوار با رسم شكل و بررسي متن كتاب درسي به صورت موشكافانه و ذره بيني
  • حل تست‌هاي مربوط به هر بحث پس از آموزش و تطابق با سوالات كنكور سراسري
  • ارائه روش ويژه براي حل سوالات ژنتيك و ايجاد تضمين براي پاسخ‌دهي صد درصدي سوالات آن

ما با ارائه قوي و تدريس هاي فوق العاده توسط بهترين اساتيد كشوري سعي در رساندن دانش آموزان به اهدافشان را داشته و موفقيت تك تك دانش آموزان سرزمينمان را آرزو منديم.

براي ارتباط با مشاورين ارشد و رتبه برتر موسسه حرف آخر با شماره 09129573833 تماس حاصل نموده تا با راهنمايي مشاورين مجموعه بهترين نتيجه را براي خود رقم بزنيد.

برگرفته از مقاله 10 دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر از سايت مركزي حرف آخر